Dumme kommentarer til gravide - kom med dem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2010

Troldemor

Den værste jeg har hørt var i lørdags. Min kæreste og jeg var inde på en restaurant og spise og der sad en mand med sin handicappede datter, som sad i kørestol. Hun havde sådan et meget larmende keyboard liggende ved siden af sig som var skruet op på max. Vi var ret mange på restauranten der følte det som om vi havde fået tinitus fordi det var samme høje lyde hele tiden, så min kæreste gik over og spurgte pænt om de ville skrue lidt ned, hvilket de ikke ville. Så var der en anden dame der gik hen og spurgte om det samme og sagde at vi jo alle skulle være der. Det resulterede så i at han råbte efter os da vi gik at vi skulle skamme os og at han håbede vi ville få et handicappet barn. Temmelig ufed kommentar at få når man står der og er gravid i 28. uge!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2010

Ranarupta

Troldemor skriver:

Den værste jeg har hørt var i lørdags. Min kæreste og jeg var inde på en restaurant og spise og der sad en mand med sin handicappede datter, som sad i kørestol. Hun havde sådan et meget larmende keyboard liggende ved siden af sig som var skruet op på max. Vi var ret mange på restauranten der følte det som om vi havde fået tinitus fordi det var samme høje lyde hele tiden, så min kæreste gik over og spurgte pænt om de ville skrue lidt ned, hvilket de ikke ville. Så var der en anden dame der gik hen og spurgte om det samme og sagde at vi jo alle skulle være der. Det resulterede så i at han råbte efter os da vi gik at vi skulle skamme os og at han håbede vi ville få et handicappet barn. Temmelig ufed kommentar at få når man står der og er gravid i 28. uge!!

Ej!! Er fuldkommen målløs!

Anmeld

1. februar 2010

NoName

Troldemor skriver:

Ohh my good... jeg mangler ord...

Anmeld

1. februar 2010

sbs78

Troldemor skriver:

Sikke da et fjols..........

Anmeld

1. februar 2010

sbs78

Elsker denne tråd

Da jeg ventet mig første gang, var jeg inde til en termins scanning. Og lægen der scannet mig siger så " ja du har jo nogle buler på maven, så du er jo ikke helt men at scanne" Øhhe ja det har jeg og hvad vil du have jeg gør ved dem nu????

Ja jeg havde en del kg for meget på kroppen, men det kunne jeg jo lige som om ikke gøre noget ved, lige det

Anmeld

1. februar 2010

LRJ

Lone H. skriver:

Sys ikk rigtigt jeg har fået nogle dumme kommentar udover fra en jeg har gået i folkeskole med, Der skrev hvorfor jeg ville ødelægge mit liv sådan, Der Blev jeg Bare gal

Men ellers så det bare den om det er planlagt jeg bliver spurgt om

- Og så er der os li min lillebror på 5, da han så det første scannings billede i september, der Siger han Nøøj er det et egern ?? Hihi

min 5 årige lillebror har os sagt følgende :

Hvis hun skriger alt for meget når i var hjemme til mig, så kan hun komme tilbage hvor hun kommer fra  

Hvorfor er det Lone der har babyen i maven, når det er bo der har stor mave ? hihi

min mors kæreste og min lillebror kommer hjem oppe fra børnehaven, og kæresten kommer grinede ind og siger til mig at jeg  li skal forklare min bror noget, hvorefter min bror spørger meget sødt, Hvor kommer babyen ud henne ??

Hihi kom li til at tænke på de søde her

Anmeld

10. februar 2010

minmau

nutche skriver:

jeg var til en fødselsdag en uge før termin, og fik en kommentar noget lign den her:

"nej hvor er din mave lille, er du sikker på at du er så langt henne"

øhhh?????... JA!!!!

Argh! Den har jeg også fået, dog ikke en uge før termin, men i 16. uge, hvor jeg lige var så glad, fordi man da rigtigt kunne se den fine mave.

Der er desværre bare mange mennesker der ikke har fattet det med, at hvis man ikke kan sige noget pænt, så skal man holde sin mund!

Anmeld

10. februar 2010

Lone Jakobsen

minmau skriver:

Argh! Den har jeg også fået, dog ikke en uge før termin, men i 16. uge, hvor jeg lige var så glad, fordi man da rigtigt kunne se den fine mave.

Der er desværre bare mange mennesker der ikke har fattet det med, at hvis man ikke kan sige noget pænt, så skal man holde sin mund!

ja og når man er næsten 9 mdr henne bliver man næsten såret da man bare er super stolt over sin store mave

Anmeld

10. februar 2010

minmau

KaMa skriver:

.. har både tætte bekendtskaber og de lidt mere fjerne spurgt mig, om jeg er sikker på, at jeg ikke skal få en abort, når jeg nu er gravid med tvillinger. Det aller værste kom fra en tæt veninde: Vil det ikke være meget godt, hvis en af dem fejlede noget, så var det jo ikke din skyld, at den ene skulle ud! Blev så skuffet over hende. Hun blev bagefter så flov, da hun mærkede min reaktion. Har stadig ikke tilgivet det, kan jeg mærke.

Ej det er da for langt ude at sige sådan! Det kan jeg godt forstå du ikke bare lige kan glemme.

Anmeld

10. februar 2010

saxa

Min farmor, som er en meget (undskyld) mærkelig og bestemt kvinde af den gamle opdragelse, sagde til mig da jeg var omkring 16 uger henne " Nå bliver det stadig til noget, eller er det gået i vasken?!"

Så står man der og er helt mundlam og vildt såret over hun kan finde på at sige sådan noget.. Denne her gang, er hun dog helt anderledes hvad angår min graviditet, nu kan hun ikke falde ned igen, over at vi skalhave nr.2..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.