2 årsdagen for projekt baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

oo

FrkT skriver:

Ja, det er jo lige det man drømmer om. Og når det så sker for, hvad der føles som alle andre, så bliver man jaloux på dem samtidig med ens eget håb svinder.....

Vi vil OGSÅ have en flok skrigende unger med kolik, mellemørebetændelse og hele møget!

Nu må ham hr.  gerne snart sende brev om hvornår han ankommer!

årh jeg har mange gange sagt "hvis de nu bare siger HVORNÅR den unge kommer, så skal jeg sgu nok finde kræfterne til at kæmpe indtil da"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

otlitrom

FrkT skriver:

Nemlig! Og spørge til de underlige knopper han/hun har fået på armene. Hente et overtræt barn i dagplejen og kæmpe med det indtil aftensmad, som er svært at få lavet med børnene hængende omkring én. Jeg glæder mig til at skulle puslehygge med min lille baby og bare føle alverdens kærlighed strømme fra mig og ind i det lille væsen. Ihhhhh nu tuder jeg

Anna og Trine; I er GULD værd! Elsker jer

.... Nemlig...

Er jeg en dårlig mor, fordi jeg ikke koger grøden selv. Hvilken baby alarm er bedst. Hilken farve har din barnevogn. Vis mig dit puslebord. Åh nej, hvilken farve skal dugen have til barnedåb.....

Hvem der bare var fyldt af de spørgsmål, i stedet for " mon det sker nogensinde?"

Anmeld

3. februar 2010

FrkT

Tjuhl skriver:

årh jeg har mange gange sagt "hvis de nu bare siger HVORNÅR den unge kommer, så skal jeg sgu nok finde kræfterne til at kæmpe indtil da"

LIGE PRÆCIS!

Det allerværste er uvisheden, det at man ikke ved hvornår babyen kommer og OM den kommer, hvis man bare vidste; om 1 år i dag står jeg med en positiv test i hånden. Så var det hele meget lettere, selvom jeg synes der er længe til, så ved jeg i det mindste det sker.....

Anmeld

3. februar 2010

FrkT

kitty skriver:

.... Nemlig...

Er jeg en dårlig mor, fordi jeg ikke koger grøden selv. Hvilken baby alarm er bedst. Hilken farve har din barnevogn. Vis mig dit puslebord. Åh nej, hvilken farve skal dugen have til barnedåb.....

Hvem der bare var fyldt af de spørgsmål, i stedet for " mon det sker nogensinde?"

Ja, hvis ens spørgsmål dog bare kunne handle om sådan noget..... åhhhh suk!

Anmeld

3. februar 2010

oo

FrkT skriver:

LIGE PRÆCIS!

Det allerværste er uvisheden, det at man ikke ved hvornår babyen kommer og OM den kommer, hvis man bare vidste; om 1 år i dag står jeg med en positiv test i hånden. Så var det hele meget lettere, selvom jeg synes der er længe til, så ved jeg i det mindste det sker.....

ahahahaha!! jeg kom lige til at læse din statusbesked  jeg er også MEGA PMS i disse dage, jeg har bitchet så meget over mit nye hold på uni idag, at Søren til sidst sagde han ikke gad snakke mere med mig

Anmeld

3. februar 2010

otlitrom

Jeg vil gerne være plejer for jer, PMS piger Det kunne være gevaldigt!

Men I 2 skønne kvinder - og alle jer andre, der står i samme situation.

Vi må holde sammen, og bruge hinanden. Det har hjulpet mig meget, og jeg vil med glæde give det videre jeg kan, hvis det kan hjælpe en anden. Jeg ønsker ikke dette for min værste fjende! Men når vi nu står her alligevel, så må vi jo følges ad!

Anmeld

3. februar 2010

oo

kitty skriver:

Jeg vil gerne være plejer for jer, PMS piger Det kunne være gevaldigt!

Men I 2 skønne kvinder - og alle jer andre, der står i samme situation.

Vi må holde sammen, og bruge hinanden. Det har hjulpet mig meget, og jeg vil med glæde give det videre jeg kan, hvis det kan hjælpe en anden. Jeg ønsker ikke dette for min værste fjende! Men når vi nu står her alligevel, så må vi jo følges ad!

jep!

når vi nu står her, så er jeg sgu glad for at stå her sammen med jer!!

Anmeld

3. februar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jep!

når vi nu står her, så er jeg sgu glad for at stå her sammen med jer!!

I lige måde!

Og vi har jo en aftale! Dén løber jeg ikke fra!

Anmeld

3. februar 2010

benthe :-)

søde jeg tror på vi nok skal få bebs os alle sammen
et til dig søde

Anmeld

3. februar 2010

FrkT

Tjuhl skriver:

ahahahaha!! jeg kom lige til at læse din statusbesked  jeg er også MEGA PMS i disse dage, jeg har bitchet så meget over mit nye hold på uni idag, at Søren til sidst sagde han ikke gad snakke mere med mig

Hehe, ja det er lidt mystisk. Det er langt fra hver cyklus hvor jeg bliver PMS, men i denne er jeg det helt vildt..... og det må da være vildt forvirrende for alle omkring mig. Specielt mændene, som jo fatter NADA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.