Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er jo en uge over tid i dag og kunne kun få en skyggestreg, så mist ikke håbet!
Du har vækket håbet i mig, ja... Og håber at den er god nok! Hvilken test har du brugt? den med til 10 mIU? Jeg har kun dem til ca. 25...
Jeg tester igen søndag... For hold op hvor har det prikket og stukket i nat, og jeg har vold-kvalme lige nu! (og skal til frokost med veninderne.. puha)
Jeg håber at gøre dig kunsten efter!
Hvor er det altså fantastisk for Jer!!
Kitty Kæmper kampen for kærlighedsbarnet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Du har vækket håbet i mig, ja... Og håber at den er god nok! Hvilken test har du brugt? den med til 10 mIU? Jeg har kun dem til ca. 25... Jeg tester igen søndag... For hold op hvor har det prikket og stukket i nat, og jeg har vold-kvalme lige nu! (og skal til frokost med veninderne.. puha) Jeg håber at gøre dig kunsten efter! Hvor er det altså fantastisk for Jer!! Kitty Kæmper kampen for kærlighedsbarnet
Ja det er dem 10 mIU købt på babyornot. Så hvem ved måske kommer jeg op til lægen og får en negativ test Det tror jeg ikke jeg ville kunne magte.
businesstigger skriver: Ja det er dem 10 mIU købt på babyornot. Så hvem ved måske kommer jeg op til lægen og får en negativ test Det tror jeg ikke jeg ville kunne magte.
Ja, det kan jeg godt se.. Den bliver lidt svær at håndtere.. Men fortæl dem, hvilken test du har brugt, og håb på at de tager en blodprøve.. Er det ikke en mulighed? Forklar dem situationen i hvert fald..
Jeg håber det bedste..Så d ikke går skuffet hjem!! Men tænk på den positive du har fået!!
-Og overvejer meget, om jeg sku prøve at købe de teste. De fåes ikke i håndkøb nogen steder, ved d det?
kitty skriver: -Og overvejer meget, om jeg sku prøve at købe de teste. De fåes ikke i håndkøb nogen steder, ved d det?
aner det ikke - men jeg bestilte dem en søndag og havde dem tirsdag så hvis du bestiller i dag kan det være du kan have dem med posten i morgen ...45 kr for 5 stk mener ejg det var.
Der stod at den kun behøvede at være i urinen i 5 sek. Jeg lod altså min være i lidt længere ....
jeg testede her til morgen for at forberede mig på hvad svar jeg formegentlig får hos lægen her til formiddag. Ved godt det er fjollet men tænkte at hvis testen var negativ var det rart at være forberedt på skuffelsen.Jeg prøvede at fotografere testen, men synes ikke rigtig fotografiet helt fagede det - der var en skygge streg der klarede strakt arm testen. En streg er en streg ikke? Jeg mener selvom den er svag??? Jeg er helt rundt på gulvet lige nu
Jeg tror osss den er der
Held og lykke til lægen
* * * * * * C a m i l l a * * * * * *
Dithmer - 14.01.10 Negativ , men stadig ingen mens
Miss Bananahammock - 21.01.10 Negativ
businesstigger - 22.01.10 Negativ, men stadig ingen mens
Louisiana28 - 23.01.10 Negativ
Kitty - 23.01.1 Negativ, prøver igen 28.01
Kudsk - 23.01.10 tante rød er kommet Riksen - 25.01.10 Negativ, men venter på mens Sofiedk - 25.01.10 Negativ
Christinap - 25.01.10 POSITIV - Tillykke!Mullesmith - 26.01.10 Negativ, mens er kommet... Persille83 - 26.01.10 Negativ , mens er kommet businesstigger - Prøver igen 27/29.01.10
Nikoline - 28.01.10 - ????????? *
Dia - 29.01.10Mia Maia - 29.01.10silden85 - 30.01.10-03.02.10 men jeg tester d. 30
Sujan - 03.02.10 -
katrine26 - 05.02.10
FrkT - 10.02.10
Tandfeen i forklædning - 10.02.10
Smilendesussi - 10.02.10
Filuccasmor - 15.02.10
MaleneS - 17.02.10
Jules - POSITIV - Tillykke!
Karas POSITIV -har termin d 30-09-10 Tillykke!
Husk at skrive jer på listen det er rigtigt flot at 3 har fået positiv
* tja.. jeg har ikke testet endnu. jeg tør ikke... kylling er jeg. jeg synes hele tiden jeg kan mærke at nu kommer mens, men det er der ikke.
jeg venter med at teste til mandag...
Wow, tillykke til jer der har testet positiv.... Hvor er det bare for fedt for er Håber jer det bedste...
Har læst med i tråden, men skal først selv teste engang i februar.
Kitty, håber virkelig der stadig er en chance for dig i denne måned... Har virkelig krydset fingre for dig... Det må godt nok snart være din tur
Den var sgu god nok - jeg er med rogn
for jer der stadig venter i uvished!!!
Jeg tester den 23/2, så er jeg gået 10 dage over tid. Håber virkelig det lykkes.
Mange gange tillykke til jer som er gravide
Først lige et tillykke til jer, der har testet positivt
Jeg tog en test i morges, og den var negativ, så nu har jeg bestilt nogle tests, der kan måle helt ned til 10 mIU. Gider ikke at gå i uvished og i et håb, der nok ikke rigtig er så meget hold i.
stadig fingre for alle, der ikke har fået mens endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128