@?%&¤#!@£§ :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Diana...

Åhh søde caroline hvor er det træls at hun ikke har vend sig. 

Ikke for at forsvare hende du var hos i går men lille pige kan jo altså havet vend sig om i nat det er sket for mig.

Og det vigtigste er jo at du har en sund og rask lille pige og det har du jo heldigvis 

Jeg forstå virkelig godt du er ked af det det er bare rigtig træls. Jeg håber hun snart vender. 

Alle mine tanker går til dig smukke 

KRAM 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Kan du ikke komme ud og blive scannet så du ka SE hvad der sker???... De må da scanne iNDEN vendingsforsøget i det mindste... Ellers vender de hende jo forkert eller hvad man siger, hvis hun nu ligger rigtig... mmm :-S

er meningen jeg skal scannes inden de forsøger at vende.. MEN, nu har jeg jo bestilt akupunktur vending allerede fra om onsdagen (skal have 4 behandlinger, den sidste fredag morgen inden vi kører på Skejby). Og tænk nu hvis hun vender rigtigt inden vi starter med akupunkturen og hun så bliver vendt til uk igen

Anmeld

20. januar 2010

Mutti2

Caroline86 skriver:

Har lige været til 35. uger undersøgelse hos lægen!

Alt er som det skal være - med mig. Vægten siger +12 kg og blodtryk 110/70

Fortalte min læge om episoden i går, og fortalte også at jeg stadig ikke helt kan tro på at hun virkelig har vendt sig (skal lige siges min praktiserende læge har speciale i gynækologi, så hun har mærket på et par maver). Min læge, som er utroligt sød, mærkede og mærkede og mærkede og sagde så "hun står desværre i UK, Caroline. Hendes numse sidder helt fast i dit bækken stadig"

Laura var meget livlig mens jeg var ved lægen, så min læge kunne mærke alle spark og slag - en baby sparker ikke med hovedet!

Er så ked af det, og så utroligt skuffet over hende jordemoderen på Skejby i går. Jeg spurgte jo netop flere gange om hun virkelig var HELT sikker, og hun var, som skrevet i går, en smule overlegen da hun svarede at hun var 100% sikker - men hun satte jo ikke scanneren på, så VI kunne få det bekræftet!

Så al min glæde er vendt til tårer igen, og jeg hulker bare. Ved godt det ikke er jordens undergang og at det stadig kan ske at de kan vende hende (min læge mener ikke hun kan vende sig selv, så godt hun sidder fast), enten med akupunktur eller ved vendingen d.29. Men jeg er bare så ked....

Synes det er så uretfærdigt at der ikke kan være bare én ting som går problemfrit for mig... troede virkelig denne graviditet skulle være DET som kunne lykkes for mig..

Knus en meget ulykke og frustreret Caroline 34+5

Hej søde.

Det skal nok gå... jeg kan helt sikkert godt forstå at du er ked af det!!

Men men men...... De professionelle kan også tage fejl.

Man mente også at min datter vendte forkert.... Havde 7 forskellige læger/jordemødre/overlæger til at mærke på maven!! De mente alle at hun vendte forkert.

Da jeg kom til vending, mente de to sygeplejerske også at hun vendte forkert.

Da scaneren kom på, viste det sig bare at min lille datter havde en stor "røv"  (har hun da klart efter sin far). Så på trods af så mange, der har prøvet det her i SÅ mange år. Så tog de så ganske fejl.  Men jeg fik lov til at se min smukke bebs på skærmen endnu engang :-)

Men held og lykke med det.

Knus herfra.

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

DianaMoar skriver:

Åhh søde caroline hvor er det træls at hun ikke har vend sig. 

Ikke for at forsvare hende du var hos i går men lille pige kan jo altså havet vend sig om i nat det er sket for mig.

Og det vigtigste er jo at du har en sund og rask lille pige og det har du jo heldigvis 

Jeg forstå virkelig godt du er ked af det det er bare rigtig træls. Jeg håber hun snart vender. 

Alle mine tanker går til dig smukke 

KRAM 

tak søde.

Jeg forsøgte også først at forsvare hende (inde i hovedet), men min læge siger at hun IKKE har vendt sig. Hun sidder ligeså godt fast som alle læger og jordemødre har sagt indtil videre - KUN hende i går der har sagt noget andet

Er glad for hun er sund og rask og jeg håber af hele mit hjerte de vendingsforsøg virker!!!

knus

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej søde.

Det skal nok gå... jeg kan helt sikkert godt forstå at du er ked af det!!

Men men men...... De professionelle kan også tage fejl.

