Ømme bryster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

FrkT

Ihhhh æv! Du kunne nu godt have testet i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Ihhhh æv! Du kunne nu godt have testet i dag

Det kunne jeg godt.. Men jeg var så forvirret og sløv i morges, at jeg glemte det.. Da jeg havde skyllet ud tænkte jeg "Hov for pokker".. Det er nok noget med den træthed jeg er ramt af..

Måske jeg husker det i morgen.. Tænkt at jeg ku glemme det!

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Det kunne jeg godt.. Men jeg var så forvirret og sløv i morges, at jeg glemte det.. Da jeg havde skyllet ud tænkte jeg "Hov for pokker".. Det er nok noget med den træthed jeg er ramt af..

Måske jeg husker det i morgen.. Tænkt at jeg ku glemme det!

med de test man køber i dag er det ikke så tit at det behøves være morgen urin... de fleste kan bruges på alle tider af døgnet.. så der er faktisk ingen undskyldning... hi hi

Anmeld

12. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

med de test man køber i dag er det ikke så tit at det behøves være morgen urin... de fleste kan bruges på alle tider af døgnet.. så der er faktisk ingen undskyldning... hi hi

Har testet.. Den var negativ.. Men der er også lidt tid til jeg skal have mens..

Anmeld

12. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Har testet.. Den var negativ.. Men der er også lidt tid til jeg skal have mens..

hmmm øv øv, men der er håb endnu.. så er det bare at vente til første dag mens udebliver, så håber vi den viser 2 fine streger der...

Anmeld

12. december 2009

Josesmor

Anonym skriver:

Uha det lyder lidt som her hos os. Jeg har også fået ømme bryster.. Det er ikke sådan at det gør vildt ondt, men hvis jeg trykker på dem, så kan jeg mærke det... Og min mave og appetit har været sååå mærkelig.. Kan ik finde ud af om jeg er sulten eller mæt, og nogle ting kan jeg bare ikke klare lugten af

Jeg har ikke testet idag med de 2 forrige dage (Jeg kan slet ikke vente). Skal have min menses ca. d. 14 så venter nu til efter d. 14. 

HBER HÅBER HÅBER det er lykkes denne gang..

Held & lykke til dig Anonym

Anmeld

12. december 2009

Anonym trådstarter

jeg er stadig ved at gå til af smerte i brysterne.. Og det er værre om aftenen end om morgenen.. Nogen der kender til det?

Anmeld

13. december 2009

Anonym trådstarter

Sama skriver:

Uha det lyder lidt som her hos os. Jeg har også fået ømme bryster.. Det er ikke sådan at det gør vildt ondt, men hvis jeg trykker på dem, så kan jeg mærke det... Og min mave og appetit har været sååå mærkelig.. Kan ik finde ud af om jeg er sulten eller mæt, og nogle ting kan jeg bare ikke klare lugten af

Jeg har ikke testet idag med de 2 forrige dage (Jeg kan slet ikke vente). Skal have min menses ca. d. 14 så venter nu til efter d. 14. 

Det lyder meget ens med mit. Jeg spiser chokolade-kiks i rå mængder.. det plejer jeg virkelig ikke.. hihi. Mine bryster er ikke mega ømme om formiddagen, da skal jeg lissom mærke efter.. men om aftenen dunker det i dem , og jeg kan ikke sove på maven mere.. føler jeg ligger på to hårde æbler.. hihi.. eller hvordan man nu skal beskrive det..

jeg for at din test viser en streg mere næste gang!

Anmeld

13. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sama skriver:

hvornår skal i teste, det er så spændende.. for den er der..

Anmeld

13. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

hvornår skal i teste, det er så spændende.. for den er der..

på torsdag tror jeg.. For mit vedkommende i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.