"Foretager I jer ogsaa ting BAG jeres partners ryg?'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Miamaja

Michael healer skriver:

Hej

Jeg har ikke læst helle tråden , så kan være dette er blevet skrevet før

Jeg vil sige, det kommer jo an på mange ting

Det første jeg tænker på er økonomien i det, altså de penge du nu har brugt på dette, var de lagt til sidde til noget andet, eller er det bare penge i ikke ved hvad skulle bruges til alligevel ?

Hvor meget manden går op i møbelvalg normalt , for hvis han er ikke går så meget op i dette, vil det nok ikke betyde det store ?

Hvordan foregår det normalt når i køber nye møbler, hvem bestemmer ?

ja det var lige nogle reflektioner her fra

mvh Michael

P.S.( en mand der ikke går så meget op i det med hvad slags møbler vi har, hvis bare det ser noglelunde pæne ud, så jeg tilfreds he he)

Dejligt med lidt mandligt input generelt er det mig der vaelger indretningen i huset, men han vaelger som regel malerier og billeder paa vaeggen, da han har bedre forstand paa kunst end mig. Han er ogsaa mere til at saa laenge det ser praesentabelt ud og er komfortabelt, saa interessere det ham ikke saa meget.

jeg ville selvfolgelig ikke have kobt det hvis vi ikke havde raad til det eller pengene skulle have vaeret brugt til noget andet. Vi er ikke rige men hvis der ligger penge, saa er de til for at bruges, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Miamaja

MariaE skriver:

hmm, nok ikke til over 1000-1500 kr......Men ellers kunne jeg godt. Har selv købt bord og stole, men det  var brugt og kostede kun 800, ikke noget særligt. Og 7 år senere har vi det stadigt 30 år gammelt nu:-)

Men jo, men mindre ting kunne jeg sagtens...

Han var gjort det samme, købte 3 latterlige gæs da jeg var på Sjælland engang. ØV, hader sgu gæs.

haha.. Jeg eeelsker gaes. jeg aerger mig nogle gange vi ikke flyttede paa landet, med hons, heste og.. gaes

Anmeld

18. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hehe, sad og tænkte lækkert bord, det ser helt Amerikansk ud i stilen, men så kom jeg så lige i tanke om, at jeg da havde set noget med USA under dit billede. Og sørme jo, du bor jo derovre.

Jeg skal også til Cali om et par år for at bo. Glæder mig helt vildt! (ups, et lille sidespring)

Jeg køber ind imellem nogle ting bag mandens ryg, men ikke store ting.... Med mindre jeg ved, at det er noget han også ønsker sig

Anmeld

18. januar 2010

Michael healer

Miamaja skriver:

Dejligt med lidt mandligt input generelt er det mig der vaelger indretningen i huset, men han vaelger som regel malerier og billeder paa vaeggen, da han har bedre forstand paa kunst end mig. Han er ogsaa mere til at saa laenge det ser praesentabelt ud og er komfortabelt, saa interessere det ham ikke saa meget.

jeg ville selvfolgelig ikke have kobt det hvis vi ikke havde raad til det eller pengene skulle have vaeret brugt til noget andet. Vi er ikke rige men hvis der ligger penge, saa er de til for at bruges, synes jeg

Du skriver godt nok i ikke er rige, men det er jo et definations spørgsmål, hvornår er man rig efter din mening ?

Penge er til for at bruges, ja det har du da ret i, men det kunne jo være, at han heller ville have brugt de penge på en ferie, eller andet.

Men når det så er sagt , så vil jeg sige, at ud fra det du nu fortæller, at så tror jeg ikke han bliver sur, da det generalt er dig der vælger møbler, vil han sikkert syntes det er et godt køb, så håber jeg for ret he he

Anmeld

18. januar 2010

kiroo

nej jeg køber ikke rigtig ting bag hans ryg, kun ting til at bage med... og så gemmer jeg dem i skuffen.. hehe

Anmeld

18. januar 2010

Miamaja

Alexis skriver:

Hehe, sad og tænkte lækkert bord, det ser helt Amerikansk ud i stilen, men så kom jeg så lige i tanke om, at jeg da havde set noget med USA under dit billede. Og sørme jo, du bor jo derovre.

