3.gang lykkens gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.603 visninger
60 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

mullesmith2

Nu er det 3. måned efter jeg stoppede med p piller at vi prøver. Folk omkring mig bliver bare gravide hele tiden, sidst var det min veninde der fortalte her i sidste uge at hun skal have nummer to til august. og det værste er at hun sagde det slet ikke var planlagt og hun har faktisk altid sagt hun ikke ville have flere børn. Bare så irriterende at hun bliver gravid og hun så egentlig ikke helt ønsker det, når jeg går her og bare så gerne vil. Et par af vores venner er også lige blevet gravide med nummer to, og igår fik en af min kærestes kammerater et barn. Der er bare gravide og små babyer over alt.... det er ikke til at holde ud. Har ÆL nu her mellem 10 og 14 eller sådan noget. Så vi prøver i vildskab. Hvis ikke den er her denne gang, så tror jeg sku der er noget galt med mig. Jeg regner med at teste omkring d.26 for der er jeg på dag 29 i cyklussen. Min cyklus har været lidt svingende de sidste 3 måneder men det har gennemsnitlig været 29 dage så det regner jeg med nu her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Sofiedk

Rigtig mange krydsede fingre til dig  men husk nu at væbne dig med en anelse tålmodighed, jeg kan godt selv huske da jeg smed p-pillerne og troede det ville komme med det samme. Det er nu snart 2 år siden og forhåbentlig er behandlingen vejen frem for os.

Men man siger altså at det tar kroppen op til 1 år at komme ind i en normal cyklus igen - Men krydser fingre for det går MEGET stærkere for jer, der er heldigvis rigtig mange der er heldige

Anmeld

12. januar 2010

mullesmith2

Sofiekdk skriver:

Rigtig mange krydsede fingre til dig  men husk nu at væbne dig med en anelse tålmodighed, jeg kan godt selv huske da jeg smed p-pillerne og troede det ville komme med det samme. Det er nu snart 2 år siden og forhåbentlig er behandlingen vejen frem for os.

Men man siger altså at det tar kroppen op til 1 år at komme ind i en normal cyklus igen - Men krydser fingre for det går MEGET stærkere for jer, der er heldigvis rigtig mange der er heldige

Det var godt nok længe, men er der så noget galt siden der er gået så lang tid?? Hvis ikke man fejler noget så burde det jo  bare ske hver eneste gang man har ÆL og har sex selfølgelig. Jeg forstår ikke hvorfor det skal tage så lang tid for nogen. Ønsker jer det bedste og håber det lykkedes for jer her i det nye år

Anmeld

12. januar 2010

FrkC

for at du snart får 2 fine streger

Anmeld

12. januar 2010

mullesmith2

håber også der kommer to fine streger, men er kun på dag 15 i min cyklus så der går lige lidt tid før jeg kan finde ud af det  Håååber så meget. tester nok omkring d.26 med mindre jeg selvfølgelig har fået mens der.

Anmeld

12. januar 2010

Orkide86

Hej Louise

Krydser fingre for dig

Knus Mirjam

Anmeld

13. januar 2010

Persille83

Rigtig meget held og lykke - håber det sker for dig

Anmeld

13. januar 2010

signe117

mullesmith2 skriver:

Nu er det 3. måned efter jeg stoppede med p piller at vi prøver. Folk omkring mig bliver bare gravide hele tiden, sidst var det min veninde der fortalte her i sidste uge at hun skal have nummer to til august. og det værste er at hun sagde det slet ikke var planlagt og hun har faktisk altid sagt hun ikke ville have flere børn. Bare så irriterende at hun bliver gravid og hun så egentlig ikke helt ønsker det, når jeg går her og bare så gerne vil. Et par af vores venner er også lige blevet gravide med nummer to, og igår fik en af min kærestes kammerater et barn. Der er bare gravide og små babyer over alt.... det er ikke til at holde ud. Har ÆL nu her mellem 10 og 14 eller sådan noget. Så vi prøver i vildskab. Hvis ikke den er her denne gang, så tror jeg sku der er noget galt med mig. Jeg regner med at teste omkring d.26 for der er jeg på dag 29 i cyklussen. Min cyklus har været lidt svingende de sidste 3 måneder men det har gennemsnitlig været 29 dage så det regner jeg med nu her

Hej, jeg havde bare præcis samme oplevelse! havde blandt andet tre nære kolleger der blev gravide inden for det første halve år vi prøvede, alle nærmest i første forsøg! kender ganske godt fornemmelsen af, at det bare er super uretfærdigt!

for os tog det præcis et år - min cyklus var mere end et halvt år om at normalisere sig efter p-pillerne. Hvis du ikke allerede har prøvet at tage ægløsningstests kan jeg anbefale dem - så ved man præcis hvilken dag der skal arbejdes for sagen  og man ved at der faktisk ER en ÆL - da hormonerne fra p-pillerne jo kan betyde, at systemet ikke virker helt som det skal i et stykke tid...

jeg blev gravid efter tre mdr med ÆL-test

Masser af held og lykke med projektet!

Anmeld

13. januar 2010

mullesmith2

signe117 skriver:

Hej, jeg havde bare præcis samme oplevelse! havde blandt andet tre nære kolleger der blev gravide inden for det første halve år vi prøvede, alle nærmest i første forsøg! kender ganske godt fornemmelsen af, at det bare er super uretfærdigt!

for os tog det præcis et år - min cyklus var mere end et halvt år om at normalisere sig efter p-pillerne. Hvis du ikke allerede har prøvet at tage ægløsningstests kan jeg anbefale dem - så ved man præcis hvilken dag der skal arbejdes for sagen  og man ved at der faktisk ER en ÆL - da hormonerne fra p-pillerne jo kan betyde, at systemet ikke virker helt som det skal i et stykke tid...

jeg blev gravid efter tre mdr med ÆL-test

Masser af held og lykke med projektet!

Jeg har tænkt over det med Æl teste, men syntes ikke rigtig jeg gider bruge dem for vi skal nok ramme den dag det er plus lidt udover det er jeg ikke i tvivl om  og jeg ved jo også jeg har Æl når jeg får mens hver måned, så der skulle ikke være noget galt det. Men ja det er så typisk, bedst som man har bestemt sig for at få barn så bliver alle gravide rundt omkring en også selvom de ikke lige havde planlagt eller noget... så irriternde hehe men også lykkeligt for dem

Anmeld

13. januar 2010

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Hej Louise

Krydser fingre for dig

Knus Mirjam

Hey  dejligt billede du har. Hun er bare sød. Håber også jeg kan få en engang til oktober måske hihi kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.