hvorfor arbejder du som.....?/studerer du til.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.174 visninger
88 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

BOBS

det du gør???

(søger nemlig reklame for at lave noget helt andet end det jeg gør)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

frk Jensen

Jeg læser hf enkel fag for at komme på Pædagog seminariet til sommmer

Knus

Anmeld

24. januar 2010

Honningblomst

BOBS skriver:

det du gør???

(søger nemlig reklame for at lave noget helt andet end det jeg gør)...

Hej....

Jeg læser til pædagog og jeg er helt sikker offer for den sociale arv.... den store lillae skygge hænger over min familie...mon mor, hendes tre søstre, min søster, 16 af 25 kusiner og fætre og så lige en del koner og mænd til dem er pædagoger...

For mig var det bare det jeg måtte, selvom jeg har været rundt omkring...så er det pædagog det måtte blive...

Hvad laver du og hvad tænker du at du vil? Selv ville jeg så gerne have været sygeplejerske engang men blod og sår gør mig dårlig... og så er der psykolog, men hvad er det man siger om dem...

Knus Eva

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

Jeg læser dansk og religion på Københavns Universitet, fordi jeg for det første synes, at det er to fantastisk spændende fag, og for det andet fordi jeg gerne vil undervise, når jeg om et år er færdig.

Jeg vil også gerne vide, hvad du laver nu, og hvilke tanker du har gjort dig om fremtiden mht. studie eller job?

- Rikke

Anmeld

24. januar 2010

oo

jeg er den første kvinde på universitetet (og den eneste so far) i min familie jeg læser Litteraturvidenskab med tilvalg i Historie. Jeg læser dette fordi det interessere mig HELT vildt og fordi at jeg ikke kan forestille mig at skulle arbejde med andet end litteratur på en eller anden måde resten af mit liv  (jeg ville ganske simpelt udånde hvis ikke jeg omgav mig med bøger konstant!!)

Anmeld

24. januar 2010

Knudsen

Jeg er pædagog, dem er vi vist nogle stykker af .. Jeg blev færdig for snart 6 år siden og er helt sikker på, at det er den rigtige uddannelse for mig..

Inden min barsel blev jeg færdig som praktikvejleder, så nu glæder jeg mig bare til at komme igang efter min barsel..

Anmeld

24. januar 2010

BOBS

Eva skriver:

Hej....

Jeg læser til pædagog og jeg er helt sikker offer for den sociale arv.... den store lillae skygge hænger over min familie...mon mor, hendes tre søstre, min søster, 16 af 25 kusiner og fætre og så lige en del koner og mænd til dem er pædagoger...

For mig var det bare det jeg måtte, selvom jeg har været rundt omkring...så er det pædagog det måtte blive...

Hvad laver du og hvad tænker du at du vil? Selv ville jeg så gerne have været sygeplejerske engang men blod og sår gør mig dårlig... og så er der psykolog, men hvad er det man siger om dem...

Knus Eva

hej eva dit søde liv

er sygeplejerske og ville gerne i hvert fald i en periode prøve noget helt andet.

er du gal en storfamilie, og hvis i allesammen er gokker...den fætter-kusine fest vil jeg gerne med til ahhaha

nej med tiden kunne jeg godt tænke mig at arbejde med "utilpassede" unge der er blvet det af enten den ene eller anden årsag....tror jeg eller psykolog men har nok for lille hoved til at rumme alt det....pædagog tjaaa hvad er det nu man siger om dem hi hi hi aj det ville jo spore mig ind på det med de unge nu må jeg se...

Men lige nu og her måske prøve noget fuldstændig andet end det at yde omsorg for andre

knus fra hende som har en hemmelig drøm om at blive en sej woman i form af hende her INGRID DAHL

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. januar 2010

CS

Jeg er oprindelig uddannet pædagog og eeeelskede i mange år at arbejde med anbragte unge - meeeen måtte gå nye veje for min egen skyld og er i dag selvstændig. Jeg elsker mit nuværende job, fordi jeg for lov til at lave det jeg elsker hver eneste dag!!! 

kig forbi www.christinasogaard.com og se hvad jeg laver  

Anmeld

24. januar 2010

BOBS

Tjuhl skriver:

jeg er den første kvinde på universitetet (og den eneste so far) i min familie jeg læser Litteraturvidenskab med tilvalg i Historie. Jeg læser dette fordi det interessere mig HELT vildt og fordi at jeg ikke kan forestille mig at skulle arbejde med andet end litteratur på en eller anden måde resten af mit liv  (jeg ville ganske simpelt udånde hvis ikke jeg omgav mig med bøger konstant!!)

hej tjuhl...det lyder spændende...hvad "bliver" du så ??? gym lærer eller?

Anmeld

24. januar 2010

luckas-mor

jeg er færdigudd. som faglært landmand
arbejder med grise som er mit speicale.

jeg arbejder med det fordi jeg syntes det er et utrolig spændende arbejde og det er nogle spændende og kloge dyr.

det er sjovt a se hvorn de er vandt til bestemte mennesker og det bestemte tøj, og så er det et spændende arbejde at gøre vores lugte orner tamme

knus natascha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.