Jeg skal også til Cali om et par år for at bo. Glæder mig helt vildt! (ups, et lille sidespring)

Jeg køber ind imellem nogle ting bag mandens ryg, men ikke store ting.... Med mindre jeg ved, at det er noget han også ønsker sig

Dejligt - hvor henne i cali skal du til og er det ifb m arbejde?

Anmeld

18. januar 2010

Christinahr

JAAAA

Vi har fælles, men jeg kunne sagtens finde på det. Jeg ringer ofte og hører ham ad, men ellers jekker jeg bare at det kan byttes hvis han nu VIRKELIG synes det bare ikke lige var det, men det er vist ikke sket endnu

Anmeld

18. januar 2010

Mumto3

Jeg kunne ALDRIG finde på at bruge 15.000kr bag min mands ryg. Jeg køber ting når han ikke erhjemme, som jeg ved han ikke er enig med mig i, men det er kun små ting, som mørklægningsgardiner til børneværelserne. For det ér bare nemmere at få børnene til at sove, når der er mørkt på deres værelse om sommeren, og gulvtæppe til børnenes væreles, fordi jeg synes det er alt for koldt for dem at sidde på træ-gulvet.

Min mand rejser rigtig meget, og det største jeg har købt uden ham, var en søskende vogn. Jeg var alene med to børn (det var før nr 3 kom til verden) og jeg kunne bare ikke kommet rundt med en baby og en 1årig. Så vi snakkede lidt om det i telefonen, og min mand vidste ikke rigtig, var det nu virkelig nødvendigt med en søskendevogn??? ,og ja det synes jeg det var. Jeg var alene med børnene i 3 uger, så jeg købte en vogn. Den har vi haft vildt meget glæde af og han har aldrig brokket sig over det!! 

Anmeld

19. januar 2010

DK

Mikkel går op i hvordan der ser ud herhjemme, og derfor vil jeg ikke købe noget uden at han er med i det. Dog kender jeg dog hans smag, så hvis jeg faldt over noget jeg VED han ville elske, og det var på bud, så ville jeg købe det. Måske lige ringe til ham først.

Sådan som jeg går ud fra at i har fællesøkonomi, er det jo ikke hans penge, men JERES!!! Det er altså også et job at gå hjemme og sørge for det hele...

Kirstines far var fuldstændig ligeglad med hvordan det så ud hjemme hos os, og der shoppede jeg som regel alene! Så lavede jeg room-service, så når han kom hjem fra arbejde, så havde jeg TOTALT omdekoreret soveværelset (malet væggene, købt ny sengeramme, puder, pynt og gardiner). Så var det sådan "surprise!!!" når han kom hjem. Det blev han aldrig sur over. Altså, han var bare glad for at jeg havde haft det sjovt, og at der nu var nyt og fint i ex. soveværelset! Det gjorde jeg tit. Så tog min mor og jeg i Ikea/Ilva fra morgenstunden af, og så ordnede vi det hele resten af dagen!

Jeg synes det er helt okay at du har købt bordet! Det er rigtig fint, og det ligner at det ville passe rigtig pænt ind i jeres hjem!

Knus Ditte

Anmeld

19. januar 2010

BOBS

Christinahr skriver:

JAAAA

Vi har fælles, men jeg kunne sagtens finde på det. Jeg ringer ofte og hører ham ad, men ellers jekker jeg bare at det kan byttes hvis han nu VIRKELIG synes det bare ikke lige var det, men det er vist ikke sket endnu

og det samme gør min mand, som faktisk er den der shopper mest møbler her

en sjælden gang går vi "i byen" sammen, så er det dog mest på loppemarkeder om sommeren osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.