Hvor er det bare smukt skrevet Tjuhl. Sidder her med tårer i øjnene og en klump i halsen. Nogle gange glemmer mig altså bare hvor stor en sorg det er og hvor meget det fylder i ens liv når man konstant går igennem det pres og ansvar på ens skuldre. Kan det virkelig være så svært at få et æg til at sætte sig fast, det er slet ikke til at forstå 
Alle de tanker, bekymringer, følelser der ligger bag og ikke nok med når man rent faktisk får betegnelsen ufrivillig barnløs på sig, det er altså ikke en nem ting at acceptere at man er anderledes og ikke som andre. Samtidig med at alle andre overhaler en indenom, snyder foran i køen og føder deres børn inden vi andre overhoved når at blive gravide.
Jeg tror de fleste af os kræver langt fra perfektivitet, men bare at blive mor. Om det så kræver 9 mdr med den hårdeste graviditet, 30 timers fødsel og et kolikbarn så vil vi alle føle os som de heldigeste i verden når vi står med VORES barn i armene og tænker at det var kampen værd - for selvfølgelig sker det for os alle - det skal det ... tanken om at det ikke skulle ske er nok til at få mig til at knække samme, det kan jeg slet ikke få mig selv til at tænke, aldrig giver jeg op.
Anmeld