Har lige været til 35. uger undersøgelse hos lægen!
Alt er som det skal være - med mig. Vægten siger +12 kg og blodtryk 110/70 
Fortalte min læge om episoden i går, og fortalte også at jeg stadig ikke helt kan tro på at hun virkelig har vendt sig (skal lige siges min praktiserende læge har speciale i gynækologi, så hun har mærket på et par maver). Min læge, som er utroligt sød, mærkede og mærkede og mærkede og sagde så "hun står desværre i UK, Caroline. Hendes numse sidder helt fast i dit bækken stadig" 
Laura var meget livlig mens jeg var ved lægen, så min læge kunne mærke alle spark og slag - en baby sparker ikke med hovedet!
Er så ked af det, og så utroligt skuffet over hende jordemoderen på Skejby i går. Jeg spurgte jo netop flere gange om hun virkelig var HELT sikker, og hun var, som skrevet i går, en smule overlegen da hun svarede at hun var 100% sikker - men hun satte jo ikke scanneren på, så VI kunne få det bekræftet!
Så al min glæde er vendt til tårer igen, og jeg hulker bare. Ved godt det ikke er jordens undergang og at det stadig kan ske at de kan vende hende (min læge mener ikke hun kan vende sig selv, så godt hun sidder fast), enten med akupunktur eller ved vendingen d.29. Men jeg er bare så ked.... 
Synes det er så uretfærdigt at der ikke kan være bare én ting som går problemfrit for mig... troede virkelig denne graviditet skulle være DET som kunne lykkes for mig..

Knus en meget ulykke og frustreret Caroline 34+5
Anmeld