Ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

på torsdag tror jeg.. For mit vedkommende i hvert fald

uhhh, det er altså så spændende, kan huske spændingen. håber i begge får en positiv test..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

uhhh, det er altså så spændende, kan huske spændingen. håber i begge får en positiv test..

Tak, det er sødt af dig..! Skal nok opdatere.. indtil da vil jeg bare gå rundt med ømme bryster.. er så småt ved at gå amok!

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Tak, det er sødt af dig..! Skal nok opdatere.. indtil da vil jeg bare gå rundt med ømme bryster.. er så småt ved at gå amok!

kan jeg godt forstå..av av..

Anmeld

13. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

kan jeg godt forstå..av av..

Jeg plejer at være afhængig af min bh, men den irriterer nu.. Og hvis jeg går "naturel" (Hvilket jeg ikke plejer at gøre, men prøver nu) så får jeg ondt, når jeg bevæger mig... For pokker altså, hvorfor skal de være så irriterende!! og jeg har SMÅ byster... Godt jeg ikke har trippel F!!

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jeg plejer at være afhængig af min bh, men den irriterer nu.. Og hvis jeg går "naturel" (Hvilket jeg ikke plejer at gøre, men prøver nu) så får jeg ondt, når jeg bevæger mig... For pokker altså, hvorfor skal de være så irriterende!! og jeg har SMÅ byster... Godt jeg ikke har trippel F!!

det var da vildt at de gør så ondt, og vis du er gravid (som vi da håber) syntes jeg godt nok det er tidligt at de bare dunker af smerte. men der er jo  mange som har ondt i dem inden de får en positiv test. din stakkel, vi må håbe det ikke fortsætter sådan i 9mdr..

Anmeld

13. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

det var da vildt at de gør så ondt, og vis du er gravid (som vi da håber) syntes jeg godt nok det er tidligt at de bare dunker af smerte. men der er jo  mange som har ondt i dem inden de får en positiv test. din stakkel, vi må håbe det ikke fortsætter sådan i 9mdr..

Det er værst om aftenen.. når jeg er på arbejde er det til at leve med.. Jeg skal bare ikke gå ind i noget Manden synes også de er blevet større.. "Du har da fået det der kavalergang nu"... *Fnis* Så hørte man lige mig grine MEGET højt!

Anmeld

14. december 2009

Josesmor

karina22 skriver:

Ja det er vildt spændende

Jeg plejer få min menses d. 13 eller 14... har prøvet at tage en test mere idag, men den var også negativ Men nå.... foholder mig roligt og prøver igen imorgen...

Jeg skal nok holde jer informeret herinde

Knus..

Anmeld

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sama skriver:

Ja det er vildt spændende

Jeg plejer få min menses d. 13 eller 14... har prøvet at tage en test mere idag, men den var også negativ Men nå.... foholder mig roligt og prøver igen imorgen...

Jeg skal nok holde jer informeret herinde

Knus..

har du prøvet at lade den ligge efter de 10min, så kan der godt komme en streg hvis du er gravid, det er der kommet ved mig hver gang (altså efter 10min)

Anmeld

14. december 2009

Josesmor

karina22 skriver:

har du prøvet at lade den ligge efter de 10min, så kan der godt komme en streg hvis du er gravid, det er der kommet ved mig hver gang (altså efter 10min)

Ja den har faktisk lagt i 30 min nu.... Men er ik så nervøs... bare jeg ik får min menses en af de kommende dage så ska den jo nok blive positiv... HÅBER virkeligt!!!

Anmeld

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sama skriver:

Ja den har faktisk lagt i 30 min nu.... Men er ik så nervøs... bare jeg ik får min menses en af de kommende dage så ska den jo nok blive positiv... HÅBER virkeligt!!!

alt hva jeg kan.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.