2 årsdagen for projekt baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.630 visninger
71 svar
0 synes godt om
1. februar 2010

otlitrom

Det er idag præcis to år siden vi startede "Projekt baby", i håb om at vi kunne få det barn vi længe havde drømt om, men ville vente med til det rette tidspunkt. 1. feb. 2008 så vi hinanden i øjnene og tænkte "Nu er vi klar, nu gør vi det"... Men vi vidste ikke hvilken kamp det ville blive....

Jeg har her til morgen testet negativ igen, og mens. er på vej. Som 24 gange før. Men denne gang har det flået mit hjerte i stykker som aldrig før! Vi troede begge inderligt på at det skulle være denne gang... Men nej... Selvfølgelig ikke, fristes jeg til at sige.

Så morgenen er fuld af tårer. Selv fra en mand, der meget sjældent viser følelser. Han er lige gået ud ad døren i sit arbejdstøj, og jeg har pakket tasken til semesterstart. Mest af alt har vi lyst til at blive hjemme og holde om hinanden. Sige "At det nok skal gå".. Men tror begge vi har mistet håbet. Om ikke andet, så for en stund!

Det er en stor smerte ikke at blive en del af statistikken på 92% der bliver gravide inden for 2 år.. Jeg føler at oddsene for os bliver værre og værre. Håbet bliver i al fald mindre og mindre....

Kærligheden mellem os bliver heldigvis større og større... Det er altid noget vi har hinanden.. Det er nu vi må holde sammen, tage hinanden i hånden og gå videre i kampen og i livet...

Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil med dette indlæg. Men det er ikke et forsøg på at få gode råd til, hvordan vi får en positiv test og et barn.. De råd har vi hørt og levet efter. Det er nok skrevet for min egen skyld. For at tømme hovedet og erkende: Jeg skal bare ikke være mor endnu.. Men jeg håber jeg bliver det!

Kitty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

TbCp

kitty skriver:

Det er idag præcis to år siden vi startede "Projekt baby", i håb om at vi kunne få det barn vi længe havde drømt om, men ville vente med til det rette tidspunkt. 1. feb. 2008 så vi hinanden i øjnene og tænkte "Nu er vi klar, nu gør vi det"... Men vi vidste ikke hvilken kamp det ville blive....

Jeg har her til morgen testet negativ igen, og mens. er på vej. Som 24 gange før. Men denne gang har det flået mit hjerte i stykker som aldrig før! Vi troede begge inderligt på at det skulle være denne gang... Men nej... Selvfølgelig ikke, fristes jeg til at sige.

Så morgenen er fuld af tårer. Selv fra en mand, der meget sjældent viser følelser. Han er lige gået ud ad døren i sit arbejdstøj, og jeg har pakket tasken til semesterstart. Mest af alt har vi lyst til at blive hjemme og holde om hinanden. Sige "At det nok skal gå".. Men tror begge vi har mistet håbet. Om ikke andet, så for en stund!

Det er en stor smerte ikke at blive en del af statistikken på 92% der bliver gravide inden for 2 år.. Jeg føler at oddsene for os bliver værre og værre. Håbet bliver i al fald mindre og mindre....

Kærligheden mellem os bliver heldigvis større og større... Det er altid noget vi har hinanden.. Det er nu vi må holde sammen, tage hinanden i hånden og gå videre i kampen og i livet...

Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil med dette indlæg. Men det er ikke et forsøg på at få gode råd til, hvordan vi får en positiv test og et barn.. De råd har vi hørt og levet efter. Det er nok skrevet for min egen skyld. For at tømme hovedet og erkende: Jeg skal bare ikke være mor endnu.. Men jeg håber jeg bliver det!

Kitty

TINA 

Anmeld

1. februar 2010

Diana...

Ej det jeg ked af at høre. Jeg håber det meget snart bliver jeres tur til at blive forældre. og hvor må det være hård. 

Men godt i har hinanden og jeres kærlighed vokser 

Mange kram og tanker og en mill  for det snart lykkes jer 

Knus Diana

Anmeld

1. februar 2010

missKat

Kære Kitty,

Det gør mig bare så ondt, for sidder her og tænker på hvordan jeg selv havde det.

Jeg håber inderligt det snart sker for Jer, så ønskebarnet kan møde Jer!!!

alt det bedste,

Karina

Anmeld

1. februar 2010

lotte32

Føler virkelig med jer... ved hvor hårdt det er, når ønsket om et barn er så stort, det fylder bare så meget i hverdagen, og  det er  hårdt når man måned efter måned får sin menstruation...

for at det lykkedes for jer

Anmeld

1. februar 2010

Chalala85

Kære Kitty,

Jeg kan ikke sætte mig ind i den frustration i begge må gå med over en drøm i begge gerne vil have gå i opfyldelse og hvorfor det skal være så svært for jer 

Jeg føler så inderligt med dig og jeg krydser alt hvad jeg kan for at det snart skal blive jeres tur til at stå med en positiv test og græde af glæde. Jeg håber det af hele mit hjerte!!

Det bedste jeg kan give dig af en kæmpe krammer

Jeg synes nemlig ikke lige ordene "at væbne sig med tolmodighed" passer ind her da jeg synes i har holdt ud meget længe allerede!

Knus og kram herfra og en håb om det snart lykkes!

Anmeld

1. februar 2010

håber snart det er os

hej søde

jeg føler virkelig med jer

sidder med tåre i øjne for jeg ved præsis hvordan du har det

kæmpe til dig og din mand

Anmeld

1. februar 2010

oo

åh sødeste Kitty woo! for snart et år siden skrev jeg lige præcis sådan et indlæg på navlestrengen.

det gør bare ondt og man er bare skuffet og vred og frustreret. MEN at du kan skrive at jeres kærlighed til hinanden bare bliver større og større selvom skuffelsen og smerten over at være ufrivilligt barnløse også vokser, det er stort. KÆMPE stort!

du ved jeg ønsker jer alt det bedste i hele verden og ja...jeg føler jo med dig, jeg ved godt hvor du er henne i kampen og selvom jeg ikke ønsker ufrivillig barnløshed for selv min værste fjende, så er jeg glad for, at jeg har mødt dig midt i vores begges to's største kamp

men husk nu hvad vi slog håndslag på (MED spyt!) til nytår!! man kan ikke bare sådan lige løbe fra en krejleraftale

Anmeld

1. februar 2010

businesstigger

Nogle ting er bare ikke retfærdige. Kan godt forstå dine frustrationer og modløsheden. Håber virkelig snart det er jeres tur til at få 2 streger på testen så det kan blive glædes tårer i stedet!!!

Anmeld

1. februar 2010

otlitrom

Tusind tak allesammen. Det varmer på en kold dag.

Som prikken over I'et har en veninde annonceret sin graviditet - selvfølgelig i 1. hug - og jeg græder stadig... Ikke af misundelse, for jeg er glad på deres vejne, men af min egen magtesløshed og hjerte-smerte... Det kunne bare ikke blive værre...

Jeg skal nok blive hel igen. Samle mig selv op og tage chancen igen. Men lige nu vil jeg være trist, og lade følelserne flyde ud af mig.. Lade tårerne trille, og håbe at modløsheden triller med.

Der er et barn til os derude. Jeg håber det snart finder vej til os, for her er overflod af kærliged at give af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.