@?%&¤#!@£§ :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Moderator

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Kan jeg opmuntre dig en smule med den her?

http://renleg.dk/ren-legs-marker/vulli/143001-vulli-sophie-giraf-lille

du er en SKAT!!!!

Jeg havde selv en bidegiraf da jeg var lille.... har ikke kunnet finde en til Laura!!

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Åhhh søde.... Hvornår ska hun senest ha vendt sig for at du undgår KS ??? og hvad er chancen for at hun gør ???

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

lillemunk skriver:

Åhhh søde.... Hvornår ska hun senest ha vendt sig for at du undgår KS ??? og hvad er chancen for at hun gør ???

jamen skal til vendingsforsøg på hospitalet d.29. da de ikke regner med hun selv kan vende sig (hun sidder ret godt fast). Hvis ikke det lykkes dem der får jeg tid til kejsersnit allerede der, tror jeg! så det bliver nok omkring d. 15. de vil lave det, hvis det er...

På onsdag skal jeg til akupunktør som skal forsøge at vende hende med nåle og amoxa (røgelse). Har én behandling onsdag, 2 torsdag og én fredag morgen inden vi skal på Skejby til den manuelle vending. De scanner mig så fredag formiddag inden de går i gang med at vænne....

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Caroline86 skriver:

jamen skal til vendingsforsøg på hospitalet d.29. da de ikke regner med hun selv kan vende sig (hun sidder ret godt fast). Hvis ikke det lykkes dem der får jeg tid til kejsersnit allerede der, tror jeg! så det bliver nok omkring d. 15. de vil lave det, hvis det er...

På onsdag skal jeg til akupunktør som skal forsøge at vende hende med nåle og amoxa (røgelse). Har én behandling onsdag, 2 torsdag og én fredag morgen inden vi skal på Skejby til den manuelle vending. De scanner mig så fredag formiddag inden de går i gang med at vænne....

oki søde.... jamen det er jo lige om lidt..... hmm er du ikke ved a få lidt stress eller er det bare mig der syntes at det er lige op over ??
Håber da at hun vender sig... også selvom det ikke lyder sådan ( ikke for at tage modet fra dig) men de læger har jo en hvis erfaring. ( ja lige bortset fra hende der sagde at hun havde vendt sig..... )

Du må endelig give meldinger tibage...

Kæmpe knuser og finger kryds for hun vender sig her fra mig

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

lillemunk skriver:

oki søde.... jamen det er jo lige om lidt..... hmm er du ikke ved a få lidt stress eller er det bare mig der syntes at det er lige op over ??
Håber da at hun vender sig... også selvom det ikke lyder sådan ( ikke for at tage modet fra dig) men de læger har jo en hvis erfaring. ( ja lige bortset fra hende der sagde at hun havde vendt sig..... )

Du må endelig give meldinger tibage...

Kæmpe knuser og finger kryds for hun vender sig her fra mig

tusind tak søde!

Jo, det er meget tæt på lige pludselig.. og specielt fordi jeg har min speciale eksamen d.4. som jeg gerne lige vil have overstået!!

Håber bare det hele flasker sig, og jeg skal nok opdatere Har også lovet flere herinde og fortælle om akupunktur vending og den manuelle vending

kram

Anmeld

20. januar 2010

lillemunk

Caroline86 skriver:

tusind tak søde!

Jo, det er meget tæt på lige pludselig.. og specielt fordi jeg har min speciale eksamen d.4. som jeg gerne lige vil have overstået!!

Håber bare det hele flasker sig, og jeg skal nok opdatere Har også lovet flere herinde og fortælle om akupunktur vending og den manuelle vending

kram

Pyha søde.... Eksamen ja jeg ville gå helt i panik... Så jeg forstår dig så udmærket.....

Glæder mig til at høre om det hele og håber hun vender sig den lille frække pige

fra Karin

Anmeld

20. januar 2010

Sisley

Caroline86 skriver:

uk betyder underkrop (stilling), ja... Så numsen nede i bækkenet i stedet for hovedet. og det er skam ikke et dumt spørgsmål!

Hvis de ikke kan vende hende ender det, i mit tilfælde, i kejsersnit fordi de ikke tør lade mig føde hende selv hvis hun ikke står i hovedstilling.

Jeg ved godt det slet ikke er jordens undergang at få kejsersnit, men min fortid gør bare at det virkelig betyder meget for mig at føde hende selv...

Jeg kan sagtens forstå, hvad du mener. Nu kender jeg selvfølgelig ikke til din fortid, men min drøm er også en naturlig fødsel (og jeg håber jeg kan finde en lille smule overskud til også at nyde det!) og jeg ville blive virkelig ked af det, hvis jeg skulle have kejsersnit. Men som en anden skrev, har man jo glemt det ligeså snart man ser det lille mirakel, så op med humøret! Det vigtigste er jo, at du i sidste ende står med en dejlig sund lille unge! Krydser fingre for at hun ender med at ligge rigtigt!

Anmeld

20. januar 2010

Skouboe

Caroline86 skriver:

ja, jeg ser det som en begrænsning. Og et nederlag! For det er et stort ønske for mig at føde selv...

Jeg ved godt at livet ikke går som man forventer - TRUST me, I know!!

Og jeg har da bare ondt af alle de andre som heller ikke får deres drømmefødsel, selvom jeg godt ved man ikke kan forvente den!

Er egentlig lidt træt af dit svar Det hjælper ikke ligefrem på humøret at få et svar der antyder at jeg virker utaknemmelig over at være ked af et kejsersnit Håber virkelig bare at jeg misforstår dit svar...

Det gør du - eller du læser det ihvertfald ikke som det er ment...

Jeg skal prøve at tydeliggøre hvad jeg mener.

Bortset fra dine vendingsforsøg kan du ikke gøre hverken fra eller til for at undgå KS. Det er noget du ikke kan styre, uanset hvor uretfærdigt du synes det er og hvor ked af det du bliver. Det er jeg sikker på at du godt er klar over.

Hvad jeg prøvede at sige til dig var at den eneste ting i det her du KAN styre er hvordan du vælger at opfatte tingene, og så længe du "hænger fast" i følelserne af hvor uretfærdigt du synes det er, og hvor gerne du vil føde naturligt, vil du blive ved med at være ked af det.

Det jeg gerne ville have dig til at tænke lidt over er hvad du kan gøre for at prøve at slippe de følelser - for din egen skyld. Hvis du kan finde en måde at give slip på, betyder det at du kan komme videre og måske endda nå til et punkt hvor du er OK med at det bliver KS.

Hvis du kan nå dertil er du rent faktisk sluppet af med den begrænsning dine forventninger og skuffede følelser har sat for dig - det betyder ikke noget længere.

Giver det bedre mening?

Anmeld

20. januar 2010

benthe :-)

søde det er jeg ked at høre...
et på vej til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.