hvorfor arbejder du som.....?/studerer du til.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Chritinap skriver:

Hvad skal man have for at komme ind på Pædagog seminariet?

Kommer an på hvor du vil ind og læse, men enten en stud. eksamen, en hf fagpakke på et år, eller anden erfaring så man kan blive optager på baggrund af realkompetence.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
DK skriver:

Hej

Ja igen tillykke med drømmejobbet! Jeg er jo sleeeet ikke misundelig, he he!!

Ejj, vi mødes i Retten engang!! Hvis du kommer lidt rundt i en evt. turnus, kan det være vi ses i skifteretten? Jeg går og pønser lidt på noget bobestyrer-advokat-halløj... Men der er jo laaang vej til at blive autoriseret bobestyrer endnu! Det er jo kun for de få gamle rotter inden for faget, he he

TUSIND tak skal du have, jeg vil glæde mig til, at vore veje evt. krydses engang.

Hvor lang vej er det du har endnu? Og hvad med babyplanerne - besluttede I at vente?

Klem Line.

Anmeld

26. januar 2010

CS

BOBS skriver:

hej christina var lige inde at se dine sider.....og det er helt sikkert til stor inspiration

Takker, og tak fordi du tog dig tid til at kigge forbi

Anmeld

26. januar 2010

DK

SØS skriver:

TUSIND tak skal du have, jeg vil glæde mig til, at vore veje evt. krydses engang.

Hvor lang vej er det du har endnu? Og hvad med babyplanerne - besluttede I at vente?

Klem Line.

Hej

Jeg har 1,5 år endnu, og nej jeg tror vi giver det en chance i marts/april/maj, så der kan komme en vinterbaby

Så kan jeg holde forårssemesteret fri på barsel, og så starte op 1/9 på specialet.

Hvis ikke jeg bliver gravid i de 3 måneder, er der ikke noget at gøre ved det, og så venter vi jo åbenbart, he he. Så naturen får lov at bestemme.

Jeg vil ikke blive gravid senere end maj, eller tidligere end marts, da det jo skal passe nogenlunde med overstået undervisning. Så må jeg flette eksamenerne ind/tage reeksamen i februar. Jeg VIL bare skrive speciale i september, og jeg VIL også have minimum 6 mdr. på barsel. Så, så må vi jo indrette os efter det, og se hvad der sker.

Så måske og måske ikke kommer der en baby til os næste år!!

Anmeld

27. januar 2010

BOBS

baby2010 skriver:

Hej igen,

jeg ved ikke hvad spl. er  Men jeg kan sige dig at kun en BA i psykologi er adgangsgivende til psykologioverbygningen... Man kan kun blive psykolog på een måde i dag: 5 år på uni  GAB - det er lang tid skulle jeg hilse og sige...

Men ellers skal du overveje at tage en terapeutuddannelse? Jeg ville ringe til uni og spørge om hvordan du kan få noget udd. vejledning. Der er sikkert mange muligheder og det kan være en god idé at få talt med en "professionel" om det. Måske kan han/hun guide dig, så du bliver mere afklaret - eller foreslå noget du slet ikke selv har tænkt på! Glæder mig til at høre hvad du finder på 

tak for info er sygeplejerske, og tænker at hvis jeg vil læse videre må jeg kunne brude den bachelot til et eller andet...nu må jeg se...tak

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

BOBS skriver:

tak for info er sygeplejerske, og tænker at hvis jeg vil læse videre må jeg kunne brude den bachelot til et eller andet...nu må jeg se...tak

Spl. sygeplejerske - ja selvfølgelig  Mon ikke Dansk Sygeplejeråd ved noget om mulighederne? Min mor er også sygeplejerske. Hun har været leder af et plejehjem i mange år og de har betalt en lederudd. som hun netop har afsluttet. Måske kan du høre din arbejdsplads (hvis du har en lige nu) om karrierevejene. Der er sikkert et utal af muligheder. Tænk på at du jo kan være både i det offentlige såvel som i det private fx på klinik eller på Hamlet? Så er lønnen og videreudd. vist også lidt bedre...

Anmeld

27. januar 2010

BOBS

baby2010 skriver:

Spl. sygeplejerske - ja selvfølgelig  Mon ikke Dansk Sygeplejeråd ved noget om mulighederne? Min mor er også sygeplejerske. Hun har været leder af et plejehjem i mange år og de har betalt en lederudd. som hun netop har afsluttet. Måske kan du høre din arbejdsplads (hvis du har en lige nu) om karrierevejene. Der er sikkert et utal af muligheder. Tænk på at du jo kan være både i det offentlige såvel som i det private fx på klinik eller på Hamlet? Så er lønnen og videreudd. vist også lidt bedre...

ja jeg må se mig lidt om....tror dog jeg i en periode skal helt væk fra omsorgsfagene

kh bobs

Anmeld

27. januar 2010

FrkC

Jeg er lærerstuderende på Skive sem. Jeg er vist mere eller mindre miljøskadet af familien, min mor har været lærer - stort set altid, hendes far var lærer og min søster vil være handelsskolelærer.. Jeg er superglad for det..! Det er lige mig  Er lige begyndt i sommers, så om 3,5 år skulle jeg gerne være matematiklærer, kristendomslærer og historielærer  

Anmeld

27. januar 2010

Halbschön

Jeg er i fuld gang med min uddannelse til sygeplejerske - mangler blot min bacheloropgave, så den glæder jeg mig til at få lavet efter endt barsel

......har valgt uddannelsen fordi jeg elsker at arbejde med mennesker og få nye udfordringer hver dag! Derfor er mit drømmejob på en hektisk og akut afd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.