"Foretager I jer ogsaa ting BAG jeres partners ryg?'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
53 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Miamaja

Det har jeg gjort denne uge... Manden er paa forretningsrejse i en uge og imens han er vaek har jeg altsaa bestilt et nyt spisebord -  rent impulsivt fra min side da jeg onsker mig dette bord (se venligst billede). Han ved intet om det og det er ham der har betalt for det, saadan set, saa er det forkert?

Og er der andre, der har foretaget jer ting som egentlig burde vaere en " faellesbeslutning imellem mand og kone'?

Kh

Mia Maja, som egentlig har lidt daarlig samvittighed men paa den go'e maade

Aris Pedestal Dining Table

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

hc=k

Jeg må først starte med at sige nej det gør jeg ikke, men min kæreste og jeg har heller ikke fælles penge.

Så vil jeg sige at jeg synes det er et vildt flot bord

Anmeld

17. januar 2010

Miamaja

hc=k skriver:

Jeg må først starte med at sige nej det gør jeg ikke, men min kæreste og jeg har heller ikke fælles penge.

Så vil jeg sige at jeg synes det er et vildt flot bord

Ja, det er saa flot- glaeder mig til det kommer. Jeg taenker ogsaa lidt at naar han ser hvor flot bordet er, saa gor det nok ikke saa meget at jeg har vaeret 'naughty'.

Anmeld

17. januar 2010

Mka

Lækkert bord.

Men nej det kunne jeg aldrig finde på.

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

Hej med dig..

Lang tid siden vi har hørt fra dig Dejligt at se dig igen herinde..

JA!! jeg kunne sagtens finde på det du har gjort Jeg var en dag ovre og handle, og VUPTI.. så kom jeg hjem med et BOSE anlæg til 16.000 uden det var drøftet derhjemme, men manden vildt glad da han længe havde ønsket sig det...

Så jo jeg kan sagtens finde på det

Knus

Anmeld

17. januar 2010

hc=k

Miamaja skriver:

Ja, det er saa flot- glaeder mig til det kommer. Jeg taenker ogsaa lidt at naar han ser hvor flot bordet er, saa gor det nok ikke saa meget at jeg har vaeret 'naughty'.

Nej det tror jeg bestemt heller ikke

Anmeld

17. januar 2010

oo

vildt lækkert bord! kan det slås ud?

det meste jeg køber bag Sørens ryg er kjoler og musik men det er jo så heller ikke en "fællesbeslutning" kan man sige - udover at det er ham der tjener pengene herhjemme

Anmeld

17. januar 2010

Lullaby

Nej for hvis jeg gjorde det så ville han slå mig ihjel

Anmeld

17. januar 2010

anna-jonas

Jeg har engang købt et maleri på auktion, som min mand ikke lige vidste noget om.............han var/er ikke særlig vild med det.........men det hænger i stuen.

Anmeld

17. januar 2010

Miamaja

Tjuhl skriver:

vildt lækkert bord! kan det slås ud?

det meste jeg køber bag Sørens ryg er kjoler og musik men det er jo så heller ikke en "fællesbeslutning" kan man sige - udover at det er ham der tjener pengene herhjemme

Ja, det kan slaas ud med en extra bordplade, saa der er plads til op til 6 stks det er jo altid godt hvis lige nu der kommer lidt flere til middag.

det kommer til at staa ude i vores kokken, istedet for vores hvide spisebord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.