Malou Vilma Nørgaard skriver:
håber også det har givet lidt svar på jeres mima og tynen.. da jeg fandt ud af da jeg skulle skrive til jer, at det ville blive det samme næsten 
altså for en god ordens skyld, self skal man respektere andres anvne, og jeg kunne ikke drømme om at sige sådan hvis det ikke var lige PRÆCIS denne veninde!! da hun ka klare det, og sagde nøjagtig det samme om vilma "ej det kan man da ikke hedde, da det er hende fra flintstones" osv.. og ja vi tager det med en grant salt, og så vi vidre.. så ingen sure minder fra hendes side..
er ked af det skær i dit hjerte når jeg og flere syntes det lyder som et stripper navn, og det jeg ked af.. men det syntes jeg altså det gør, eller en tegnefilms hund.. meeen men det er ikke noget med om man har fordomme, for det er ligesom fx vilma, der tænker også straks på noget, fx hende fra flintstones, så tror bare når man har hørt det på et tidspunkt tænker man automatisk på denne ting eller person, ja har set en film hvor der var en stripper der hed silver, ergo derfor 
men håber det gav svar.. god weekend alle samen 
Hey 
Det med stripperen var slet, slet ikke nævnt for at du skulle "få dårlig samvittighed".
Kan godt se at det kan læses sådan, netop fordi jeg ikke fik skrevet hvad jeg egentlig mente 
Jeg mente bare at man ikke behøver fortælle hvilke associationer man har til navnet hvis det er i den dur som en stripper, prostitueret ect.
Folk må mene hvad de vil, men sådan en kommentar kan jeg slet ikke se hvad forældrene skal bruge den til.
- Lidt ligesom din veninde har sagt om Wilma (Hvilket egentlig, off topic, er et ret fedt navn, hvis du spørger mig!) 
Anywho - Jeg er nok lidt letpåvirkelig når det kommer til navnesnakken, netop fordi jeg har fået så mange hug for vores valg.
- Ikke bare første gang med Stella, men også her anden gang med Paw, som til info åbenbart dele navn med Fantomets hund, lyder som en gammel mand eller en pose hundemad - Ja, kært barn har mange navne 
Hav en god aften! 
/Trine