"Foretager I jer ogsaa ting BAG jeres partners ryg?'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

oo

Miamaja skriver:

Ja, det kan slaas ud med en extra bordplade, saa der er plads til op til 6 stks det er jo altid godt hvis lige nu der kommer lidt flere til middag.

det kommer til at staa ude i vores kokken, istedet for vores hvide spisebord.

aj men det er sååå fint! og så med de der bløde runde hjørner - i love it!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Winnie

Nej det har vi slet ikke penge til.

Jeg køber højst hobby ting eller kogebøger for ca 100 kr uden at have "fået lov".

Men super flot bord

Anmeld

17. januar 2010

MoarTNoah

Miamaja skriver:

Det har jeg gjort denne uge... Manden er paa forretningsrejse i en uge og imens han er vaek har jeg altsaa bestilt et nyt spisebord -  rent impulsivt fra min side da jeg onsker mig dette bord (se venligst billede). Han ved intet om det og det er ham der har betalt for det, saadan set, saa er det forkert?

Og er der andre, der har foretaget jer ting som egentlig burde vaere en " faellesbeslutning imellem mand og kone'?

Kh

Mia Maja, som egentlig har lidt daarlig samvittighed men paa den go'e maade

Aris Pedestal Dining Table

Ej hvor er det bare flot!!

Jeg er ret sikker på at det har været dyrt, og dyre ting kunne jeg aldrig finde på at købe bag mandens ryg..

Vi har ikke fælleskonto, men jeg kan sagtens handle med hans kort over nettet, har dog aldrig turdet at gøre det uden at spørge om lov først (på trods af at jeg aldrig har fået nej..)

Må man være så fræk og spørge hvad du har sluppet for bordet?

Anmeld

17. januar 2010

Miamaja

Heidi. skriver:

Hej med dig..

Lang tid siden vi har hørt fra dig Dejligt at se dig igen herinde..

JA!! jeg kunne sagtens finde på det du har gjort Jeg var en dag ovre og handle, og VUPTI.. så kom jeg hjem med et BOSE anlæg til 16.000 uden det var drøftet derhjemme, men manden vildt glad da han længe havde ønsket sig det...

Så jo jeg kan sagtens finde på det

Knus

tak.ja, vi har vaeret en del vaek i det nye aar og haft travlt. nu er jeg endelig alene hjemme og kan se hvad i andre laver.

godt at hore der er andre 'naughty' kvinder!!

Anmeld

17. januar 2010

Miamaja

KatrineR skriver:

Ej hvor er det bare flot!!

Jeg er ret sikker på at det har været dyrt, og dyre ting kunne jeg aldrig finde på at købe bag mandens ryg..

Vi har ikke fælleskonto, men jeg kan sagtens handle med hans kort over nettet, har dog aldrig turdet at gøre det uden at spørge om lov først (på trods af at jeg aldrig har fået nej..)

Må man være så fræk og spørge hvad du har sluppet for bordet?

ja, altsaa selve bordet var ca 7000kr (det var paa tilbud) inklusiv levering og med de 5 stole bliver det omkring ca 15.000 plus minus.

glaeder mig heeelt vildt. saa det er det hele vaerd ogsaa selvom manden maaske bliver sur

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Nej, men det er fordi jeg aldrig bare ville bestemme hvad vi skulle have i vores hjem...det er da en fælles beslutning.

Men jeg har gjort det ved at give overraskelsesrejser osv...men ikke ting til fælles hjem, de købes FÆLLES.

Anmeld

17. januar 2010

Miamaja

MorpåSjælland skriver:

Nej for hvis jeg gjorde det så ville han slå mig ihjel

Uha, er det saa slemt?

Anmeld

17. januar 2010

MoarTNoah

Miamaja skriver:

ja, altsaa selve bordet var ca 7000kr (det var paa tilbud) inklusiv levering og med de 5 stole bliver det omkring ca 15.000 plus minus.

glaeder mig heeelt vildt. saa det er det hele vaerd ogsaa selvom manden maaske bliver sur

Uh.. du må lige vende tilbage med en mening fra manden..

glæder jeg mig til at høre!

DU ER SGU MODIG - U GOT BAAALLS

Anmeld

17. januar 2010

Lise

Jeg kunne ikke drømme om at købe møbler til vores fælles hjem uden at have drøftet det med min kæreste først. Ville selv blive lidt mærkelig i betrækket hvis han pludselig havde købt en sofa eller et bord uden at tale med mig om det først - hvad nu hvis jeg ikke kunne lide det?!

Det eneste jeg køber uden at tale med ham om det først er, udover mit eget tøj, tøj til vores søn(ner) og den slags småting. Og fordi vi ikke har særlig mange penge, kan jeg også godt finde på at modificere sandheden en smule når han spørger til hvad det har kostet  

Anmeld

17. januar 2010

Miamaja

KatrineR skriver:

Uh.. du må lige vende tilbage med en mening fra manden..

glæder jeg mig til at høre!

DU ER SGU MODIG - U GOT BAAALLS

hahahaha... Tak

ja, nu kommer han imorgen saa jeg skal nok vende tilbage. jeg skal lige finde ud af om jeg vil fortaelle ham det inden bordet kommer eller efter

og saa har jeg jo ogsaa taenkt mig at sige ' jamen, det var paa tilbud og derfor maatte jeg slaa til med det samme, for man ved aldrig hvor laenge tilbudet vare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.