Mikkel går op i hvordan der ser ud herhjemme, og derfor vil jeg ikke købe noget uden at han er med i det. Dog kender jeg dog hans smag, så hvis jeg faldt over noget jeg VED han ville elske, og det var på bud, så ville jeg købe det. Måske lige ringe til ham først.
Sådan som jeg går ud fra at i har fællesøkonomi, er det jo ikke hans penge, men JERES!!! Det er altså også et job at gå hjemme og sørge for det hele...
Kirstines far var fuldstændig ligeglad med hvordan det så ud hjemme hos os, og der shoppede jeg som regel alene! Så lavede jeg room-service, så når han kom hjem fra arbejde, så havde jeg TOTALT omdekoreret soveværelset (malet væggene, købt ny sengeramme, puder, pynt og gardiner). Så var det sådan "surprise!!!" når han kom hjem. Det blev han aldrig sur over. Altså, han var bare glad for at jeg havde haft det sjovt, og at der nu var nyt og fint i ex. soveværelset! Det gjorde jeg tit. Så tog min mor og jeg i Ikea/Ilva fra morgenstunden af, og så ordnede vi det hele resten af dagen!
Jeg synes det er helt okay at du har købt bordet! Det er rigtig fint, og det ligner at det ville passe rigtig pænt ind i jeres hjem!
Knus Ditte
Anmeld