Ayasmor skriver:
Uhh glemte måske lige det vigtigste af det.. jeg læser til sygeplejerske fordi at jeg synes det er enormt spændende at arbejde med andre mennesker. Jeg har selv haft et langt sygdomsforløb med indlæggelse på sygehus, hvor jeg mest af alt huske de rigtig søde sygeplejersker der tog sig af mig.. Så hvis bare jeg kan hjælpe 1 patient, som de hjalp mig, så er jeg ovenud glad.. Derudover er min plan at jeg vil være neonatalsygeplejerske, eller på en børne afd...
det tager jeg så meget hatten af for kunne aldrig og har aldrig arbejdet med syge børn-..... synes det var rigeligt da jeg arbejdede på intensiv og skulle se børn der kom og var i chock over en af deres kære lå der med alle de slanger eller komme for at sige farvel...det er så smukt for børn er så ligefremme og dejlig ærlige og spørger bare, og så måtte jeg jo forklare....
men bare mit eget barn er sygt....uuuhhaaa...men bare så godt i er nogle derude der har mod og lyst

jeg ved ikke hvorfor det er sådan for mig
men altså voksne menneskers sygdom har jeg kunnet tackle også selvom de døde forholdsvis unge f.eks..har de haft børn feks..for f.....det er svært
...men syge børn nej jeg tror det ikke ...men godt at der er nogen hvis ens egen skulle får brug for det.
Anmeld