Miamaja skriver:
ja, altsaa selve bordet var ca 7000kr (det var paa tilbud
) inklusiv levering og med de 5 stole bliver det omkring ca 15.000 plus minus.
glaeder mig heeelt vildt. saa det er det hele vaerd ogsaa selvom manden maaske bliver sur
Hej.
Først vil jeg lige sige, sikke dog et smukt spisebord. Virkelig elegant.
Men må så også sige, at nej jeg kunne ikke finde på at købe noget så dyrt (i mine øjne) uden min mand vidste det ell vi var blevet enige om det.
15.000,- får jeg ikke engang udbetalt om måneden for et næsten fuldtidsarbejde. Så det lyder MEGET dyrt i mine ører, når det "bare" lige er noget man "bare" lige købte. Altså uden den anden vidste det.
Men men men... Hvis der måske stod en ½ mill på kontoen, ville jeg nok ikke have så mange skrupler over det. Også alligevel, ville jeg nok lige snakke med min mand om mine planer. Men det er jo forskelligt fra forhold til forhold.
Når jeg køber noget, bag min mands ryg, er det som regel et par jeans til 100,- en bog, en bluse osv. Bruger aldrig mere en højst 200,- ell der omkring uden han ved det.
Ville blive rasende hvis han brugte 15.000,- på fx et anlæg til bilen ell nye fælge osv uden jeg vidste det. Men igen så har det nok noget at gøre med, at det er ret mange penge for os.
Kloster
Anmeld