Ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2009

Josesmor

karina22 skriver:

alt hva jeg kan.........

Åhhh Tak Karina

Gør vi virkeligt også.. Prøver ik tænke så meget over det.. vil helst ik forsinke min cyklus hvis jeg ikke er gravid... Men det er lidtttt svært

Glæder mig til at kan ligge sådan et smukt mavebillede på min profil som du har på din

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sama skriver:

Åhhh Tak Karina

Gør vi virkeligt også.. Prøver ik tænke så meget over det.. vil helst ik forsinke min cyklus hvis jeg ikke er gravid... Men det er lidtttt svært

Glæder mig til at kan ligge sådan et smukt mavebillede på min profil som du har på din

taak, hvor sødt sagt... jeg håber alt hva jeg kan med jer for at du er gravid..

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

Sama skriver:

Åhhh Tak Karina

Jeg håber virkelig den er der for jer!!

Jeg har endnu engang måtte stoppe på dagens løbetur pga ømme bryster. Jeg vil ha en forklaring!! NU TAK!!

ja undskyld, men det hæmmer min daligdag nu

Anmeld

14. december 2009

Josesmor

Anonym skriver:

Jeg håber virkelig den er der for jer!!

Jeg har endnu engang måtte stoppe på dagens løbetur pga ømme bryster. Jeg vil ha en forklaring!! NU TAK!!

ja undskyld, men det hæmmer min daligdag nu

He he.. det kan du lige så godt vænne dig til

Ømme bryster ?? YES YES, 2 til mig tak 

Anmeld

15. december 2009

Josesmor

Total forvirring her hos mig idag..

STADIG negativ test men positiv ÆL test??? Hvorfor om jeg må spørge.....  Lidt hjælp til mig piger

Anmeld

15. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sama skriver:

Total forvirring her hos mig idag..

STADIG negativ test men positiv ÆL test??? Hvorfor om jeg må spørge.....  Lidt hjælp til mig piger

en æl test kan godt være positiv hvis man er gravid, men den ikke kan vise det på en graviditets test da du ikke har nok hcg i kroppen, du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener det er sådan..

Anmeld

15. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
karina22 skriver:

en æl test kan godt være positiv hvis man er gravid, men den ikke kan vise det på en graviditets test da du ikke har nok hcg i kroppen, du må ikke hænge mig op på det, men jeg mener det er sådan..

Præcis - jeg testede positiv på æl-test over en uge inden jeg kunne teste positiv med en g-test 

Anmeld

15. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Rosa skriver:

Præcis - jeg testede positiv på æl-test over en uge inden jeg kunne teste positiv med en g-test 

århh det var godt, så var jeg ikke helt gal på den, går jo ikke at jeg fylder hende med vrøvl

Anmeld

15. december 2009

Josesmor

Rosa skriver:

Ihhh altsååå... Jubiii..., nå men jeg håber

Jeg er bange for det hele bare er noget jeg bilder mig selv ind..., men altså jeg kan vel ikke selv frem provokere ømme bryster??!!

Nå men tror jeg vil holde lidt igen med mit teste helvede.. Dejligt med jer tøser herinde så man kan få nogle hurtige svar

Anmeld

15. december 2009

Anonym trådstarter

Sama skriver:

Ihhh altsååå... Jubiii..., nå men jeg håber

Jeg er bange for det hele bare er noget jeg bilder mig selv ind..., men altså jeg kan vel ikke selv frem provokere ømme bryster??!!

Nå men tror jeg vil holde lidt igen med mit teste helvede.. Dejligt med jer tøser herinde så man kan få nogle hurtige svar

Har det på helt samme måde.. Men for 3. gang måtte jeg stoppe løbeturen, pga. smerter.. Og de var ikke i benene!!

Jeg er fristet til at tage en ÆL-test, hvis det kan give et clue,  hihi...

Håber på et julemirakel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.