Eva skriver:
Hej....
Jeg læser til pædagog og jeg er helt sikker offer for den sociale arv....
den store lillae skygge hænger over min familie...mon mor, hendes tre søstre, min søster, 16 af 25 kusiner og fætre og så lige en del koner og mænd til dem er pædagoger...
For mig var det bare det jeg måtte, selvom jeg har været rundt omkring...så er det pædagog det måtte blive...
Hvad laver du og hvad tænker du at du vil? Selv ville jeg så gerne have været sygeplejerske engang men blod og sår gør mig dårlig...
og så er der psykolog, men hvad er det man siger om dem...
Knus Eva
hej eva dit søde liv
er sygeplejerske og ville gerne i hvert fald i en periode prøve noget helt andet.
er du gal en storfamilie, og hvis i allesammen er gokker...den fætter-kusine fest vil jeg gerne med til ahhaha
nej med tiden kunne jeg godt tænke mig at arbejde med "utilpassede" unge der er blvet det af enten den ene eller anden årsag....tror jeg eller psykolog men har nok for lille hoved til at rumme alt det....pædagog tjaaa hvad er det nu man siger om dem hi hi hi
aj det ville jo spore mig ind på det med de unge nu må jeg se...
Men lige nu og her måske prøve noget fuldstændig andet end det at yde omsorg for andre
knus fra hende som har en hemmelig drøm om at blive en sej woman i form af hende her
INGRID DAHL
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld