"Foretager I jer ogsaa ting BAG jeres partners ryg?'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Miamaja

Eva skriver:

Nej, men det er fordi jeg aldrig bare ville bestemme hvad vi skulle have i vores hjem...det er da en fælles beslutning.

Men jeg har gjort det ved at give overraskelsesrejser osv...men ikke ting til fælles hjem, de købes FÆLLES.

Ja, det ved jeg egentlig godt det er og det er selvfolgelig ikke det rigtige jeg har gjort, da jeg heller ikke ville bryde mig om, hvis han kom hjem med et eller andet mobel, jeg intet vidste om.

saa hvis han ikke er enig med kobet, saa maa jeg sende det tilbage og tage skideballen. fy fy...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Diana...

Miamaja skriver:

Det har jeg gjort denne uge... Manden er paa forretningsrejse i en uge og imens han er vaek har jeg altsaa bestilt et nyt spisebord -  rent impulsivt fra min side da jeg onsker mig dette bord (se venligst billede). Han ved intet om det og det er ham der har betalt for det, saadan set, saa er det forkert?

Og er der andre, der har foretaget jer ting som egentlig burde vaere en " faellesbeslutning imellem mand og kone'?

Kh

Mia Maja, som egentlig har lidt daarlig samvittighed men paa den go'e maade

Aris Pedestal Dining Table

Hvis det var mig der havet set det bord ja så havet jeg os for hold da op det er bare fedt. Tillykke med det nye bord 

Knus en misundelig Diana 

Anmeld

17. januar 2010

Diana...

Miamaja skriver:

Det har jeg gjort denne uge... Manden er paa forretningsrejse i en uge og imens han er vaek har jeg altsaa bestilt et nyt spisebord -  rent impulsivt fra min side da jeg onsker mig dette bord (se venligst billede). Han ved intet om det og det er ham der har betalt for det, saadan set, saa er det forkert?

Og er der andre, der har foretaget jer ting som egentlig burde vaere en " faellesbeslutning imellem mand og kone'?

Kh

Mia Maja, som egentlig har lidt daarlig samvittighed men paa den go'e maade

Aris Pedestal Dining Table

Hvis det var mig der havet set det bord ja så havet jeg os for hold da op det er bare fedt. Tillykke med det nye bord 

Knus en misundelig Diana 

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ja, det ved jeg egentlig godt det er og det er selvfolgelig ikke det rigtige jeg har gjort, da jeg heller ikke ville bryde mig om, hvis han kom hjem med et eller andet mobel, jeg intet vidste om.

saa hvis han ikke er enig med kobet, saa maa jeg sende det tilbage og tage skideballen. fy fy...

ja, det kan man jo bare gøre... jeg nød bare at finde noget sammen...dengang-

Anmeld

17. januar 2010

Miamaja

DianaMoar skriver:

Knus en misundelig Diana 

Tak. godt at hore fra en ligesindet naar man har gjort noget forkert

Anmeld

17. januar 2010

Cris

Den ser såååå fin ud! Jeg kan godt lige runde bord eller helt firekantet (jeg så en en gang, hvor man kunne side to meneskker i hver side, så 8 i alt), men de fylder self mere en de alm. lange, tror jeg. Og det er hyggeligt og mere "inviting" til at snakke allesammen.

Og jeg synes ikke, at du skal have det dårlig med det. Hvis der var brug for et bedre bord, så er det ikke så slemt. Og mænderen plejer ikke at være sååå intereseret i så noget, selv om de prøver hårdt :-D Og hvis han virkeligt synes, at han skulle have være med, så lover du ham, at der aldrig mere sker og så holder du på det. Ingen katastrof :-D

Anmeld

17. januar 2010

Diana...

Miamaja skriver:

Tak. godt at hore fra en ligesindet naar man har gjort noget forkert

AHHH hvordan kan det være forkert når det er så fedt det kan jeg ikke se  mon ikke manden bliver vild med det, hvordan kan man andet  Glæder mig til at høre hvad han sagde til det 

Anmeld

17. januar 2010

Cris

Og forresten, hvor kommer den fra? Pottery Barn eller så noget? For jeg synes, at lampen også er fedt! Måske kan du bare købe hele sættet, nu at du alligevel er i gang med at shoppe   hehe

Anmeld

18. januar 2010

Sofiedk

Det kunne jeg skam sagtens finde på ... Der skal da være plads til at være impulsiv og bliver han sur er det jo nok ikke noget man går fra hinanden på grund af. Selvom det er et fælles hjem skal man da have lov til at købe nogle ting som den anden nødvendigvis ikke elsker lige så meget, præcis ligesom manden får lov til at have alle hans xbox spil stående i stuen

Og VILDT fedt bord forresten

Anmeld

18. januar 2010

Miamaja

Sofiekdk skriver:

Det kunne jeg skam sagtens finde på ... Der skal da være plads til at være impulsiv og bliver han sur er det jo nok ikke noget man går fra hinanden på grund af. Selvom det er et fælles hjem skal man da have lov til at købe nogle ting som den anden nødvendigvis ikke elsker lige så meget, præcis ligesom manden får lov til at have alle hans xbox spil stående i stuen

Og VILDT fedt bord forresten

Nej, ingen xbox eller spil i vores stue. det har jeg sagt jeg ikke vil have i vores nye hus, men altsaa han  har ogsaa sit eget store kontor/film rum ovenpaa hvor han harxbox og alle sine blue rays m.m. som jeg ikke gider at se paa  og jeg har resten af huset. passende fordeling synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.