hvad syntes i om dette navn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ViolaFie skriver:

Det kommer på kanal 4, om torsdagen, tror det er ved 21.00 tiden. Ellers kan du også finde det rundt omkring på nettet - men det er nu ikke så godt som det ægte - meget teenageagtigt. 

okey ej det må jeg lige se heh..

jaa okey, ej ELSKER  bare det gamle.. og så ved jeg bare jeg ikke skal sætte forhåbningerne op hihi.. da det nok umuligt kan toppe de gode gamle , brenda, brandon, dylan, kelly, donna osv hehe

men må da lige se det, også hvis det er der hun har navnene fra hehe.. er de, de gode i serien, hvis i forstår?? hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Sofia

Malou Vilma Nørgaard skriver:

okey ej det må jeg lige se heh..

jaa okey, ej ELSKER  bare det gamle.. og så ved jeg bare jeg ikke skal sætte forhåbningerne op hihi.. da det nok umuligt kan toppe de gode gamle , brenda, brandon, dylan, kelly, donna osv hehe

men må da lige se det, også hvis det er der hun har navnene fra hehe.. er de, de gode i serien, hvis i forstår?? hehe

Tja... Silver har haft lidt op og nedture (maniodepressiv) Og Naomi er RIG, en smule snobbet, smuk men en god ven - dog er der mange intriger.. Og ja man kan vist heller ikke sige hun altid er en god veninde. Ved egentlig ikke rigtig hvem der er de gode i den serie..

Anmeld

21. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ViolaFie skriver:

Tja... Silver har haft lidt op og nedture (maniodepressiv) Og Naomi er RIG, en smule snobbet, smuk men en god ven - dog er der mange intriger.. Og ja man kan vist heller ikke sige hun altid er en god veninde. Ved egentlig ikke rigtig hvem der er de gode i den serie..

hold da op, det lyder vildt .. ej så kan jeg godt se det kan være svært at finde ud af..

ej, må lige snakke med hend imorgen, for syntes det er så sjovt, da hun siger hun HADER sådan serier hehr..

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Silver - er det ikke den der hund i tegnefilmene?   Det er aaaalt for amerikanofilt for mig - værre end Stephani, Jessica, Mike osv osv...

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Rosa skriver:

Silver - er det ikke den der hund i tegnefilmene?   Det er aaaalt for amerikanofilt for mig - værre end Stephani, Jessica, Mike osv osv...

haha jo det er det faktisk nu jeg tænker over det..

ja det er lige en tan for meget. synes jeg osse..

Anmeld

22. januar 2010

smokin

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Silver?

min veninde har lige ringet og sagt hvad deres 3dage gamle datter skal hedde.. og det blev til Silver naomi.. hmm naomi er da meget sødt.. men silver ej, syntes ikke det er det fedeste navn, hun ville avde et navn andre ikke hed, og ja det må man give hende , har aldrig hørt om andre der hedder det?

når i dejlige baby mennersker havd sys i?

knus cille. der har en datter der hedder malou, (som ifølge hende er ALT for normalt )

Hun har sku set for meget 90210 med de navne!

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Zette skriver:

Hun har sku set for meget 90210 med de navne!

hashah ja det fandt jeg ud af.. fra de andre,.. må jeg da lige se ..

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Lis Sørensen SØN hedder Silver - men hun var vist også "Skatteøen"-hyped da hun fik ham;-)

Derudover så er Silver slet ikke et godkendt pigenavn så vidt jeg kan se, "Silva" er, men ikke Silver...

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Jeg troede det var et drengenavn

Anmeld

22. januar 2010

Liljesilas

Jeg synes selv det er et sjovt navn. Men hvis hun kan lide det, så er det vel det vigtigste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.