hvad syntes i om dette navn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Bavianis skriver:

Lis Sørensen SØN hedder Silver - men hun var vist også "Skatteøen"-hyped da hun fik ham;-)

Derudover så er Silver slet ikke et godkendt pigenavn så vidt jeg kan se, "Silva" er, men ikke Silver...

hahah hvor sjovt.. armen det er bare grimt øv.. heh

hm det sagde hun det var, for det havde hun tjekket.. men ved ikke heh.,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

FrkC

Silver - jeg tænker SILVER i tegnefilmene.. De der Japanske med Daizuke (staves) og bjørnen - akakabutu.. (aner ik hvordan det staves noget af det ) Det er heller ik lige et navn jeg bryder mig om.. Derimod sys jeg at Naomi er meget sødt..

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

en lille guldklump der hedder Silver...det er da sjovt, så kan hun tage alle metallerne...

Anmeld

22. januar 2010

4kløver

jeg tænker på filmen IT hvor de to drenge cylker.. he ho silver..( jer der har set den husker det nok)

Anmeld

22. januar 2010

LotteGabriella

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Silver?

min veninde har lige ringet og sagt hvad deres 3dage gamle datter skal hedde.. og det blev til Silver naomi.. hmm naomi er da meget sødt.. men silver ej, syntes ikke det er det fedeste navn, hun ville avde et navn andre ikke hed, og ja det må man give hende , har aldrig hørt om andre der hedder det?

når i dejlige baby mennersker havd sys i?

knus cille. der har en datter der hedder malou, (som ifølge hende er ALT for normalt )

yihaaaaa Silver, det lyder sgu som en hest sorry men det synes jeg altså Naomi er ok, men de skal helt klart droppe Silver

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hahah i har ret, det er ikke et navn hvor man tænker på en lille pige.. men har lige snakke med hende, og hun måtte jo så indrømme hehe at hun havde set de to navne i det nye 90210 haha.. og hun syntes det lød såå pænt hehe

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

en lille guldklump der hedder Silver...det er da sjovt, så kan hun tage alle metallerne...

haha hvor er du sjov eva.. det må jeg lige sige til hende

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

haha hvor er du sjov eva.. det må jeg lige sige til hende

Hihi....ja, gør lige det... selvom silver måske vil føle sig som nummer to i forhold til gold...og helt skidt hvis der kommer en nummer tre...bronze er sgu nederen....griner

Anmeld

22. januar 2010

LMM

Silver?

min veninde har lige ringet og sagt hvad deres 3dage gamle datter skal hedde.. og det blev til Silver naomi.. hmm naomi er da meget sødt.. men silver ej, syntes ikke det er det fedeste navn, hun ville avde et navn andre ikke hed, og ja det må man give hende , har aldrig hørt om andre der hedder det?

når i dejlige baby mennersker havd sys i?

knus cille. der har en datter der hedder malou, (som ifølge hende er ALT for normalt )

Jeg bryder mig ikke om det, tænker på det nye Beverly Hills (øhh staves) 90210 de er da hvis en der der hedder silver!! så alt for pop til mig..

Som skal være mor til en dreng, Max Emil (hvilket mange forbinder med en hund )

Anmeld

22. januar 2010

LMM

LMM skriver:

Jeg bryder mig ikke om det, tænker på det nye Beverly Hills (øhh staves) 90210 de er da hvis en der der hedder silver!! så alt for pop til mig..

Som skal være mor til en dreng, Max Emil (hvilket mange forbinder med en hund )

ha ha kunne lige se at du har skrevet at det var fra 90210

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.