hvad syntes i om dette navn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ViolaFie skriver:

Ok, nu ved jeg ikke om I ser 90210?? Det nye Beverly Hills, Men der hedder to af hovedpersonerne Silver og Naomi.. Mon ikke hun er fan af serien

for det første er der noget der hedder det nye 90210?? vidste ikke de havde lavet nye afsnit hihi

ej nej, så er det da der hun har det fra, hvis det er begge navne,.. hahah griner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

otlitrom

Ok, nu ved jeg ikke om I ser 90210?? Det nye Beverly Hills, Men der hedder to af hovedpersonerne Silver og Naomi.. Mon ikke hun er fan af serien

to sjæle, én tanke.. Og der fik jeg så afsløret mig selv, og mit alt for gode kendskab til elendige serier.. Dog er jeg ikke stærk i den falske 90210 Men så meget ku jeg da huske!

Jeg bryder mig ikke om navnet, for at være ærlig.. Men hun må synes at det er det smukkeste. Og mon ikke I vænner jeg til det?

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

til jer andre tøøser. ja tænkte også stripper.. men ja kunne sagtens lyde som et hestenavn.. ikke så heldigt

Anmeld

21. januar 2010

Sofia

Malou Vilma Nørgaard skriver:

for det første er der noget der hedder det nye 90210?? vidste ikke de havde lavet nye afsnit hihi

ej nej, så er det da der hun har det fra, hvis det er begge navne,.. hahah griner

Ja, det hedder bare 90210 nu - Kelly er med, og hendes søster Erin som du måske husker fra det "ægte" Beverly. Erin er jo datter af Mel, David Silvers far, og Erin hedder så også Silver til efternavn.. og hun bliver aldrig kaldt andet end Silver i serien. Er helt sikkert der din veninde har navnene fra

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

kitty skriver:

to sjæle, én tanke.. Og der fik jeg så afsløret mig selv, og mit alt for gode kendskab til elendige serier.. Dog er jeg ikke stærk i den falske 90210 Men så meget ku jeg da huske!

Jeg bryder mig ikke om navnet, for at være ærlig.. Men hun må synes at det er det smukkeste. Og mon ikke I vænner jeg til det?

hii nej kan heller ikke lide det..

jo det satser jeg på.. men kender du det, hun ligner bare heller ikke en silver .. men jo må vende mig til

Anmeld

21. januar 2010

Ox.

Jo jo det er der da hihi .. her er lige et billede af den nye cast!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ViolaFie skriver:

Ja, det hedder bare 90210 nu - Kelly er med, og hendes søster Erin som du måske husker fra det "ægte" Beverly. Erin er jo datter af Mel, David Silvers far, og Erin hedder så også Silver til efternavn.. og hun bliver aldrig kaldt andet end Silver i serien. Er helt sikkert der din veninde har navnene fra

hahah ja hende den lille søde, okey, ej hvor sjovt. det må jeg da lige se, hvor og hvornår blir det vist??  hihi

ja det kan det da næsten kkun være haha.. og hende som siger at hun hader tøsse serier.. hahah

Anmeld

21. januar 2010

-Milla-

ViolaFie skriver:

Jeg kan huske en tegnefilm, som jeg så da jeg var mindre og mener hunden/ulven hed Silver.

Så jeg sætter det ikke helt sammen med et pigenavn. Men synes Naomi er meget sødt.

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sussie&Lilje skriver:

Jo jo det er der da hihi .. her er lige et billede af den nye cast!

haha det mååå jeg da lige se!! hahha

Anmeld

21. januar 2010

Sofia

hahah ja hende den lille søde, okey, ej hvor sjovt. det må jeg da lige se, hvor og hvornår blir det vist??  hihi

ja det kan det da næsten kkun være haha.. og hende som siger at hun hader tøsse serier.. hahah

Det kommer på kanal 4, om torsdagen, tror det er ved 21.00 tiden. Ellers kan du også finde det rundt omkring på nettet - men det er nu ikke så godt som det ægte - meget teenageagtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.