Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

katrine26

businesstigger skriver:

18 dage Er din periode ellers normalt meget regelmæssig? Sagde lægen noget om hvad der ku skubbe den så meget?

ja det var den på det tidspunkt rimlig normal dog med plus minus max to dage på hversiden op til mens. hun sagde at jeg var skulle vente og se om det kom. havde ikke rigtig andre valg muligheder.

katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

businesstigger

katrine26 skriver:

ja det var den på det tidspunkt rimlig normal dog med plus minus max to dage på hversiden op til mens. hun sagde at jeg var skulle vente og se om det kom. havde ikke rigtig andre valg muligheder.

katrine26

Kan godt se at min uge over tid ikke er noget. Det må da have drevet dig til vanvid at vente på vished så længe!

Anmeld

28. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Jeg prøver at holde mig til håbet om, at jeg er en af dem der først tester positiv 5+2 fx.. Men på den anden side synes jeg det virker naivt. Jeg har bare haft frytelig mange symptomer i denne omgang, men dem har jeg jo nok skabt selv.

Jeg kan godt se pointen i din historie (eller din venindes). Men lige i dag er jeg nok ikke helt med på den... Om en uge kan jeg sikkert godt se pointen. Håber du forstår!

og

Jep, I totally understand

Jeg ved heller ikke om jeg selv er 100% med på den, men det er da en sød tanke.

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Jep, I totally understand

Jeg ved heller ikke om jeg selv er 100% med på den, men det er da en sød tanke.

Ja, præcis. Og nogle gange er naive tanker nok også gode at holde fast i.. Når alt andet ramler!?

Hvordan ser det ud hos dig/Jer?

Humøret er bedre her igen, og jeg venter videre...

Anmeld

28. januar 2010

katrine26

businesstigger skriver:

Kan godt se at min uge over tid ikke er noget. Det må da have drevet dig til vanvid at vente på vished så længe!

det gjorde det også.

Og havde det faktisk rigtigt svært med min krop i de 18 dage, syntes det var svært at takle at min kæreste syntes jeg var fræk og havde lyst til sex for følte mig overhovede i takt med mig selv og kroppe vis det gav nogen mening.

katrine26

Anmeld

28. januar 2010

otlitrom

det gjorde det også.

Og havde det faktisk rigtigt svært med min krop i de 18 dage, syntes det var svært at takle at min kæreste syntes jeg var fræk og havde lyst til sex for følte mig overhovede i takt med mig selv og kroppe vis det gav nogen mening.

katrine26

Det lyder bekendt!

Jeg har det meget nderligt med min krop i disse dage, hvor jeg bare venter... Og det er 5 dage vi taler om... Så tør slet ikke gætte, hvordan det vil være efter 18..

Anmeld

28. januar 2010

katrine26

kitty skriver:

Det lyder bekendt!

Jeg har det meget nderligt med min krop i disse dage, hvor jeg bare venter... Og det er 5 dage vi taler om... Så tør slet ikke gætte, hvordan det vil være efter 18..

Nej det var ikke spor sjovt. men vi kæmper vider i kampen om en baby.

katrine26

Anmeld

28. januar 2010

FrkC

Min var helt sikkert positiv idag

Hvor er jeg bare glad

KÆMPE STORT TILLYKKE !!!

* * * * * * C a m i l l a * * * * * *

Anmeld

28. januar 2010

Jules

Tandfeen i forklædning skriver:

KÆMPE STORT TILLYKKE !!!

* * * * * * C a m i l l a * * * * * *

Mange tak

Anmeld

28. januar 2010

Sujan

Ihh.... Har begyndende mens smerter håbede sådan at det skulle være vores tur denne gang synes vi har haft så meget modgang det sidste års tid at der snart gerne må ske noget positivt. Synes ikke vi har fotjent alt det modstand
alt hvad vi har rørt ved det sidste år er bare gået galt, hus, bil, hund, projekt baby snøft snøft
har bare lige lyst til at klynke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.