hvorfor arbejder du som.....?/studerer du til.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Sasja77

He he jeg falder da helt uden for rammen her

Jeg er oprindelig uddannet materialist og var i Matas i lige knap 12 år ( startede som skolepige ) med en enkelt afstikker til Christian Dior i et års tid ind imellem. Så var det så at at butikstiderne gik helt amok og jeg synes ikke at jeg ville have børn jeg aldrig så. Så nu er jeg servicerådgiver i en bank hvilke jeg har været i 3 år og er virkelig glad for! Har stadig en masse kontakt med kunder men med langt mere humane arbejdstider og gud hvor jeg bare IKKE savner at at arbejde lørdage og søndage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Kvindemin

BetinaMørk skriver:

Jeg læser hf enkel fag for at komme på Pædagog seminariet til sommmer

Knus

Hvad skal man have for at komme ind på Pædagog seminariet?

Anmeld

25. januar 2010

Skouboe

Jeg kan se at jeg også rammer ret langt udenfor 

Jeg er Intern Projektleder/Projekt Controller hos et firma, der laver headsets. Min primære arbejde i øjeblikket består i at holde snor i vores udviklingsprocesser og optimere dem samt supportere udviklingsprojektlederne når de har særligt krævende kunder (Fx Motorola eller Nokia)

Jeg er gift med en CRM konsulent/IT projektleder og med undtagelse af min svigermor (der er børnehaveklasselærer) er hele familien nørder i en eller anden afskygning.

Anmeld

25. januar 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

På torsdag skal jeg forsvare min kandidatafhandling, og så kan jeg forhåbentligt kalde mig jurist.  (Puha det er underligt at være så tæt på målet - SKØNT!)

Jeg valgte at læse jura, da det er en meget bred uddannelse der åbner en del døre. Jeg har været mægtig glad for mit studie, så det bliver dejligt når jeg næste mandag, for alvor, skal til at praktisere i mit aller første job som uddannet jurist.

Line. 

Anmeld