Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er ved at gå til! Jeg har SÅ ømme bryster!!!
Hvor tidligt har i, efter ÆL, følt ømme bryster som graviditets-tegn?
Det er 14 dage siden min ÆL.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er ved at gå til! Jeg har SÅ ømme bryster!!! Hvor tidligt har i, efter ÆL, følt ømme bryster som graviditets-tegn? Det er 14 dage siden min ÆL.
det kan nogen mærke meget hurtigt... AV AV...
er du så gravid.. min veninde faktisk ret hurtigt efter ÆL, har ikke selv haft så ondt.
knus karina 31+1
karina22 skriver: det kan nogen mærke meget hurtigt... AV AV... er du så gravid.. min veninde faktisk ret hurtigt efter ÆL, har ikke selv haft så ondt. knus karina 31+1
Håber den er der, men ingen ved... jeg vil i hvert fald ikke teste endnu.. Jeg har været afsindig træt de seneste 8 dage. Er faldet i søvn på arbejde de seneste 3 eftermiddage FLOVT!! Og så har jeg bare SÅ ondt...
hvornår kan du teste? jeg skal selv teste de der 14 dage efter min ÆL nemlig...
du kan i hvert sagtens have ømme bryster hvis det er 14 dage siden din ÆL, for ægget sætter sig fast cirka en uge efter ÆL og så begynder hele kroppen at ændre sig til graviditetsmode jeg håber den er der
Tjuhl skriver: hvornår kan du teste? jeg skal selv teste de der 14 dage efter min ÆL nemlig... du kan i hvert sagtens have ømme bryster hvis det er 14 dage siden din ÆL, for ægget sætter sig fast cirka en uge efter ÆL og så begynder hele kroppen at ændre sig til graviditetsmode jeg håber den er der
Hvis det fortsætter med træthed og de ømme bryster, så tester jeg nok engang i næste uge.. Hvordan kan det være du kan teste efter 14 dage? jeg troede man skulle vente længere?
Anonym skriver: Hvis det fortsætter med træthed og de ømme bryster, så tester jeg nok engang i næste uge.. Hvordan kan det være du kan teste efter 14 dage? jeg troede man skulle vente længere?
du kan teste når du forventer din næste menstruation og min menstruation kommer ca 14 efter min ÆL (og min ÆL ligger ca 14 dage efter sidste menstruation...meget systemagtigt )
Tjuhl skriver: du kan teste når du forventer din næste menstruation og min menstruation kommer ca 14 efter min ÆL (og min ÆL ligger ca 14 dage efter sidste menstruation...meget systemagtigt )
Smart, den havde jeg ikke lige regnet ud Nok mest fordi min cyklus er meget forskellig.. Derfor regner jeg ikke med at den kommer endnu. Det plejer vist at gå længere.
Anonym skriver: Håber den er der, men ingen ved... jeg vil i hvert fald ikke teste endnu.. Jeg har været afsindig træt de seneste 8 dage. Er faldet i søvn på arbejde de seneste 3 eftermiddage FLOVT!! Og så har jeg bare SÅ ondt...
for at du er...
karina22 skriver: for at du er...
Mange tak! Jeg/Vi krydser også... Vi har bare næsten ikke været sammen i den her måned, fordi der har været så meget andet der stressede.. Men måske vi har ramt plet?
Skal nok opdatere!
jeg følte alle symptomer 14 dage før jeg kunne teste.. vidste bare at jeg var gravid før jeg kunne teste. testede på mens dagen
kram tanja 25+4.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128