@?%&¤#!@£§ :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

oo

søde søde Caroline du har jo stadig groet en sund og rask lille datter og selvom hovedet vender den helt forkerte vej nu, så sidder det jo heldigvis rigtigt når hun kommer ud og siger goddag

(men man godt være pissehamrende skuffet og frustreret når tingene ikke går som de skal og man (måske) skal sige farvel til drømme!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sisley skriver:

Jeg bliver nødt til at spørge dumt - hvad betyder UK? Jeg kan regne ud, at det må være noget med hun vender forkert. Hvad skal der så ske - kejsersnit?

Sisley

uk betyder underkrop (stilling), ja... Så numsen nede i bækkenet i stedet for hovedet. og det er skam ikke et dumt spørgsmål!

Hvis de ikke kan vende hende ender det, i mit tilfælde, i kejsersnit fordi de ikke tør lade mig føde hende selv hvis hun ikke står i hovedstilling.

Jeg ved godt det slet ikke er jordens undergang at få kejsersnit, men min fortid gør bare at det virkelig betyder meget for mig at føde hende selv...

Anmeld

20. januar 2010

Sulajma

Caroline86 skriver:

uk betyder underkrop (stilling), ja... Så numsen nede i bækkenet i stedet for hovedet. og det er skam ikke et dumt spørgsmål!

Hvis de ikke kan vende hende ender det, i mit tilfælde, i kejsersnit fordi de ikke tør lade mig føde hende selv hvis hun ikke står i hovedstilling.

Jeg ved godt det slet ikke er jordens undergang at få kejsersnit, men min fortid gør bare at det virkelig betyder meget for mig at føde hende selv...

Stakkels dig, ærgeligt det ikke lige går efter din ønske om en god graviditet.

Men hvad mener du med at det betyder meget for dig, at føde selv pga din fortid ?

Anmeld

20. januar 2010

lululupo

Øvvvvv men hvordan kan hu dog ha misset det, mystisk!!! Godt din egen læge er vågen Heldigvis er hun sund og rask dog

Anmeld

20. januar 2010

Ranarupta

Ej, Caroline, hvor er det bare synd og hvor er det bare skidetarveligt af lægen at være så hårdnakket sikker. (Hun bør da næsten have at vide, at hun har dummet sig, så hun ikke begår den samme fejl med en anden...)

Jeg forstår godt, at du er ked af det - det ville jeg da også selv være, hvis det endte med at jeg ikke kunne føde naturligt. Men men men, som du og andre nævner så er det vigtigste, når Lille fine Laura er kommet ud. 
Og det er jo faktisk lige om lidt!  

Karina

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Lokke skriver:

Stakkels dig, ærgeligt det ikke lige går efter din ønske om en god graviditet.

Men hvad mener du med at det betyder meget for dig, at føde selv pga din fortid ?

jeg har haft et ekstremt langt og hårdt sygdomsforløb i mine teenageår, og det har sat mange grænser for mig, som ikke bør sættes for en så ung kvinde.

Jeg har aldrig troet at jeg ville være skide god til at føde børn, og derfor er det et kæmpe nederlag ikke at få lov at vise det - ligesom jeg gang på gang har fået nederlag fordi min sygdom har sat grænser for mig. Jeg har accepteret at sygdommen har sat de grænser, og til dels stadig gør det, men derfor er det svært at acceptere at andre ting nu også skal sætte grænser for noget, som burde komme så naturligt.

Håber dte hav lidt mening!?

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Ej, Caroline, hvor er det bare synd og hvor er det bare skidetarveligt af lægen at være så hårdnakket sikker. (Hun bør da næsten have at vide, at hun har dummet sig, så hun ikke begår den samme fejl med en anden...)

Jeg forstår godt, at du er ked af det - det ville jeg da også selv være, hvis det endte med at jeg ikke kunne føde naturligt. Men men men, som du og andre nævner så er det vigtigste, når Lille fine Laura er kommet ud. 
Og det er jo faktisk lige om lidt!  

Karina

Jeg overvejede kort at kontakte jordemoderen fra i går - bare for at fortælle hende at hun altså tog fejl - men jeg orker simpelthen ikke... Er bare så frustreret og bare tanken om at skulle tale med hende/se hende igen gør mig skidt tilpas. Hvis det lykkes dem at vende hende, og det er den jordemoder der kommer ind til min fødsel beder jeg om en anden!!!

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Hvor er det bare helt vildt uprofessionelt at hun kunne mærke så forkert altså ...

Jeg forstår godt at du er rigtig ked af det!!!...

Jeg HÅBER alt for at vendingsforsøget lykkes.

STORT KRAM

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Hvor er det bare helt vildt uprofessionelt at hun kunne mærke så forkert altså ...

Jeg forstår godt at du er rigtig ked af det!!!...

Jeg HÅBER alt for at vendingsforsøget lykkes.

STORT KRAM

er slet ikke sur over at hun mærkede forkert, for jeg VED hvor svært det kan være at mærke... men at hun svarer SÅ skråsikkert og ikke scanner for at berolige os, når nu vi tvivler så meget, det kan jeg SLET ikke forholde mig til, når så det er forkert

er virkelig dybt rystet og kan slet ikke finde ud af hvilken sindstilstand jeg skal forholde mig til. Er både vred, skuffet, ked af det og adskillige andre ting..

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

er slet ikke sur over at hun mærkede forkert, for jeg VED hvor svært det kan være at mærke... men at hun svarer SÅ skråsikkert og ikke scanner for at berolige os, når nu vi tvivler så meget, det kan jeg SLET ikke forholde mig til, når så det er forkert

er virkelig dybt rystet og kan slet ikke finde ud af hvilken sindstilstand jeg skal forholde mig til. Er både vred, skuffet, ked af det og adskillige andre ting..

Kan du ikke komme ud og blive scannet så du ka SE hvad der sker???... De må da scanne iNDEN vendingsforsøget i det mindste... Ellers vender de hende jo forkert eller hvad man siger, hvis hun nu ligger rigtig... mmm :-S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.