@?%&¤#!@£§ :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Zafir skriver:

Aiii... Jeg ville da prøve og få endnu en mening om hvordan hun vender inden I begynder altså... HVor er det bare forvirrende!!

min mor kommer heldigvis herover i weekenden..så kan hun også lige mærke - men jeg er nu ikke rigtig i tvivl om at det ER et hoved der vender opad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

tak skatte...

håber det kan lade sig gøre at vende hende i næste uge

Men ja...ellers må hun ud den anden vej - ud skal hun jo!

knus

ja krydser også alt havd jeg har  for hun vender sig..

ja ud skal hende laura heh..

mange knus

Anmeld

20. januar 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

tak søde.

Jeg forsøgte også først at forsvare hende (inde i hovedet), men min læge siger at hun IKKE har vendt sig. Hun sidder ligeså godt fast som alle læger og jordemødre har sagt indtil videre - KUN hende i går der har sagt noget andet

Er glad for hun er sund og rask og jeg håber af hele mit hjerte de vendingsforsøg virker!!!

knus

Nåå ja oki det kan jeg så godt forstå det, hvor træls når man lige troet det.

Det skal nok gå, Vi tror på det nok skal lykkes 

KRAM

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

min mor kommer heldigvis herover i weekenden..så kan hun også lige mærke - men jeg er nu ikke rigtig i tvivl om at det ER et hoved der vender opad

Når ja, din mor arbejdede også med sådan noget halløj der...

Jeg håber så meget for dig at det lykkes

Anmeld

20. januar 2010

dorthemus

Søde Caroline  ØV kan godt forstå, at du er skuffet, når I fik en anden besked igår og du havde håbet, at hun havde vendt sig.

Nu varer det heldigvis ikke så længe før hun kommer ud til dig og Daniel

Sender et stort

Anmeld

20. januar 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

Hov jamen var din mor ikke scanningssygeplejerske? Kunne hun ikke fålov at slæbe dig med på job en dag, efter de normale scannigstider er overstået, så hun kunne give dig en gratis tur? bare for at få tjek på op og ned, helt præcist....?

For man kan jo også sige, at på den anden side, så kan det jo være lægen der har taget fejl. Oftest siger man at det er lægens mening man skal se bort fra i disse graviditets-sager, fordi de ikke udfører arbejde med gravide hver eneste dag, som en jordemoder jo ellers gør...

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Hov jamen var din mor ikke scanningssygeplejerske? Kunne hun ikke fålov at slæbe dig med på job en dag, efter de normale scannigstider er overstået, så hun kunne give dig en gratis tur? bare for at få tjek på op og ned, helt præcist....?

For man kan jo også sige, at på den anden side, så kan det jo være lægen der har taget fejl. Oftest siger man at det er lægens mening man skal se bort fra i disse graviditets-sager, fordi de ikke udfører arbejde med gravide hver eneste dag, som en jordemoder jo ellers gør...

min mor er ledende overlæge på fødegangen på Gentofte Jeg bor lidt udenfor Silkeborg Satme en lang tur!!!

Men jeg har også selv KLART fornemmelsen af at hun ligger som hun plejer - med hovedet oppe og rumpen nede.. Var også derfor jeg spurgte jordemoderen så skeptisk i går om hun virkelig var sikker

Men min mor kommer over i weekenden, så om ikke andet kan hun mærke på mavsen hvad hun mener. Jeg stoler mest på dem som har mærket på maven før (hvor vi jo har vidst hvordan hun har stået), og jordemoderen fra i går var jo ikke min egen. Har aldrig mødt hende før og hun havde ikke engang læst min journal

Anmeld

20. januar 2010

Skouboe

Caroline86 skriver:

jeg har haft et ekstremt langt og hårdt sygdomsforløb i mine teenageår, og det har sat mange grænser for mig, som ikke bør sættes for en så ung kvinde.

Jeg har aldrig troet at jeg ville være skide god til at føde børn, og derfor er det et kæmpe nederlag ikke at få lov at vise det - ligesom jeg gang på gang har fået nederlag fordi min sygdom har sat grænser for mig. Jeg har accepteret at sygdommen har sat de grænser, og til dels stadig gør det, men derfor er det svært at acceptere at andre ting nu også skal sætte grænser for noget, som burde komme så naturligt.

Håber dte hav lidt mening!?

Jeg ved hvor hårdt det er at lave med begrænsninger pga. sygdom, og jeg kan sagtens forstå du er skuffet og ked af det - nu havde du lige glædet dig.

Men livet går sjældet som man forventer - slet ikke når der er børn indblandet. Hvis du laver en rundspørge herinde, hvor manges fødsler der gik som forventet, vil jeg gætte på at det er under 20% der kan svare ja.

Du kan ikke gøre noget ved din datters stilling, som du ikke allerede gør - men det er dig selv der vælger at opfatte KS som en begrænsning. 

Tænk lidt over det

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Skouboe skriver:

Jeg ved hvor hårdt det er at lave med begrænsninger pga. sygdom, og jeg kan sagtens forstå du er skuffet og ked af det - nu havde du lige glædet dig.

Men livet går sjældet som man forventer - slet ikke når der er børn indblandet. Hvis du laver en rundspørge herinde, hvor manges fødsler der gik som forventet, vil jeg gætte på at det er under 20% der kan svare ja.

Du kan ikke gøre noget ved din datters stilling, som du ikke allerede gør - men det er dig selv der vælger at opfatte KS som en begrænsning. 

Tænk lidt over det

ja, jeg ser det som en begrænsning. Og et nederlag! For det er et stort ønske for mig at føde selv...

Jeg ved godt at livet ikke går som man forventer - TRUST me, I know!!

Og jeg har da bare ondt af alle de andre som heller ikke får deres drømmefødsel, selvom jeg godt ved man ikke kan forvente den!

Er egentlig lidt træt af dit svar Det hjælper ikke ligefrem på humøret at få et svar der antyder at jeg virker utaknemmelig over at være ked af et kejsersnit Håber virkelig bare at jeg misforstår dit svar...

Anmeld

20. januar 2010

Lullaby

Er egentlig lidt træt af dit svar Det hjælper ikke ligefrem på humøret at få et svar der antyder at jeg virker utaknemmelig over at være ked af et kejsersnit Håber virkelig bare at jeg misforstår dit svar...

Jeg kan godt forstå dig. Nu er jeg så heldig at jeg fødte begge gange normalt og håber også jeg kan næste gang. Jeg ville også være ked af at føde ks..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.