Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dithmer skriver: Hvor frustrerende er det lige når ens mens var ventet den 14 jan og der bare ikke sker en skid....og masser af negative teste. Nogle råd piger ???
Hvor frustrerende er det lige når ens mens var ventet den 14 jan og der bare ikke sker en skid....og masser af negative teste.
Nogle råd piger ???
Kan du ikke spørge din læge efter en blodprøve i stedet for alm. tests? Den må da kunne vise om der er gevinst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har jeg spurgt om men det afviser hun. Siger at jeg bare skal være "tålmodig".
Det er også bare vildt nemt.
Arj, det kan man da ikke. Du er jo gået ret meget over tid, så burde du også få taget en blodprøve, så du kan få vished.
Jeg har en veninde, der først kunne teste positiv omkring 10. uge...
Okay.
Ja det var da godt nok sent.
Tror jeg venter en uges tid mere og så får hun tørt på
Ja, det er rigtigt sent... hun var også en anelse frustreret.
Jeg synes det er en god ide, at du lige giver det en uges tid endnu...
Så vil jeg også lige være med, min Æl er nemlig idag, skal jeg så bare skrive mig på listen?
MaleneS skriver: Så vil jeg også lige være med, min Æl er nemlig idag, skal jeg så bare skrive mig på listen?
Hvornår forventer du (eller forventer ikke) din mens??? Så kan jeg lige skrive dig på, da jeg lige har en ændring mere at lave
eller laves der en ny liste?
Skal vi sige den 17 feb tror jeg
MaleneS skriver: eller laves der en ny liste?
Det tror jeg vi gør når alle januar-folkene er færdige med at teste, så laver vi en for februar Men vi kan jo ligeså godt få masser af navne på med det samme, så er den jo nem at lave!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128