"Foretager I jer ogsaa ting BAG jeres partners ryg?'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

BOBS

og for øvrigt super fedt bord du har købt dig der!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Kloster

Miamaja skriver:

ja, altsaa selve bordet var ca 7000kr (det var paa tilbud) inklusiv levering og med de 5 stole bliver det omkring ca 15.000 plus minus.

glaeder mig heeelt vildt. saa det er det hele vaerd ogsaa selvom manden maaske bliver sur

Hej.

Først vil jeg lige sige, sikke dog et smukt spisebord. Virkelig elegant.

Men må så også sige, at nej jeg kunne ikke finde på at købe noget så dyrt (i mine øjne) uden min mand vidste det ell vi var blevet enige om det.

15.000,- får jeg ikke engang udbetalt om måneden for et næsten fuldtidsarbejde. Så det lyder MEGET dyrt i mine ører, når det "bare" lige er noget man "bare" lige købte. Altså uden den anden vidste det.

Men men men... Hvis der måske stod en ½ mill på kontoen, ville jeg nok ikke have så mange skrupler over det. Også alligevel, ville jeg nok lige snakke med min mand om mine planer. Men det er jo forskelligt fra forhold til forhold.

Når jeg køber noget, bag min mands ryg, er det som regel et par jeans til 100,- en bog, en bluse osv. Bruger aldrig mere en højst 200,- ell der omkring uden han ved det.

Ville blive rasende hvis han brugte 15.000,- på fx et anlæg til bilen ell nye fælge osv uden jeg vidste det. Men igen så har det nok noget at gøre med, at det er ret mange penge for os.

Kloster

Anmeld

19. januar 2010

Louise mortil4

Rigtig flot bord.

Men nej det kunne jeg på ingen måde finde på, vi er fælles om at købe ting til vores hjem og fælles om vores penge. Noget andet er så at vi ikke har ret mange penge, så at gi 15000 kr for et spisebord ville jeg aldrig gøre hverken med eller uden manden ved min side.Jeg ville selv blive godt gammeldags hidsig hvis manden købte så store og dyre ting til vores hjem uden at vi havde snakket om det og han ville blive det samme.

Men der ud over så laver jeg ikke noget bag ryggen på manden og han laver ikke noget bag ryggen på mig, der er da ingen ting der retfærdiggør at gå bag ryggen på sin partner.

Anmeld

21. januar 2010

Miamaja

SAA har jeg sagt det til gemalen derhjemme Han kom hjem iaftes, saa jeg taenkte jeg ville vente til han havde faaet sovet ud hehe. Men altsaa han var heldigvis i vildt godt humor saa da jeg paa den sodeste maade fortalte ham om mit/"vores" kob, blev han slet ikke sur. HELDIGVIS!

Men han insisterede paa, at hvis han ikke kunne lide det, naar han saa bordet i vores kokken, saa skulle det byttes - og det er da fair nok synes jeg, for det er jo en faellesbeslutning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.