Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

businesstigger

Jeg har stadig ikke fået min mens.

Jeg tager til lægen i morgen og får taget en test. Jeg er jo meget i tvivl om jeg kan bruge alm. håndkøbstests så kan mærke at hvis jeg tester her hjemme vil jeg alligevel ikke tage svaret for gode vare. Jeg testede jo negativ sidst jeg var gravid. Der sku jeg jo i følge test hverken have haft ÆL eller være gravid. Men det var jeg jo så tænkte det er mere troværdigt at blive testet hos lægen.

På den ene side skal det blive rart at få et svar men kan også mærke at jeg begynder at blive nervøs. Jeg tør jo ikke tro på de signaler min krop sender. Men hvad nu hvis nu svaret er negativ om det så ikke bare var bedre ikke at vide det

Jeg prøvede at tænke hvor meget jeg tidligere er gået over som det længste når jeg har gået og ventet på mens/ingen mens. Og mener at det var 5 dage. I morgen vil jeg være gået en uge over så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Hej Kitty!

Hvornår tester du?? Ih, det er så spændende!

Har testet.. Negativ Jeg har mistet troen, nu sidder jeg bare med tårer i øjnene.. Selvfølgelig får vi ikke noget barn.. Nogen bliver gravide efter én måned, og jeg kan ikke efter 24.... Øv, hvor gør det ondt Men mens er ikke kommet.....

Anmeld

28. januar 2010

MM1987

kitty skriver:

Har testet.. Negativ Jeg har mistet troen, nu sidder jeg bare med tårer i øjnene.. Selvfølgelig får vi ikke noget barn.. Nogen bliver gravide efter én måned, og jeg kan ikke efter 24.... Øv, hvor gør det ondt Men mens er ikke kommet.....

Ihh altså....

Jeg synes ikke det er spor fair...

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ihh altså....

Jeg synes ikke det er spor fair...

Nej, jeg synes heller ikke det er fair...

Er det ok at tude?

Jeg har jo ikke fået mens endnu, men jeg har virkelig mistet troen..!!

Anmeld

28. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Stop, stop, stop! Selvfølgelig får I et barn - 2010 er jeres babyår. Ligesom det er for resten af os herinde.

Det er okay at tude, for det er selvfølgelig rigtig øv at testen er negativ, meeeen da du ikke har fået mens endnu, så kunne det jo være. Du skal i hvert fald ikke give op - der er håb endnu. Ikke desto mindre, skal jeg nok håbe for dig, hvis du ikke lige magter det. 

Du må ikke glemme, at vi er nogle stykker, der kæmper lige som dig. Vi kæmper sammen, så du er ikke alene. Mig og min kæreste har prøvet i halvandet, og der er mange andre, der har prøvet i længere tid. Det er helt normalt.

Jeg kan nok ikke sige noget til dig, der vil få dig til at se lidt lysere på det, men jeg er sikker på, at du nok skal blive gravid inden for ikke så længe - hvis ikke du allerede er det

Kæmpe knus herfra

Anmeld

28. januar 2010

Riksen

businesstigger skriver:

Jeg tager til lægen i morgen og får taget en test. Jeg er jo meget i tvivl om jeg kan bruge alm. håndkøbstests så kan mærke at hvis jeg tester her hjemme vil jeg alligevel ikke tage svaret for gode vare. Jeg testede jo negativ sidst jeg var gravid. Der sku jeg jo i følge test hverken have haft ÆL eller være gravid. Men det var jeg jo så tænkte det er mere troværdigt at blive testet hos lægen.

På den ene side skal det blive rart at få et svar men kan også mærke at jeg begynder at blive nervøs. Jeg tør jo ikke tro på de signaler min krop sender. Men hvad nu hvis nu svaret er negativ om det så ikke bare var bedre ikke at vide det

Jeg prøvede at tænke hvor meget jeg tidligere er gået over som det længste når jeg har gået og ventet på mens/ingen mens. Og mener at det var 5 dage. I morgen vil jeg være gået en uge over så

Jeg synes, at det er en god ide at du går til lægen. Især når  tidligere tests ikke gav det rigtige resultat.

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

28. januar 2010

Kvindemin

silden85 skriver:

stort tillykke til Christinap og  Karaskrydser finger for alle os andre som prøver

Túsinde tak, kan også se vi indtil videre har termin samme dag

Anmeld

28. januar 2010

MM1987

Riksen skriver:

Stop, stop, stop! Selvfølgelig får I et barn - 2010 er jeres babyår. Ligesom det er for resten af os herinde.

Det er okay at tude, for det er selvfølgelig rigtig øv at testen er negativ, meeeen da du ikke har fået mens endnu, så kunne det jo være. Du skal i hvert fald ikke give op - der er håb endnu. Ikke desto mindre, skal jeg nok håbe for dig, hvis du ikke lige magter det. 

Du må ikke glemme, at vi er nogle stykker, der kæmper lige som dig. Vi kæmper sammen, så du er ikke alene. Mig og min kæreste har prøvet i halvandet, og der er mange andre, der har prøvet i længere tid. Det er helt normalt.

Jeg kan nok ikke sige noget til dig, der vil få dig til at se lidt lysere på det, men jeg er sikker på, at du nok skal blive gravid inden for ikke så længe - hvis ikke du allerede er det

Kæmpe knus herfra

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Kæmpe knus herfra

Hvor er du sød! Det var et dejligt indlæg!

Jeg er bare lidt muggen lige nu.. Eller.. Det er ved at gå væk igen... ifølge terminsberegneren ville jeg være 4+5.. Så burde jeg bare ku teste positiv?

Jeg venter videre.. Og du må gerne håbe for mig, for jeg orker det vist ikke helt selv

for dig. Det kan jeg da finde ud af..

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg for dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.