Hvad fik I, i konfirmationsgave af Jeres forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

qp

Eva skriver:

Ja, det har du ret i at de har..

jamen, jeg har sådan et barn der intet ønsker sig....hverken til fødselsdage eller jul. Jeg tænker han får rigtig, rigtig mange penge. Men han er så også sådan en der sparer op, så det er jo helt fint. Men ønsker det har han bare ikke...men at rejse vil han meget gerne, men ved også at det ikke er muligt..

Det behøver da ikke, at være en mega dyr rejse til de varme lande. I kan jo eks rejse til Prag for ingen penge og tage med på alt muligt sightseeing - så længe i to får nogle oplevelser sammen skal han nok blive glad og hvor i verden det ender med, at blive er jo fuldstændig underordnet

Du kunne eks finde nogle billige steder, at rejse hen - printe billeder ud af stederne og spørge ham hvilket et af stederne han synes bedst om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Det behøver da ikke, at være en mega dyr rejse til de varme lande. I kan jo eks rejse til Prag for ingen penge og tage med på alt muligt sightseeing - så længe i to får nogle oplevelser sammen skal han nok blive glad og hvor i verden det ender med, at blive er jo fuldstændig underordnet

Du kunne eks finde nogle billige steder, at rejse hen - printe billeder ud af stederne og spørge ham hvilket et af stederne han synes bedst om

Åh, ja, det var da en super idé...jeg laver en mappe til ham med billeder af forskellige steder og så vælger han og vi tager afsted...perfekt..GOD IDÈ..tak..

Og ja, det skulle bare være i en by i Europa et sted, så intet vildt..

Anmeld

2. februar 2010

qp

Eva skriver:

Åh, ja, det var da en super idé...jeg laver en mappe til ham med billeder af forskellige steder og så vælger han og vi tager afsted...perfekt..GOD IDÈ..tak..

Og ja, det skulle bare være i en by i Europa et sted, så intet vildt..

Jamen det var da så lidt Mappen kunne jo være hans konfirmationsgave og så kunne han jo vise alle sine gæster fotos af hvor han skal hen osv Skide spændende for sådan en ung mand der...

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Jamen det var da så lidt Mappen kunne jo være hans konfirmationsgave og så kunne han jo vise alle sine gæster fotos af hvor han skal hen osv Skide spændende for sådan en ung mand der...

jamen, lige præcis...det jeg ville gøre....kunne lave et album som en andne havde fået og så sidst sætte billeder i af forskellige steder og når så rejsen har været så sætte de billeder ind i stedet...ej, så er der sgu styr på den..super..tak tak..

Og ja, det er så vildt, med så stor en knægt....fatter det slet ikke...alle de år..

Anmeld

2. februar 2010

Sees

Jeg fik 1000kr. af min mor og papfar, og 2000kr. + en cykel af min far og papmor.

Anmeld

2. februar 2010

qp

Eva skriver:

jamen, lige præcis...det jeg ville gøre....kunne lave et album som en andne havde fået og så sidst sætte billeder i af forskellige steder og når så rejsen har været så sætte de billeder ind i stedet...ej, så er der sgu styr på den..super..tak tak..

Og ja, det er så vildt, med så stor en knægt....fatter det slet ikke...alle de år..

Skide god gave!

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

MetteLetten skriver:

Jeg fik 1000kr. af min mor og papfar, og 2000kr. + en cykel af min far og papmor.

Flotte gaver.. og lige der er der da en fordel ved at være skilsmisse barn..

Anmeld

2. februar 2010

Sees

Eva skriver:

Flotte gaver.. og lige der er der da en fordel ved at være skilsmisse barn..

Så absolut så absolut!

Jeg har nu altid set det som en fordel - Da både min mor og far har været meget gladere efter de gik fra hinanden. Og det har gjort at os søskende igen kan "holde dem ud"

Anmeld

2. februar 2010

Nemesis

Jeg fik en sprogrejse. 3 uger på kanaløen Jersey. Det var helt klart en oplevelse og jeg tænker stadig tilbage på de olevelser jeg fik med hjem.

:-) Sisse som selv gav sønnen et fladskærmstv og prof. underholding til festen.

Anmeld

2. februar 2010

Honningblomst

MetteLetten skriver:

Så absolut så absolut!

Jeg har nu altid set det som en fordel - Da både min mor og far har været meget gladere efter de gik fra hinanden. Og det har gjort at os søskende igen kan "holde dem ud"

Det gør mig glad at du har det sådan...det giver mig et håb om at mine unger også vil tænke sådan, for alternativet her ville bestemt ikke være godt...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.