hvad syntes i om dette navn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Maja84 skriver:

Jeg tror også det er fordi vi alle har forbindelser til en masse navne, fra feks serier, tv, kendte eller folk vi engang kendte, et pænt eller neutralt navn kan blive grimt for en selv hvis man har kendt en person man bestemt ikke kunne med og derfor forbinder man dette navn.

Synes dog man skal lade være med at bruge navne fra serier osv som er meget specielle for hvadnår barnet bliver større så kender de jo ikke den pågående serie som jo til den tid er forældet og sikkert også glemt

kunne måske bedre forstå det hvis dte var et mellemnavn så det var Naomi Silver

ja lige præcis, man forbinder dem med nogle man kender, har kendt eller serier osv..

ja det self rigtig nok, men samtidig kan det så også betyde at folk ikke laver den sammenligning, når serien ikke er på mere, hvis du forstår, så det kan også være noget positivt..

ja det faktsik naomi silver lyder bedre, selvom jeg ikke rigtig kan lide silver.. men det er heller ikke godkendt, så hun venter på om hun må kalde hende det, ellers vil hun havde at hun skal hedde Bailey Naomi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Jeg tænker HEST  Naomi er meget sødt...

Ja, jeg tænker også Britta & Silver bogen, jeg læste som barn Men at bruge Silver som et navn til et barn, synes jeg er synd. Er det overhovedet tilladt?

Anmeld

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Linda2009 skriver:

Ja, jeg tænker også Britta & Silver bogen, jeg læste som barn Men at bruge Silver som et navn til et barn, synes jeg er synd. Er det overhovedet tilladt?

det troede hun det var, men det var det ikke.. så nu skal hun ansøge omdet først..men som skrevet længere oppe, vil hun så kaæde hende bailey naomi, hvis det andet ikke går igennem,..

Anmeld

24. januar 2010

Pige2009

Malou Vilma Nørgaard skriver:

det troede hun det var, men det var det ikke.. så nu skal hun ansøge omdet først..men som skrevet længere oppe, vil hun så kaæde hende bailey naomi, hvis det andet ikke går igennem,..

I guder Stakkels barn... Sorry to say. Jeg synes det er sødt med specielle navne, men de kan også blive for specielle

K.h. Linda som har opkaldt sin datter Laura efter forfatteren Laura Ingalls Wilder

Anmeld

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

brummeline skriver:

ej det første jeg tænkte var hest. lol

har aldrig hørt om nogen kaldt ved det navn

hehe.. nej det er heller ikke godkendt.. så det er nok derfor gad vide om hun får det igennem heh..

Anmeld

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Linda2009 skriver:

I guder Stakkels barn... Sorry to say. Jeg synes det er sødt med specielle navne, men de kan også blive for specielle

K.h. Linda som har opkaldt sin datter Laura efter forfatteren Laura Ingalls Wilder

heh ja det kan nemlig godt blive for meget.. men derfor ville de give hende to navne så hun slev kan vælge når hun blir ældre, men stadig come on, blir spændende om navnet går igennem heh.. ellers kommer hun til at hedde bailey.. ej kommer til at tænke på ham der fra paradise hotel, han blev kaldt bailey.. hmmm jaaa..

bortset fra det er laura et utrolig sødt navn syntes jeg.. og fedt hun kan sige jeg er opkaldt efter...

kh cille, der har kaldt sin datter malou, slevom det er meget normalt, men moar synets det er det smukkeste navn..

Anmeld

24. januar 2010

Pige2009

Malou Vilma Nørgaard skriver:

heh ja det kan nemlig godt blive for meget.. men derfor ville de give hende to navne så hun slev kan vælge når hun blir ældre, men stadig come on, blir spændende om navnet går igennem heh.. ellers kommer hun til at hedde bailey.. ej kommer til at tænke på ham der fra paradise hotel, han blev kaldt bailey.. hmmm jaaa..

bortset fra det er laura et utrolig sødt navn syntes jeg.. og fedt hun kan sige jeg er opkaldt efter...

kh cille, der har kaldt sin datter malou, slevom det er meget normalt, men moar synets det er det smukkeste navn..

Malou er et smukt og dejligt navn, og det passer rigtig godt til din datter

Anmeld

24. januar 2010

Tjuls

Jeg synes faktisk ikke Silver er så slemt.. Anderledes ja, men jeg kan lide anderledes.. Og der er altså det der kan være værre..

Jeg har en kammerat der kaldte hans barn for hannibaal (HanniBÅL).. De skulle også først ansøge om det, men det synes jeg er skrækkeligt

Men hver sin smag.. De fleste bryder sig ikke om min søns navn, som jeg elsker

Anmeld

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Linda2009 skriver:

Malou er et smukt og dejligt navn, og det passer rigtig godt til din datter

tak, ja syntes heller ikke hun kan hedde andet, jo så lige vilma hehe

Anmeld

24. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tjuls skriver:

Jeg synes faktisk ikke Silver er så slemt.. Anderledes ja, men jeg kan lide anderledes.. Og der er altså det der kan være værre..

Jeg har en kammerat der kaldte hans barn for hannibaal (HanniBÅL).. De skulle også først ansøge om det, men det synes jeg er skrækkeligt

Men hver sin smag.. De fleste bryder sig ikke om min søns navn, som jeg elsker

ja hver sin smag

ej ja det måske heller ikke så heldigt, altså kan  godt lide hannibal faktisk men ikke så man udtaler det som hannibål, ikke så fedt måske hehe..

ej der også mange der siger de ikke kan lide min piges mellemnavn , hun hedder vilma.. ej syntes da din søns navn er fint, og så er han da bare for cute, hva lige inde og se nogle af dine billeder, ej han er skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.