@?%&¤#!@£§ :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.160 visninger
54 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Har lige været til 35. uger undersøgelse hos lægen!

Alt er som det skal være - med mig. Vægten siger +12 kg og blodtryk 110/70

Fortalte min læge om episoden i går, og fortalte også at jeg stadig ikke helt kan tro på at hun virkelig har vendt sig (skal lige siges min praktiserende læge har speciale i gynækologi, så hun har mærket på et par maver). Min læge, som er utroligt sød, mærkede og mærkede og mærkede og sagde så "hun står desværre i UK, Caroline. Hendes numse sidder helt fast i dit bækken stadig"

Laura var meget livlig mens jeg var ved lægen, så min læge kunne mærke alle spark og slag - en baby sparker ikke med hovedet!

Er så ked af det, og så utroligt skuffet over hende jordemoderen på Skejby i går. Jeg spurgte jo netop flere gange om hun virkelig var HELT sikker, og hun var, som skrevet i går, en smule overlegen da hun svarede at hun var 100% sikker - men hun satte jo ikke scanneren på, så VI kunne få det bekræftet!

Så al min glæde er vendt til tårer igen, og jeg hulker bare. Ved godt det ikke er jordens undergang og at det stadig kan ske at de kan vende hende (min læge mener ikke hun kan vende sig selv, så godt hun sidder fast), enten med akupunktur eller ved vendingen d.29. Men jeg er bare så ked....

Synes det er så uretfærdigt at der ikke kan være bare én ting som går problemfrit for mig... troede virkelig denne graviditet skulle være DET som kunne lykkes for mig..

Knus en meget ulykke og frustreret Caroline 34+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Moderator

Æv da   Hvor er det bare rigtig dumt og træls!!! Jeg må have misset din tråd i går, men jeg antager at du har fået forkert besked om at Laura havde vendt sig? Hvilket så blev afkræftet i dag?

Jeg føler 120% med dig - kan forestille mig hvordan jeg selv ville have det. Håber Daniel forkæler og trøster dig godt og grundigt! Og husk at det ikker dig der ikke "lykkes" med din graviditet - du har jo INGEN indflydelse på de ting der er sket og skal ske i den forbindelse! Du gør det jo super godt og tænker over alt hvad du kan gøre for at give tøsen de bedste vilkår - op med snuden når du har fået tudet det ud - jeg synes du klarer det superflot!

Kh

Rosa

Anmeld

20. januar 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

Har lige været til 35. uger undersøgelse hos lægen!

Alt er som det skal være - med mig. Vægten siger +12 kg og blodtryk 110/70

Fortalte min læge om episoden i går, og fortalte også at jeg stadig ikke helt kan tro på at hun virkelig har vendt sig (skal lige siges min praktiserende læge har speciale i gynækologi, så hun har mærket på et par maver). Min læge, som er utroligt sød, mærkede og mærkede og mærkede og sagde så "hun står desværre i UK, Caroline. Hendes numse sidder helt fast i dit bækken stadig"

Laura var meget livlig mens jeg var ved lægen, så min læge kunne mærke alle spark og slag - en baby sparker ikke med hovedet!

Er så ked af det, og så utroligt skuffet over hende jordemoderen på Skejby i går. Jeg spurgte jo netop flere gange om hun virkelig var HELT sikker, og hun var, som skrevet i går, en smule overlegen da hun svarede at hun var 100% sikker - men hun satte jo ikke scanneren på, så VI kunne få det bekræftet!

Så al min glæde er vendt til tårer igen, og jeg hulker bare. Ved godt det ikke er jordens undergang og at det stadig kan ske at de kan vende hende (min læge mener ikke hun kan vende sig selv, så godt hun sidder fast), enten med akupunktur eller ved vendingen d.29. Men jeg er bare så ked....

Synes det er så uretfærdigt at der ikke kan være bare én ting som går problemfrit for mig... troede virkelig denne graviditet skulle være DET som kunne lykkes for mig..

Knus en meget ulykke og frustreret Caroline 34+5

Årrrh putte hvor er jeg ked af at høre det!

Krydser fingre for det hele kommer til at gå som det skal snarest muligt!

Stort

Anmeld

20. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

det var synd søde, du var lige så glad..

Men det er da også en træls læge der stod og garanterede dig at hun havde vendt sig..

Som rosa siger du må hjem og forkæles

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Rosa skriver:

Æv da   Hvor er det bare rigtig dumt og træls!!! Jeg må have misset din tråd i går, men jeg antager at du har fået forkert besked om at Laura havde vendt sig? Hvilket så blev afkræftet i dag?

Jeg føler 120% med dig - kan forestille mig hvordan jeg selv ville have det. Håber Daniel forkæler og trøster dig godt og grundigt! Og husk at det ikker dig der ikke "lykkes" med din graviditet - du har jo INGEN indflydelse på de ting der er sket og skal ske i den forbindelse! Du gør det jo super godt og tænker over alt hvad du kan gøre for at give tøsen de bedste vilkår - op med snuden når du har fået tudet det ud - jeg synes du klarer det superflot!

Kh

Rosa

tak søde Rosa.

https://www.baby.dk/debat/36988pi1/graviditet/endnu-en-maerkelig-dag-----.aspx Her er tråden fra i går...

Er bare så dybt ulykkelig og kan slet ikke tåle alle de op- og nedture når jeg i forvejen er så fyldt af hormoner, utålmodighed, nervøsitet osv...

Ved et eller andet sted godt at det selvfølgelig ikke er min skyld. Men det gør bare ondt helt ind i hjertet at tænke på at jeg måske ikke kan få lov til at gennemføre den her graviditet som jeg ønsker...

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

MaleneS skriver:

det var synd søde, du var lige så glad..

Men det er da også en træls læge der stod og garanterede dig at hun havde vendt sig..

Som rosa siger du må hjem og forkæles

Daniel gør hvad han kan, den stakkel. Jeg er bare slet ikke til at trøste lige nu...

Har endda fået is og det hjalp ikke Selv da den mindste kat lavede ulykker (på den søde måde) kunne det ikke få mig til at smile.. Er bare så nedtrykt og kan slet ikke forstå hvordan jordemoderen kunne tillade sig den opførsel i går når hun tydeligvis har taget fejl. Laura sidder HELT fast...

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Årrrh putte hvor er jeg ked af at høre det!

Krydser fingre for det hele kommer til at gå som det skal snarest muligt!

Stort

jeg håber bare, af hele mit hjerte, at det lykkes med akupunktur og vending i næste uge....

Anmeld

20. januar 2010

Sisley

Jeg bliver nødt til at spørge dumt - hvad betyder UK? Jeg kan regne ud, at det må være noget med hun vender forkert. Hvad skal der så ske - kejsersnit?

Sisley

Anmeld

20. januar 2010

SaNiNa

Øv hvor træls søde.

Men kan kun fortælle dig at lige så træls og dum graviditeten er 100 gange mere elsker du Laura når nu kommer ud. og man glemer graviditeten og fødslen med tiden.

Kan virkelig godt forstå du er lidt øv og ked af det. lads os håbe hun blive vendt d. 29. og så håber jeg at nå jeg kommer hjem fra ferie at du osse er ved at skulle føde.

Anmeld

20. januar 2010

Mathilde

Åh hvor er det synd for dig! Det er bare hårdt når det ikke går som man ønsker 

Jeg krydser fingre for at hun alligevel bliver vendt

STORT til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.