Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Hvor er du sød! Det var et dejligt indlæg!

Jeg er bare lidt muggen lige nu.. Eller.. Det er ved at gå væk igen... ifølge terminsberegneren ville jeg være 4+5.. Så burde jeg bare ku teste positiv?

Jeg venter videre.. Og du må gerne håbe for mig, for jeg orker det vist ikke helt selv

for dig. Det kan jeg da finde ud af..

Altså... da jeg både har hørt om og kender en del kvinder, der har været gravide både med mens og negative tests, så tillader jeg mig altså fortsat at håbe på dine vegne. Ja, og alle andres - for den sags skyld.

Som sagt, min veninde kunne først teste omkring 10.uge, og hun sagde på et tidspunkt, at selvom det var pissehårdt at have kæmpet i 2,5 år, så så hun på det som om, at deres baby bare ikke var klar til dem før hun blev gravid. Jeg ved ikke om det giver mening, men det handler om, at man tror på, at der er en baby derude et sted, som man skal have, når den rette tid kommer. Og eftersom vi ikke er blevet gravide endnu, så er babyerne bare ikke klar.

Det er en sød måde at anskue det på. Det kan være det kan opmuntre lidt.

Anyway, min pointe er, at der ER håb! Men jeg kan godt forstå, at du er tilbageholdende og lidt modløs nu - det ville jeg også være.

Jeg hepper på dig - og så er der jo stadig masser af muligheder for at lave en 2010-bebs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Jeg er bare lidt muggen lige nu.. Eller.. Det er ved at gå væk igen... ifølge terminsberegneren ville jeg være 4+5.. Så burde jeg bare ku teste positiv?

Jeg venter videre.. Og du må gerne håbe for mig, for jeg orker det vist ikke helt selv

Og tak for

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Altså... da jeg både har hørt om og kender en del kvinder, der har været gravide både med mens og negative tests, så tillader jeg mig altså fortsat at håbe på dine vegne. Ja, og alle andres - for den sags skyld.

Som sagt, min veninde kunne først teste omkring 10.uge, og hun sagde på et tidspunkt, at selvom det var pissehårdt at have kæmpet i 2,5 år, så så hun på det som om, at deres baby bare ikke var klar til dem før hun blev gravid. Jeg ved ikke om det giver mening, men det handler om, at man tror på, at der er en baby derude et sted, som man skal have, når den rette tid kommer. Og eftersom vi ikke er blevet gravide endnu, så er babyerne bare ikke klar.

Det er en sød måde at anskue det på. Det kan være det kan opmuntre lidt.

Anyway, min pointe er, at der ER håb! Men jeg kan godt forstå, at du er tilbageholdende og lidt modløs nu - det ville jeg også være.

Jeg hepper på dig - og så er der jo stadig masser af muligheder for at lave en 2010-bebs.

Jeg prøver at holde mig til håbet om, at jeg er en af dem der først tester positiv 5+2 fx.. Men på den anden side synes jeg det virker naivt. Jeg har bare haft frytelig mange symptomer i denne omgang, men dem har jeg jo nok skabt selv.

Jeg kan godt se pointen i din historie (eller din venindes). Men lige i dag er jeg nok ikke helt med på den... Om en uge kan jeg sikkert godt se pointen. Håber du forstår!

og

Anmeld

28. januar 2010

businesstigger

kitty skriver:

Kan godt forstå du er deprimeret og modløs i dag. Men hvis man altid skulle tro på tests så havde jeg ikke haft ÆL eller været gravid med min søn. Men det er ligesom modbevist

Det kan være at du ikke udskiller nok hormoner i din urin til at kunne bruge alm. tests. I hvert fald slet ikke så tidligt. Så sålænge der ikke er kommet mens så er der ingen grund til helt at opgive håbet.

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Kan godt forstå du er deprimeret og modløs i dag. Men hvis man altid skulle tro på tests så havde jeg ikke haft ÆL eller været gravid med min søn. Men det er ligesom modbevist

Det kan være at du ikke udskiller nok hormoner i din urin til at kunne bruge alm. tests. I hvert fald slet ikke så tidligt. Så sålænge der ikke er kommet mens så er der ingen grund til helt at opgive håbet.

Nej, jeg er også kommet mig lidt ovenpå mit muggeri nu.. Jeg kan håbe, indtil det modatte er bevist!! Så det gør jeg!! Inderligt!!

Jeg venter videre, selvom jeg synes det er hårdt.. Men hvad sku jeg ellers gøre?

Hvornår skulle du til lægen? Og ved du, hvordan det kan være, at du ikke kan bruge tests? Fordi du ikke udskiller nok gennem urinen?

Jeg håber videre for os! Håber jeg er lige så "unormal" som du var

Anmeld

28. januar 2010

businesstigger

kitty skriver:

Nej, jeg er også kommet mig lidt ovenpå mit muggeri nu.. Jeg kan håbe, indtil det modatte er bevist!! Så det gør jeg!! Inderligt!!

Jeg venter videre, selvom jeg synes det er hårdt.. Men hvad sku jeg ellers gøre?

Hvornår skulle du til lægen? Og ved du, hvordan det kan være, at du ikke kan bruge tests? Fordi du ikke udskiller nok gennem urinen?

Jeg håber videre for os! Håber jeg er lige så "unormal" som du var

Jeg skal til lægen i morgen formiddag.

Det var en veninde der først gjorde mig opmærksom på at det var meget forskelligt hvormange hormoner man udskilte i urinen. Hvad der forårsager det aner jeg ikke. Men det er en af grundende til at nogen kan teste positive med det samme (og før tid) og andre bare ikke kan.

Jeg har ikke fået undersøgt mit "hormon niveau" og da jeg testede på dagen for min mens var den jo negativ. Så måske forbliver den det selvom jeg tager til lægen i morgen. Men fordi jeg ved at jeg fik en negativ test sidst hvor jeg rent faktisk var gravid så holder jeg mig til til hamlstrå der siger at det nok bare har været for tidligt til at det kunne måles med det lavere hormon niveau. Lad os håbe på det samme er tilfældet for dig!

Så vi må krydse vores fingre for at de negative tests ikke er så negative som de giver udtryk for og for 1 år uden mens!!!

Anmeld

28. januar 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

Jeg prøver at holde mig til håbet om, at jeg er en af dem der først tester positiv 5+2 fx.. Men på den anden side synes jeg det virker naivt. Jeg har bare haft frytelig mange symptomer i denne omgang, men dem har jeg jo nok skabt selv.

Jeg kan godt se pointen i din historie (eller din venindes). Men lige i dag er jeg nok ikke helt med på den... Om en uge kan jeg sikkert godt se pointen. Håber du forstår!

og

hvor er jeg ked af det på dine vegne med den negative test søde

men der er et lille håb inu så jeg for dig

knuz

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

kudsk skriver:

hvor er jeg ked af det på dine vegne med den negative test søde

men der er et lille håb inu så jeg for dig

knuz

Tak for det, søde :) det varmer!

Humøret er godt igen.. Der er ingen grund til tårer, inden tante rød er kommet forbi, så vi håber videre herhjemme!

* * * * * ** * * K I T T Y * * * * * * * * *

Anmeld

28. januar 2010

DKA

Læser med på tråden - og håber så meget for jer alle sammen..

Kæmpe knus og

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

Læser med på tråden - og håber så meget for jer alle sammen..

Kæmpe knus og

Tusind tak

* * * * * ** * * K I T T Y * * * * * * * * *

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.