Man mente også at min datter vendte forkert.... Havde 7 forskellige læger/jordemødre/overlæger til at mærke på maven!! De mente alle at hun vendte forkert.

Da jeg kom til vending, mente de to sygeplejerske også at hun vendte forkert.

Da scaneren kom på, viste det sig bare at min lille datter havde en stor "røv"  (har hun da klart efter sin far). Så på trods af så mange, der har prøvet det her i SÅ mange år. Så tog de så ganske fejl.  Men jeg fik lov til at se min smukke bebs på skærmen endnu engang :-)

Men held og lykke med det.

Knus herfra.

blev scannet i fredags... desværre er hun ikke bare bredrøvet kunne ellers være rart!

Men tak for knus... har brug for dem

Anmeld

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ihh putte .. øv du var lige så fantastisk glad, og så dette..

hvor er det dog bare vildt tarveligt at være så skråsikker..!!! når hun så tager fejl, ... hvor kan jeg bare blie rasende over sådan noget

kan godt frostå du gerne vil føde selv også når du skriver hvorfor , så kan jeg helt klart godt forstå det, men hvis hun skal tages ud med kejsersnit, så må man tage det med, og så kan i fortælle hende når hun bliver større " ja da du var inde i mors mave var du også en stædig pige, så du måtte komme ud af maven elllers vile du ikke ud.. så du var allered noget specielt inden du kom ud "  .. men søde op med humøret hun kan stadig når det... og så hyg med Daniel aæt hvad du kan.. ved godt det er svært..

knus cille ( der troede hun havde ret)

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Malou Vilma Nørgaard skriver:

ihh putte .. øv du var lige så fantastisk glad, og så dette..

hvor er det dog bare vildt tarveligt at være så skråsikker..!!! når hun så tager fejl, ... hvor kan jeg bare blie rasende over sådan noget

kan godt frostå du gerne vil føde selv også når du skriver hvorfor , så kan jeg helt klart godt forstå det, men hvis hun skal tages ud med kejsersnit, så må man tage det med, og så kan i fortælle hende når hun bliver større " ja da du var inde i mors mave var du også en stædig pige, så du måtte komme ud af maven elllers vile du ikke ud.. så du var allered noget specielt inden du kom ud "  .. men søde op med humøret hun kan stadig når det... og så hyg med Daniel aæt hvad du kan.. ved godt det er svært..

knus cille ( der troede hun havde ret)

tak skatte...

håber det kan lade sig gøre at vende hende i næste uge

Men ja...ellers må hun ud den anden vej - ud skal hun jo!

knus

Anmeld

20. januar 2010

Sulajma

Caroline86 skriver:

jeg har haft et ekstremt langt og hårdt sygdomsforløb i mine teenageår, og det har sat mange grænser for mig, som ikke bør sættes for en så ung kvinde.

Jeg har aldrig troet at jeg ville være skide god til at føde børn, og derfor er det et kæmpe nederlag ikke at få lov at vise det - ligesom jeg gang på gang har fået nederlag fordi min sygdom har sat grænser for mig. Jeg har accepteret at sygdommen har sat de grænser, og til dels stadig gør det, men derfor er det svært at acceptere at andre ting nu også skal sætte grænser for noget, som burde komme så naturligt.

Håber dte hav lidt mening!?

Jamen, det gjorde det da. Godt du har fået det bedre.

Meget meget trist, men hvad fejlede du i dine teenage år, hvis man må spørge?

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

er meningen jeg skal scannes inden de forsøger at vende.. MEN, nu har jeg jo bestilt akupunktur vending allerede fra om onsdagen (skal have 4 behandlinger, den sidste fredag morgen inden vi kører på Skejby). Og tænk nu hvis hun vender rigtigt inden vi starter med akupunkturen og hun så bliver vendt til uk igen

Aiii... Jeg ville da prøve og få endnu en mening om hvordan hun vender inden I begynder altså... HVor er det bare forvirrende!!

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Lokke skriver:

Jamen, det gjorde det da. Godt du har fået det bedre.

Meget meget trist, men hvad fejlede du i dine teenage år, hvis man må spørge?

jeg har en defekt i mit immunforsvar som gør jeg har meget svært ved at bekæmpe virus.

Jeg blev så som 15-årig pludselig ramt af en muteret zooster virus (skoldkoppe virus) som angreb mit nervesystem. Det resulterede i ekstreme smerter og lammelser som kom gentagne gange i 6 år. Jeg var indlagt til intravenøs antiviral behandling 14 dage ad gange 7-8 gange om året og fik hver dag en masse medicin i tabletform.

Det var meget kort fortalt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.