Ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Mange tak! Jeg/Vi krydser også... Vi har bare næsten ikke været sammen i den her måned, fordi der har været så meget andet der stressede.. Men måske vi har ramt plet?

Skal nok opdatere!

JAA det må vi da håbe, hvornår tester du så???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

JAA det må vi da håbe, hvornår tester du så???

jeg ved det ikke helt. synes det er svært at lade være, men tænker alligevel om det er for tidligt?

Måske en gang i næste uge.. Det ville altså være en god juleoverraskelse herhjemme! De er i hvert fald stadig ømme og hårde.. Det plejer de aldrig at være!!

Anmeld

10. december 2009

Anonym trådstarter

frk andreasen skriver:

jeg følte alle symptomer 14 dage før jeg kunne teste.. vidste bare at jeg var gravid før jeg kunne teste. testede på mens dagen

kram tanja 25+4.

Jeg tør næsten ikke at håbe,, men gør det jo lidt alligevel! Jeg håber at den er der, men jeg vil ikke piske en stemnng op.. for så bliver jeg nok bare skuffet...

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

jeg ved det ikke helt. synes det er svært at lade være, men tænker alligevel om det er for tidligt?

Måske en gang i næste uge.. Det ville altså være en god juleoverraskelse herhjemme! De er i hvert fald stadig ømme og hårde.. Det plejer de aldrig at være!!

uhh jeg ville ikke ku vente slet ikke når du er gået 14 dage efter æl, så burde du ku eller være tæt på i hvert fald..

Anmeld

10. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

uhh jeg ville ikke ku vente slet ikke når du er gået 14 dage efter æl, så burde du ku eller være tæt på i hvert fald..

ej, du frister mig helt vildt

Måske i weekenden? Nu ser jeg, hvor længe jeg kan holde mig i skindet.. jeg skriver, når jeg har testet... men hvornår det bliver, det aner jeg ikke!

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

ej, du frister mig helt vildt

Måske i weekenden? Nu ser jeg, hvor længe jeg kan holde mig i skindet.. jeg skriver, når jeg har testet... men hvornår det bliver, det aner jeg ikke!

mon ikke det bliver før...he he, ej skal nok stoppe.. 

jeg testede 10 dage før og til jeg havde en positiv test, jeg viste bare at jeg var gravid, så mon ikke at jeg er lidt testoman.. hi hi

Anmeld

10. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

mon ikke det bliver før...he he, ej skal nok stoppe.. 

jeg testede 10 dage før og til jeg havde en positiv test, jeg viste bare at jeg var gravid, så mon ikke at jeg er lidt testoman.. hi hi

jeg tør aldrig teste, bliver bare så skuffet...

Anmeld

10. december 2009

FrkT

Anonym skriver:

jeg tør aldrig teste, bliver bare så skuffet...

Arj come on. Test nu  Vi er alt for nysgerrige til at vente, hehe. Tror nu altså heller ikke det er for tidligt at teste. Og jo længere du går rundt ligesom nu, jo mere tror du jo også på at du er gravid, og hvis du så IKKE er, så bliver du bare det mere skuffet. Så du kan nok se at det er til alles bedste at du smutter ud og tager en test med det samme nu

Anmeld

10. december 2009

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Arj come on. Test nu  Vi er alt for nysgerrige til at vente, hehe. Tror nu altså heller ikke det er for tidligt at teste. Og jo længere du går rundt ligesom nu, jo mere tror du jo også på at du er gravid, og hvis du så IKKE er, så bliver du bare det mere skuffet. Så du kan nok se at det er til alles bedste at du smutter ud og tager en test med det samme nu

I gør det godt nok ikke nemt for mig

FrkT har rigtig argumenterne i orden.. hihi

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

FrkT skriver:

he he se der er jeg enig... hvis den er negativ, kan det jo være fordi du gjorde det for tidligt også prøver du igen om en uge hvis mens ikke er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.