Jeg er IKKE racist men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

qp

Ahh der er sgu mange der er racister men dog ikke så mange der tør at stå ved det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Ahh der er sgu mange der er racister men dog ikke så mange der tør at stå ved det

Ligesom mange stemmer dansk folkepari men ikke tør indrømme det...smiler

Anmeld

23. januar 2010

qp

Eva skriver:

Ligesom mange stemmer dansk folkepari men ikke tør indrømme det...smiler

Netop Eva !

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Netop Eva !

Du er savnet herinde... ikke meget du er på...

Anmeld

23. januar 2010

qp

Eva skriver:

Du er savnet herinde... ikke meget du er på...

Pyyyh ja det er ik så meget jeg er her inde mere... jeg synes debatterne er blevet lidt kedelige efterhånden og well, så er der også andre ting man er begyndt at gå lidt mere op i

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Pyyyh ja det er ik så meget jeg er her inde mere... jeg synes debatterne er blevet lidt kedelige efterhånden og well, så er der også andre ting man er begyndt at gå lidt mere op i

Det er også bare meget stillle og roligt, men hjælper jo heller ikke du forsvinder...

Nåååå, hvad er det der tager din tid...min tid blev taget et par mdr. men er nu tilbage...skod mænd...

Anmeld

23. januar 2010

qp

Hahaha... ejh jeg må sgu indrømme at jeg virkelig ikke orker, at bruge så meget tid herinde på debatter osv. Det er sjovt og spændende hvis emnet er godt - men det er sgu en tidssluger og før man ved af det har man siddet og gloet på ligegyldige tekster i et pr timer.

Ja de mænd de optager nemlig også en del af tiden - Det kan jeg kun give dig ret i ....

Anmeld

23. januar 2010

qp

Eva skriver:

Det er også bare meget stillle og roligt, men hjælper jo heller ikke du forsvinder...

Nåååå, hvad er det der tager din tid...min tid blev taget et par mdr. men er nu tilbage...skod mænd...

citerer lige

Anmeld

23. januar 2010

Honningblomst

qp skriver:

Hahaha... ejh jeg må sgu indrømme at jeg virkelig ikke orker, at bruge så meget tid herinde på debatter osv. Det er sjovt og spændende hvis emnet er godt - men det er sgu en tidssluger og før man ved af det har man siddet og gloet på ligegyldige tekster i et pr timer.

Ja de mænd de optager nemlig også en del af tiden - Det kan jeg kun give dig ret i ....

Du har ret....jeg har holdt en laaang pause med kun få indlæg men de sidste par dag har jeg brugt siden til at flygte ind i...det kan hjælpe lidt...bla på mænd...

Anmeld

23. januar 2010

qp

Eva skriver:

Du har ret....jeg har holdt en laaang pause med kun få indlæg men de sidste par dag har jeg brugt siden til at flygte ind i...det kan hjælpe lidt...bla på mænd...

Hmm øv Eva er da ked af, at høre det ikke lige er gået som forventet.... Han må være et stort fjols Og well... det kræver jo sin mand, at kunne håndtere en madamme som dig - så har han vel bare ikke været mand NOK....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.