Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Puuuha har kvalme.... det er lige begyndt, det er somom aftensmaden sidder oppe i halsen....  måske skulle jeg bare teste og se om det er fordi jeg er ved at blive syg eller det er noget andet....

Iiiiiihh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

mullesmith2

Riksen skriver:

Test, test, test!

Ih, det er spændende!

Jeg forventer på forhånd at den er negativ, tror jeg bliver nød til at teste i aften inden sengetid, selvom det godt kan være at hcg niveauet ik er så højt om aftenen.

Anmeld

25. januar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Jeg forventer på forhånd at den er negativ, tror jeg bliver nød til at teste i aften inden sengetid, selvom det godt kan være at hcg niveauet ik er så højt om aftenen.

Iiihh, hvor er jeg spændt!! Er det ikk snart din sengetid så?? 

Anmeld

25. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Iiihh, hvor er jeg spændt!! Er det ikk snart din sengetid så?? 

Jo det er snart sengetid nok klokken 21 hehe  skal nok skrive et svar. men tror nu ik det er et godt svar...

Anmeld

25. januar 2010

Riksen

Jeg er altså bare sååå spændt på dine vegne

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Kudsk: Okay, så er jeg ikke helt alene hvor mange IUI har i været igennem?! Er det ikke en svær beslutning at gå videre til reagens, jeg synes det er svært at beslutte hvornår man skal tage det næste skridt videre. Er der ligeså lang ventetid på ivf i jylland som der er herovre?!

Hvor mange dage efter denne iui fik du din mens?! Ja sorry jeg spørger lidt meget, men synes det er meget rart at høre andre erfaringer

Anmeld

25. januar 2010

mullesmith2

Riksen skriver:

Jeg er altså bare sååå spændt på dine vegne

Jeg tøt ik rigtig være spændt, jeg er jo heller ikke gået over tid endnu det er kun lige her omkring idag og et par dage frem jeg forvneter mens... men den skal nok komme som den plejer øv

Anmeld

25. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

Jeg tøt ik rigtig være spændt, jeg er jo heller ikke gået over tid endnu det er kun lige her omkring idag og et par dage frem jeg forvneter mens... men den skal nok komme som den plejer øv

Nå, okay 

Men det kunne jo være, at den var der, når nu du har oplevet forskellige symptomer såsom kvalme. Jeg krydser i hvert fald fingre for dig.

Anmeld

25. januar 2010

håber snart det er os

Sofiekdk skriver:

Kudsk: Okay, så er jeg ikke helt alene hvor mange IUI har i været igennem?! Er det ikke en svær beslutning at gå videre til reagens, jeg synes det er svært at beslutte hvornår man skal tage det næste skridt videre. Er der ligeså lang ventetid på ivf i jylland som der er herovre?!

Hvor mange dage efter denne iui fik du din mens?! Ja sorry jeg spørger lidt meget, men synes det er meget rart at høre andre erfaringer

ja det er rart at

6 gange iui !!!!!! ca 1 uge efter kom min menstration

jo det er en mega stor beslutning med ivf men efter 3 år

barnløs er jeg nok ved at være klar til hvad som helst

nej der er ikke lang ventelist til iui

men ved jo ikke til ivf

hvor mange gange vil i igennen ved iui og har i snakke om at gå vidre hvis det ikke lykkes og det  håber jeg det gør for jer

men bare spørg løs

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Kan godt forstå du er klar på hvad som helst, jeg tænker også at 6 iui må være nok når vi når til den tid, hvis ikke vi går videre inden, for det er sku psykisk hårdt at blive så skuffet hver eneste måned.

det er da helt vildt sindsyg hurtigt at din mens kommer allerede efter 1 uge, er det normalt for alle dine behandlinger eller er det kun her sidste gang den er kommet der? det er jo der ægget plejer at sætte sig fast? Hmm ...

Min mand siger han kun vil igennem 3 iui og så vil han videre til ivf, men den ved jeg ikke liiige om jeg er med på, jeg synes det er lidt hurtigt at opgive håbet om at iui virker, men kan godt sætte mig ind i følelsen af at han føler vi spilder tiden med de kun 15-20 % chance. Jeg synes det er svært. Der er bare meget mere hormonbehandling og det tar væsentlig længere tid med ivf. Kunne man ikke bare finde noget klisterværk der kunne sikre at det dumme æg satte sig fast når det var befrugtet ved ivf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.