Ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Har det på helt samme måde.. Men for 3. gang måtte jeg stoppe løbeturen, pga. smerter.. Og de var ikke i benene!!

Jeg er fristet til at tage en ÆL-test, hvis det kan give et clue,  hihi...

Håber på et julemirakel!

årrhh, føler med jer tøser, det må bare være træls..................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Josesmor

NÅ så er hele glæden og alt håb faldet til jorden igen... Fik min menses igår... PIS OG ....

Er lidt opgivende lige nu.., træt af at der ikke sker noget..., og alle omkring mig er gravide... argggg

men nå... håber på der snart sker noget..

Anmeld

16. december 2009

Anonym trådstarter

Sama skriver:

NÅ så er hele glæden og alt håb faldet til jorden igen... Fik min menses igår... PIS OG ....

Er lidt opgivende lige nu.., træt af at der ikke sker noget..., og alle omkring mig er gravide... argggg

Øv hvor trist!

stort

Jeg håber modet kommer tilbage inden alt for længe.. Har I prøvet i mange måneder?

Jeg krydser for jer fremover, ind til den er der!

mine bryster er stadig pisse irriternede, for at sige det mildt.. Men tør ikke håbe på noget!!!

Anmeld

16. december 2009

Josesmor

Anonym skriver:

Øv hvor trist!

stort

Jeg håber modet kommer tilbage inden alt for længe.. Har I prøvet i mange måneder?

Jeg krydser for jer fremover, ind til den er der!

mine bryster er stadig pisse irriternede, for at sige det mildt.. Men tør ikke håbe på noget!!!

ja vi har da prøvet i 8 måneder nu..., og min tålmodighed er ved at forsvinde .... Det skal jo gerne ske dagen efter man er stoppet med pillerne

Anmeld

16. december 2009

Anonym trådstarter

Sama skriver:

ja vi har da prøvet i 8 måneder nu..., og min tålmodighed er ved at forsvinde .... Det skal jo gerne ske dagen efter man er stoppet med pillerne

Ih ja, det kender jeg alt for godt.. Bare pillerne er væk, så håber man man er to måneder henne... Det er noget værre hønseri!

Jeg håber den er der for jer næste gang!!

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sama skriver:

ØØØØVVVVV................. hvor trist altså...

jeg er klar til at   fingre for jer til næste æl...... håber den er der næste gang.....

Anmeld

16. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

ØØØØVVVVV................. hvor trist altså...

jeg er klar til at   fingre for jer til næste æl...... håber den er der næste gang.....

Du er sød, at du sådan bakker op om os!

Det sætter jeg stor pris på!

endnu et spørgsmål:

Kan ømme bryster blive værre i kolde? Jeg synes jeg fryser sådan, og det giver en sviende, irriterende følelse! AV!

Anmeld

16. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Du er sød, at du sådan bakker op om os!

Det sætter jeg stor pris på!

endnu et spørgsmål:

Kan ømme bryster blive værre i kolde? Jeg synes jeg fryser sådan, og det giver en sviende, irriterende følelse! AV!

så lidt..

ja det tror jeg godt kan have en sammenhæng, når man jo får stive brystvorter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.