3.gang lykkens gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

fnuggi

mullesmith2 skriver:

Jeg har tænkt over det med Æl teste, men syntes ikke rigtig jeg gider bruge dem for vi skal nok ramme den dag det er plus lidt udover det er jeg ikke i tvivl om  og jeg ved jo også jeg har Æl når jeg får mens hver måned, så der skulle ikke være noget galt det. Men ja det er så typisk, bedst som man har bestemt sig for at få barn så bliver alle gravide rundt omkring en også selvom de ikke lige havde planlagt eller noget... så irriternde hehe men også lykkeligt for dem

hej at du får mens hver månede er ikke ens betydning med at du har ægløsning da du godt ken få mens uden ægløsning

men for at det snart bliver dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Hey  dejligt billede du har. Hun er bare sød. Håber også jeg kan få en engang til oktober måske hihi kram

vi håber du har en lille i slutningen af året
Det er det bedste i verden

Anmeld

13. januar 2010

Louisiana

Jeg forstår dig alt for godt! Jeg havde kun lige fortalt min kærestes søster, at vi forsøgte, og et par dage efter, kom hun med nyheden om, at hun var gravid - og det var et uheld, at hun var blevet gravid... Og ikke nok med dét - vi håbede at nå det inden jul, så vi kunne give familien nyheden som en ekstra julegave. Vi nåede det så ikke, men så fortalte HUN om SIN graviditet juleaften! Og hun ville ha' fortalt det længe før! ØV, det gjorde nas! Det skal lige siges, at jeg holder meget af hende, og jeg ved, at hun ikke har ment noget ondt med det, men det ramte bare. Ligesom din veninde, som blir gravid uden rigtig at ville være det. 

Vi er også igang med 3. forsøg, og efter sidste mislykkede forsøg, besluttede jeg, at prøve ikke at tænke så meget på det. Det er selvfølgelig ofte nemmere sagt end gjort, men det lykkedes faktisk. Jeg har bare sørget for, at holde mig beskæftiget, så mine tanker ikke hele tiden er :"Blir jeg gravid denne gang? Er jeg gravid nu?" osv osv, for jeg tror det stresser kroppen for meget, og dermed chancerne for, at blive gravid.

Jeg håber, at det snart lykkes for jer  

Anmeld

14. januar 2010

mullesmith2

Det er bare så typisk. Jeg syntes bare det er så unfair at alle andre bliver gravide også selvom de slet ikke prøvede... Tror også at man bare lægger mere mærke til det, babyer og gravide kvinder omkring en når man selv gerne vil være gravid.  Jeg både glæder mig og frygter den dag der er to streger på testen, ved ikke hvorfor, kan bare mærke sådan en nervøs og spændt fornemmelse i maven når jeg tænker på at blive gravid. håber den er der denne gang...

Anmeld

14. januar 2010

Louisiana

Håber også!!  for dig 

Anmeld

14. januar 2010

Louisiana

For resten, hvornår kan du teste?? 

Anmeld

14. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

For resten, hvornår kan du teste?? 

Jeg skal teste d.26 det er på dag 29 i min cyklus. Jeg har haft svingende cyklus sidste måned på 33 dage og måneden der før på 25 dage. så det er ik helt til at vide hehe. hvornår skal du?

Anmeld

14. januar 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Jeg skal teste d.26 det er på dag 29 i min cyklus. Jeg har haft svingende cyklus sidste måned på 33 dage og måneden der før på 25 dage. så det er ik helt til at vide hehe. hvornår skal du?

Det samme er sket for mig - forrige gang var min cyklus på 27 dage og før det var den på 21 dage. Sidste gang var den på 33 dage, så det er slet ikke til at regne med lige nu. Men jeg prøver her d. 20, det er på dag 30... Så må vi se hvad den siger  Det er også "kun" 3. forsøg for os, men jeg er lige så utålmodig som dig 

Anmeld

14. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Det samme er sket for mig - forrige gang var min cyklus på 27 dage og før det var den på 21 dage. Sidste gang var den på 33 dage, så det er slet ikke til at regne med lige nu. Men jeg prøver her d. 20, det er på dag 30... Så må vi se hvad den siger  Det er også "kun" 3. forsøg for os, men jeg er lige så utålmodig som dig 

ja jeg syntes også man er utålmodig selvom det kun er 3. forsøg men det er jo alligevel et kvart år hehe. hedder du også Louise?? vi kan jo faktisk følges ad vi skal teste med 6 dages forskel.  så håber jeg der er gevinst for os begge.

Anmeld

14. januar 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Kan du godt mærke når du har ægløsning? jeg syntes nemlig ikke jeg har kunne mærke noget denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.