@?%&¤#!@£§ :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

du er en SKAT!!!!

Jeg havde selv en bidegiraf da jeg var lille.... har ikke kunnet finde en til Laura!!

Jamen dejligt at kunne hjælpe   - jeg er VILD med den hjemmeside!!! Har skrevet en laaang ønskeliste med forslag til evt. barselsgaver derindefra!

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Det gør du - eller du læser det ihvertfald ikke som det er ment...

Jeg skal prøve at tydeliggøre hvad jeg mener.

Bortset fra dine vendingsforsøg kan du ikke gøre hverken fra eller til for at undgå KS. Det er noget du ikke kan styre, uanset hvor uretfærdigt du synes det er og hvor ked af det du bliver. Det er jeg sikker på at du godt er klar over.

Hvad jeg prøvede at sige til dig var at den eneste ting i det her du KAN styre er hvordan du vælger at opfatte tingene, og så længe du "hænger fast" i følelserne af hvor uretfærdigt du synes det er, og hvor gerne du vil føde naturligt, vil du blive ved med at være ked af det.

Det jeg gerne ville have dig til at tænke lidt over er hvad du kan gøre for at prøve at slippe de følelser - for din egen skyld. Hvis du kan finde en måde at give slip på, betyder det at du kan komme videre og måske endda nå til et punkt hvor du er OK med at det bliver KS.

Hvis du kan nå dertil er du rent faktisk sluppet af med den begrænsning dine forventninger og skuffede følelser har sat for dig - det betyder ikke noget længere.

Giver det bedre mening?

giver mening, men jeg er stadig SLET ikke enig med dig.

Har i flere uger været forberedt på ks - netop fordi de gav hende så lile chance for vending allerede da jeg var 30 uger henne

Men uanset om jeg accepterer ks som min fødsel eller ej, vil jeg til den dag hun ligger på min mave håbe og ønske at hun mirakuløst vender sig, og hvis hun er vendt den dag jeg har tid til pks, beder jeg dem om ikke at skære! Derved ikke sagt at jeg ikke accepterer det HVIS det ender med kejsersnit - mener jeg også at have skrevet hele vejen igennem - men jeg ville være rigtig ked af det, jo!

Som jeg også skrev i mit indlæg til at starte med, var jeg vildt frustreret da jeg kom hjem (det er naturligvis bedre nu), og jeg havde brug for en tudedag. Derfor undrer dit svar mig, da du ikke skriver noget jeg ikke selv har givet udtryk for i de 2 seneste dages indlæg.

Knus

Anmeld

21. januar 2010

Liljesilas

Hejsa - håber jeg kan nå at skrive i den her lange tråd

Jeg synes bare det er så synd for dig! Jeg kan virkelig følge dig, for jeg ved der også vil være en chance for, at jeg skal føde på samme måde... - Men jeg krydser virkelig finger for at hun vender sig, og det hele blir som du ønsker det. Det lyder som om du virkelig fortjener medgang.

Alt held og lykke

Hilsen Maya

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

mayapigen skriver:

Hejsa - håber jeg kan nå at skrive i den her lange tråd

Jeg synes bare det er så synd for dig! Jeg kan virkelig følge dig, for jeg ved der også vil være en chance for, at jeg skal føde på samme måde... - Men jeg krydser virkelig finger for at hun vender sig, og det hele blir som du ønsker det. Det lyder som om du virkelig fortjener medgang.

Alt held og lykke

Hilsen Maya

tak, søde Maya!

Håber alt det bedste for dig også!

Anmeld

21. januar 2010

Skouboe

Caroline86 skriver:

giver mening, men jeg er stadig SLET ikke enig med dig.

Har i flere uger været forberedt på ks - netop fordi de gav hende så lile chance for vending allerede da jeg var 30 uger henne

Men uanset om jeg accepterer ks som min fødsel eller ej, vil jeg til den dag hun ligger på min mave håbe og ønske at hun mirakuløst vender sig, og hvis hun er vendt den dag jeg har tid til pks, beder jeg dem om ikke at skære! Derved ikke sagt at jeg ikke accepterer det HVIS det ender med kejsersnit - mener jeg også at have skrevet hele vejen igennem - men jeg ville være rigtig ked af det, jo!

Som jeg også skrev i mit indlæg til at starte med, var jeg vildt frustreret da jeg kom hjem (det er naturligvis bedre nu), og jeg havde brug for en tudedag. Derfor undrer dit svar mig, da du ikke skriver noget jeg ikke selv har givet udtryk for i de 2 seneste dages indlæg.

Knus

Vi kommer nok aldrig til at se denne sag på samme måde, og det er heldigvis også ligegyldigt, for den eneste det her drejer sig om der dig

Held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.