kitty skriver:
Hvor er du sød! Det var et dejligt indlæg! 

Jeg er bare lidt muggen lige nu.. Eller.. Det er ved at gå væk igen... ifølge terminsberegneren ville jeg være 4+5.. Så burde jeg bare ku teste positiv?
Jeg venter videre.. Og du må gerne håbe for mig, for jeg orker det vist ikke helt selv 
for dig. Det kan jeg da finde ud af..
Altså... da jeg både har hørt om og kender en del kvinder, der har været gravide både med mens og negative tests, så tillader jeg mig altså fortsat at håbe på dine vegne. Ja, og alle andres - for den sags skyld.
Som sagt, min veninde kunne først teste omkring 10.uge, og hun sagde på et tidspunkt, at selvom det var pissehårdt at have kæmpet i 2,5 år, så så hun på det som om, at deres baby bare ikke var klar til dem før hun blev gravid. Jeg ved ikke om det giver mening, men det handler om, at man tror på, at der er en baby derude et sted, som man skal have, når den rette tid kommer. Og eftersom vi ikke er blevet gravide endnu, så er babyerne bare ikke klar.
Det er en sød måde at anskue det på. Det kan være det kan opmuntre lidt.
Anyway, min pointe er, at der ER håb! Men jeg kan godt forstå, at du er tilbageholdende og lidt modløs nu - det ville jeg også være.
Jeg hepper på dig - og så er der jo stadig masser af muligheder for at lave en 2010-bebs.
Anmeld