rigtig meget i lige måde
med dig og dine valg...
ja selve sygeplejeudd. var også som medicin for min sjæl.....for det meste...men damn det er en hård verden derude ind imellem men også en givende verden...som tidligere skrevet at få lov at følge mennesket på deres første mellemste og sidste rejse...det er så stort!
Desværre giver vores poltikere os kun mulighed for at give menneskerne hjælp på rejsen med en standard der er langt under DSB orange ØV! Og jeg ved der er mange andre i verden der har det langt værre men det er bare ikke en undskyldning i mine øjne for at blive ved at skære ned...vi er f.eks. laaaaangt under sverige og norge mht. sundhedsområdet....bare et eksempel.
....tit starter man jo et sted og ender et andet...

Tak søde dig...
Jeg er meget enig....det er frustrerende at opleve og arbejde under at man vil og kan et og at man så begrænses fordi det går op i kroner...er virkelig så sørgeligt. Og ja, tilsidst så kan man jo ikke mere...
Ja, det er det med den vej og alle sidevejene....men hvor ville livet også være trist hvis den bare blev levet som en tysk autobahn....start et sted og så måske de der faste stop undervejs og så ved man hvor man ender...nej, det er der hvor man uventet er nød til eller vælger at dreje af, at livet er eller der det leves sådan helt indeni...tror jeg...
Knus til dig...
Eva
Anmeld