Jeg forstår dig alt for godt! Jeg havde kun lige fortalt min kærestes søster, at vi forsøgte, og et par dage efter, kom hun med nyheden om, at hun var gravid - og det var et uheld, at hun var blevet gravid... Og ikke nok med dét - vi håbede at nå det inden jul, så vi kunne give familien nyheden som en ekstra julegave. Vi nåede det så ikke, men så fortalte HUN om SIN graviditet juleaften! Og hun ville ha' fortalt det længe før! ØV, det gjorde nas! Det skal lige siges, at jeg holder meget af hende, og jeg ved, at hun ikke har ment noget ondt med det, men det ramte bare. Ligesom din veninde, som blir gravid uden rigtig at ville være det.
Vi er også igang med 3. forsøg, og efter sidste mislykkede forsøg, besluttede jeg, at prøve ikke at tænke så meget på det. Det er selvfølgelig ofte nemmere sagt end gjort, men det lykkedes faktisk. Jeg har bare sørget for, at holde mig beskæftiget, så mine tanker ikke hele tiden er :"Blir jeg gravid denne gang? Er jeg gravid nu?" osv osv, for jeg tror det stresser kroppen for meget, og dermed chancerne for, at blive gravid.
Jeg håber, at det snart lykkes for jer 
Anmeld