"Foretager I jer ogsaa ting BAG jeres partners ryg?'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Lone Jakobsen

puha ku ikke finde på at bruge så mange penge, og slet ikke købe møbler uden at spørge min mand til råds. som andre skriver så ville jeg blive ret chokeret hvis min mand kom hjem med et nyt møbel, uden at jeg vidste noget om det.

så det eneste jeg køber uden "lov til det" er tøj, mad osv...altså små ting. aldrig over 500kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

BK

Jeg foretager mig intet bag min partners ryg...

Jeg synes ikke man kan tillade sig at gå ud og købe nyt spisebord, i hans navn uden at han er med til det... og har bare lidt at skulle have sagt... Og da slet ikke til den pris...

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

Klock skriver:

Jeg foretager mig intet bag min partners ryg...

Jeg synes ikke man kan tillade sig at gå ud og købe nyt spisebord, i hans navn uden at han er med til det... og har bare lidt at skulle have sagt... Og da slet ikke til den pris...

Sådan tænker jeg også....jeg ville føle jeg ikke blev taget alvorligt eller set som ligemand hvis min mand bare gik ud og købte en masse til VORES hjem....pengene er hvad det er, men altså..man er sgu da et fællesskab ellers kunne man lige så godt være sig selv..

Knus Eva..som bare ville sige at jeg var enig.

Anmeld

18. januar 2010

Muffinmus

Miamaja skriver:

Det har jeg gjort denne uge... Manden er paa forretningsrejse i en uge og imens han er vaek har jeg altsaa bestilt et nyt spisebord -  rent impulsivt fra min side da jeg onsker mig dette bord (se venligst billede). Han ved intet om det og det er ham der har betalt for det, saadan set, saa er det forkert?

Og er der andre, der har foretaget jer ting som egentlig burde vaere en " faellesbeslutning imellem mand og kone'?

Kh

Mia Maja, som egentlig har lidt daarlig samvittighed men paa den go'e maade

Aris Pedestal Dining Table

hmm, nok ikke til over 1000-1500 kr......Men ellers kunne jeg godt. Har selv købt bord og stole, men det  var brugt og kostede kun 800, ikke noget særligt. Og 7 år senere har vi det stadigt 30 år gammelt nu:-)

Men jo, men mindre ting kunne jeg sagtens...

Han var gjort det samme, købte 3 latterlige gæs da jeg var på Sjælland engang. ØV, hader sgu gæs.

Anmeld

18. januar 2010

mor_sabina

Hvis jeg havde pengene kunne det NEMT finde sted. Jeg bestemmer inde og min mand bestemmer ude Faktisk kom han hjem med nyt spisebord for et par måneder siden og det havde jeg snakket om længe så måske han faktisk interesserer sig lidt

Tillykke med bordet, håber på at din mand lader dig bestemme over indretningen ligesom min

Anmeld

18. januar 2010

Michael healer

Miamaja skriver:

Det har jeg gjort denne uge... Manden er paa forretningsrejse i en uge og imens han er vaek har jeg altsaa bestilt et nyt spisebord -  rent impulsivt fra min side da jeg onsker mig dette bord (se venligst billede). Han ved intet om det og det er ham der har betalt for det, saadan set, saa er det forkert?

Og er der andre, der har foretaget jer ting som egentlig burde vaere en " faellesbeslutning imellem mand og kone'?

Kh

Mia Maja, som egentlig har lidt daarlig samvittighed men paa den go'e maade

Aris Pedestal Dining Table

Hej

Jeg har ikke læst helle tråden , så kan være dette er blevet skrevet før

Jeg vil sige, det kommer jo an på mange ting

Det første jeg tænker på er økonomien i det, altså de penge du nu har brugt på dette, var de lagt til sidde til noget andet, eller er det bare penge i ikke ved hvad skulle bruges til alligevel ?

Hvor meget manden går op i møbelvalg normalt , for hvis han er ikke går så meget op i dette, vil det nok ikke betyde det store ?

Hvordan foregår det normalt når i køber nye møbler, hvem bestemmer ?

ja det var lige nogle reflektioner her fra

mvh Michael

P.S.( en mand der ikke går så meget op i det med hvad slags møbler vi har, hvis bare det ser noglelunde pæne ud, så jeg tilfreds he he)

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

VILDT fantastisk flot bord - WAUW!!!! Jeg er DØDmisundelig!

Men nej jeg ville nok ikkke kunne gøre det heller - har en kæreste der synes det er noget af det mest hyggelige at tage den slags beslutninger sammen så han ville føle sig vildt snydt hvis jeg bare bestemte hen over hovedet på ham

Jeg ville kunne gøre den slags med mine egne penge (, men ikke med hans. Da vi blev gravide tog han f.eks. en egenhændig beslutning og købte en spritny tørrretumbler som et led i hans lille redebygningsproces og den blev jeg overhovedet ikke involveret i - til gengæld har jeg været med til at bestemme sofa, maleriet på væggen m.m. selvom han har betalt - så bare vi tager beslutningen sammen så er det ikke så vigtigt for ham med pengene...

Ville heller ikke kunne holde den der ud med "jeg betaler så jeg bestemmer"

Kh

Rosa

Anmeld

18. januar 2010

3drenge

Superflot bord og ja det kunne jeg også ha fundet på, når det nu var sådan et godt tilbud (og vi havde pengene til det) Herhjemme er det kun mig der bruger penge og indretter hjemmet, manden er bedøvende ligeglad, men vil gerne have det ser pænt ud, så tror han er godt tilfreds med jeg står for alt det . Har aldrig nogensiden "spurgt om lov" til at købe noget (og jeg køber rigtig meget især tøj til ungerne på nettet)

Anmeld

18. januar 2010

Corn

Jeg er nok mest til den manipulerende side

Får ham til at købe noget, som egentlig var noget jeg ville have, men han tror han har købt det for sin egen skyld

Anmeld

18. januar 2010

Lullaby

Uha, er det saa slemt?

Nja, det er nok fordi at store ting snakker vi om. Jeg ville da også blive p....sur hvis han en dag havde udskiftet vores sofa uden at tale med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.