Sødeste Kitty.
Jeg sidder her med tårer i øjnene, for jeg kan helt ind til det mørkeste, dybeste sted i hjertet følge hvordan du har det.
Hvordan humørt svinger, håbet svinder og kommer igen, hvordan man ligefrem kan få kvalme og jalousi fordi endnu en veninde, et familiemedlem eller kollega kommer og fortæller, at hun er blevet gravid.
Især når det sker hurtigt for folk og man selv står i stampe gør det så usigeligt ondt. Og hvor flov og trykket man kan blive over sin egen reaktion, selv om den jo er fuldstændig naturlig og en del af det at ønske noget så stærkt.
Tror virkelig ikke der findes en større kraft end den man kan finde i ønsket om at blive forældre.
Og derfor er det netop også så vigtigt, at huske hinanden. Både i venskaberne herinde og de forhold vi har til vores mænd.
Vi må være stærke, tage os af hinanden og være der for hinanden. For ingen andre end de ufrivillige barnløse, kan forstå hvad vi går igennem. De kan måske prøve, men forstå det helt ind til benet - nej.
Derfor glæder det mig også at læse, at du og manden vokser mere og mere ind mod hinanden og ikke væk fra hinanden som man så ofte hører om. Det er meget stærkt og smukt.
Jeg vil ikke skrive noget om, at det nok skal lykkes, for den sætning kan drive mig til vanvid når jeg selv har det ad røv til. Så vil ikke udsætte andre for den.
Nogle gange skal man bare have lov at græde, skrige, bande og lade det hele komme ud uden et optimistisk klap på hovedet.
De kærligste knus og kram og lidt ekstra håbstøv din vej.