3.gang lykkens gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

vildt at der kommer mælk ud bare ligepludselig.  Hmm håber sku der er babyer på vej i både din og min mave

Også her  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Lon1976

Jamen i følge beregningerne var jeg 10 uger henne og ifølge scanningen var fosteret kun 7 uger henne, så den har ikke været i live et par uger formentligt. Håber bare alt ser normalt ud igen på onsdag når jeg skal til kontrol.

Vi har i hvert fald mod på at prøve igen

Anmeld

15. januar 2010

mullesmith2

Lon1976 skriver:

Jamen i følge beregningerne var jeg 10 uger henne og ifølge scanningen var fosteret kun 7 uger henne, så den har ikke været i live et par uger formentligt. Håber bare alt ser normalt ud igen på onsdag når jeg skal til kontrol.

Vi har i hvert fald mod på at prøve igen

ja mist ikke modet  

Anmeld

15. januar 2010

herlin

Til dig der mistede, hvor er jeg ked af det på dine vejne! sidst jeg var gravid blev det opdaget til scanning i uge 12 at fosteret var dødt i ca. 6 uge, og det har bare været så hårdt at komme over. Vi havde sådan glædet os til at se den lille spunk til scanning og så var der ingenting at se på skærmen.

Jeg håber for dig at det snart vil lykkes igen! Jeg fik to steger på en test i mandags, men tør først rigtigt at glæde mig når jeg har været til den første scanning og alt forhåbentlig er okay.

go weekend til alle

Anmeld

15. januar 2010

Kløver

herlin skriver:

Til dig der mistede, hvor er jeg ked af det på dine vejne! sidst jeg var gravid blev det opdaget til scanning i uge 12 at fosteret var dødt i ca. 6 uge, og det har bare været så hårdt at komme over. Vi havde sådan glædet os til at se den lille spunk til scanning og så var der ingenting at se på skærmen.

Jeg håber for dig at det snart vil lykkes igen! Jeg fik to steger på en test i mandags, men tør først rigtigt at glæde mig når jeg har været til den første scanning og alt forhåbentlig er okay.

go weekend til alle

for at alt er som det skal være

Anmeld

16. januar 2010

Lon1976

herlin skriver:

go weekend til alle

Tillykke med Jeres 2 streger - det da super - håber alt er godt og at det lykkes for jer.

Hvor lang tid gik der så, fra du tabte, til du blev gravid igen?

Anmeld

16. januar 2010

Joanna

mullesmith2 skriver:

Det var godt nok længe, men er der så noget galt siden der er gået så lang tid?? Hvis ikke man fejler noget så burde det jo  bare ske hver eneste gang man har ÆL og har sex selfølgelig. Jeg forstår ikke hvorfor det skal tage så lang tid for nogen. Ønsker jer det bedste og håber det lykkedes for jer her i det nye år

Det er altså ikke helt rigtigt. For raske par, der har regelmæssig sex gennem hele cyklus, er der 20/25% chance for at opnå graviditet. Det er ikke sådan, at man - hvis man er rask - bliver gravid hvis man rammer de fertile dage. 

Der er mange ting, der kan nedsætte fertiliteten - fx rygning, alkohol, dårlig fysisk form og overvægt. Måske skal vanerne have et check? 

Der er ingen grund til at begynde på at overveje udredning eller undersøgelser, før der er forsøgt i et år - med mindre der er åbenlyse grunde. For par, der forsøger at opnå graviditet, sker det for ca. 50 % i løbet af det første kvartal. Efter 1 år er 8 ud af 10 gravide... 

Med andre ord - ro på! 

Anmeld

16. januar 2010

LinLin

herlin skriver:

go weekend til alle

Uh, sådan har jeg det også - vil ikke glæde mig alt for mig!

Aborterede 11+0 - en scanning viste at den var død omkring uge 7-8. Tør heller ikke glæde mig for tidligt. Det er < 2 mdr siden, så håber at komme til en form for scanning snarest!

Anmeld

16. januar 2010

herlin

Efter vi mistede besluttede vi at vente med at prøve igen og bare nyde den dejlige dreng vi allerede har.( Det er ca 1 ½ år siden) Men i oktober synes vi tiden var til at prøve igen så der smed jeg pillerne, og så har vi jo været super heldige at det lykkes i 3 forsøg. Så nu er det bare at vente og vente på en scanning, og krydse fingre for at alt er i skønneste orden

Anmeld

17. januar 2010

mullesmith2

Joanna skriver:

Det er altså ikke helt rigtigt. For raske par, der har regelmæssig sex gennem hele cyklus, er der 20/25% chance for at opnå graviditet. Det er ikke sådan, at man - hvis man er rask - bliver gravid hvis man rammer de fertile dage. 

Der er mange ting, der kan nedsætte fertiliteten - fx rygning, alkohol, dårlig fysisk form og overvægt. Måske skal vanerne have et check? 

Der er ingen grund til at begynde på at overveje udredning eller undersøgelser, før der er forsøgt i et år - med mindre der er åbenlyse grunde. For par, der forsøger at opnå graviditet, sker det for ca. 50 % i løbet af det første kvartal. Efter 1 år er 8 ud af 10 gravide... 

Med andre ord - ro på! 

Det er jeg godt helt klar over... det var mere ment sådan at det ville være mere rimeligt at det skete hver gang man havde æl... Det er jo ulideligt for folk at vente så lang tid. Men det er man jo ikke helt selv herre over...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.