mullesmith2 skriver:
Nu er det 3. måned efter jeg stoppede med p piller at vi prøver. Folk omkring mig bliver bare gravide hele tiden, sidst var det min veninde der fortalte her i sidste uge at hun skal have nummer to til august. og det værste er at hun sagde det slet ikke var planlagt og hun har faktisk altid sagt hun ikke ville have flere børn. Bare så irriterende at hun bliver gravid og hun så egentlig ikke helt ønsker det, når jeg går her og bare så gerne vil. Et par af vores venner er også lige blevet gravide med nummer to, og igår fik en af min kærestes kammerater et barn. Der er bare gravide og små babyer over alt.... det er ikke til at holde ud. Har ÆL nu her mellem 10 og 14 eller sådan noget. Så vi prøver i vildskab. Hvis ikke den er her denne gang, så tror jeg sku der er noget galt med mig. Jeg regner med at teste omkring d.26 for der er jeg på dag 29 i cyklussen. Min cyklus har været lidt svingende de sidste 3 måneder men det har gennemsnitlig været 29 dage så det regner jeg med nu her 
Hej, jeg havde bare præcis samme oplevelse! havde blandt andet tre nære kolleger der blev gravide inden for det første halve år vi prøvede, alle nærmest i første forsøg! kender ganske godt fornemmelsen af, at det bare er super uretfærdigt!
for os tog det præcis et år - min cyklus var mere end et halvt år om at normalisere sig efter p-pillerne. Hvis du ikke allerede har prøvet at tage ægløsningstests kan jeg anbefale dem - så ved man præcis hvilken dag der skal arbejdes for sagen
og man ved at der faktisk ER en ÆL - da hormonerne fra p-pillerne jo kan betyde, at systemet ikke virker helt som det skal i et stykke tid...
jeg blev gravid efter tre mdr med ÆL-test 
Masser af held og lykke med projektet!
Anmeld