3.gang lykkens gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Louisiana

Tog en test idag, men den var negativ   Det kan selvfølgelig være, at det bare er for tidligt til man kan se det, men ville så gerne ha' set de to streger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Tog en test idag, men den var negativ   Det kan selvfølgelig være, at det bare er for tidligt til man kan se det, men ville så gerne ha' set de to streger  

det var sku da træls... Men ja det kan jo godt bare være for tidligt. var det ikke også først d.20 du ville teste?? snyder  hehe. Der er da håb endnu... jeg venter nok lige indtil d. 24 ihvertfald før jeg prøver. Men kan næsten ikke vente. Har du egentlig været på p piller før i begyndte at prøve?

Anmeld

18. januar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

det var sku da træls... Men ja det kan jo godt bare være for tidligt. var det ikke også først d.20 du ville teste?? snyder  hehe. Der er da håb endnu... jeg venter nok lige indtil d. 24 ihvertfald før jeg prøver. Men kan næsten ikke vente. Har du egentlig været på p piller før i begyndte at prøve?

Ja, har snydt lidt, men er sååååå utålmodig, når jeg nærmer mig mensen!! Skulle jo egentlig ha' den idag... Sys oz jeg kan mærke noget trykken i underlivet... Bare det er en baby og ikke mensen der melder sin ankomst 

Ja, jeg tog p-piller inden vi gik igang med 'projekt baby', men kun i et par måneder, vi brugte anden beskyttelse inden da. Du??

Har for resten søgt om venskab, håber det er okay, og at du vil godkende 

Anmeld

19. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Ja, har snydt lidt, men er sååååå utålmodig, når jeg nærmer mig mensen!! Skulle jo egentlig ha' den idag... Sys oz jeg kan mærke noget trykken i underlivet... Bare det er en baby og ikke mensen der melder sin ankomst 

Ja, jeg tog p-piller inden vi gik igang med 'projekt baby', men kun i et par måneder, vi brugte anden beskyttelse inden da. Du??

Har for resten søgt om venskab, håber det er okay, og at du vil godkende 

der er såååå lang tid til d.26 hvor jeg kan teste det er på dag 29 i cyklussen. Ja jeg var også på p piller før vi begyndte, har været på p piller on and off i ca. 7år.

Jeg havde sådan en halsbrand hele dagen og igår aftes hyggede mig og kæresten lidt og jeg fik sådan en kvalme og blev øm i underlivet efter det. Gad vide om der er noget...  Jeg skal nok lige godkende dig som ven hvis jeg kan finde ud af hvor jeg gør det hehe

Anmeld

19. januar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

der er såååå lang tid til d.26 hvor jeg kan teste det er på dag 29 i cyklussen. Ja jeg var også på p piller før vi begyndte, har været på p piller on and off i ca. 7år.

Jeg havde sådan en halsbrand hele dagen og igår aftes hyggede mig og kæresten lidt og jeg fik sådan en kvalme og blev øm i underlivet efter det. Gad vide om der er noget...  Jeg skal nok lige godkende dig som ven hvis jeg kan finde ud af hvor jeg gør det hehe

Ud for søgefeltet ovenfor, lige ved siden af logoet Baby.dk, står der 'Nyheder', Post' osv. Når 'Nyheder' blinker lyserødt, trykker du på det, og så skulle det vist vise frem til bl.a. de der har søgt om venskab. Mener det er sådan jeg har gjort :-)

Har bare ondt i underlivet idag, er bange for, at det er mensen der er på vej 

for, at du venter dig 

Anmeld

19. januar 2010

Bavianis

Hej Mullesmith2

Jeg vil bare sige, at hvis din cyklus svinger lidt, så akn det være I skal prøve at udvide jeres "sex-dage" til mere end ml dag 10 og 14. Vi prøvede en gang, uden held. Jeg læste tilfældigvis noget om ægløsning etc inde på baby.dk, og gik så ind på min-mave.dk hvor jeg udregnede hvilke dage vi skulle "satse" på. Samme måned blev jeg gravid. Så det med at rykke datoerne lidt tror jeg kan have stor betydning - man bliver jo ikke gravid med mindre man rammer dagen:-)

Kh Susanne 9+5

Anmeld

19. januar 2010

mullesmith2

Bavianis skriver:

Hej Mullesmith2

Jeg vil bare sige, at hvis din cyklus svinger lidt, så akn det være I skal prøve at udvide jeres "sex-dage" til mere end ml dag 10 og 14. Vi prøvede en gang, uden held. Jeg læste tilfældigvis noget om ægløsning etc inde på baby.dk, og gik så ind på min-mave.dk hvor jeg udregnede hvilke dage vi skulle "satse" på. Samme måned blev jeg gravid. Så det med at rykke datoerne lidt tror jeg kan have stor betydning - man bliver jo ikke gravid med mindre man rammer dagen:-)

Kh Susanne 9+5

Nej det er selvfølgelig rigtigt. Men vi har nu også sex ca. hver 2. eller 3. dag uanset.  så der er stor chance for man rammer eller man bliver befrugtet af noget af det sæd der gemmer sig fra sidst, det er noget med at sæden kan holde sig frisk inden i livmoderen i et døgnstid måske lidt længere kan ik huske det. Hvor lang tid tog det for jer at blive gravid?

Anmeld

19. januar 2010

Riksen

Hej!

Jeg har læst lidt med i jeres debat her fra sidelinjen, og tænkte så at jeg nu ville melde mig under fanen, som en af dem der går og (ikke) venter på mensen i disse dage. Jeg forventer/"frygter" min mens i løbet af den kommende weekend, så jeg tester på mandag - hvis jeg tør.

Jeg tænkte at vi kunne følges lidt ad.

Knus fra Rikke

Anmeld

19. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Ud for søgefeltet ovenfor, lige ved siden af logoet Baby.dk, står der 'Nyheder', Post' osv. Når 'Nyheder' blinker lyserødt, trykker du på det, og så skulle det vist vise frem til bl.a. de der har søgt om venskab. Mener det er sådan jeg har gjort :-)

Har bare ondt i underlivet idag, er bange for, at det er mensen der er på vej 

for, at du venter dig 

Ååååh nej... ik mens.... hvis det kommer så er det op på "hesten" igen hihi Ej håber ik det er mens håber det er baby. Hehe jeg er skør, testede lige for sjov idag det er kun dag 20 i cyklussen så den var selvfølgelig negativ hehe

Tilføjer dig lige som ven

Anmeld

19. januar 2010

Riksen

Og så krydser jeg i øvrigt fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.