Min svigermor døde desværre før jeg nåede at møde hende. Hende ville jeg ellers meget gerne have kendt. Min svigerfar er en rar, men gammel, mand på 82 - han er kun få år yngre end min farfar
Han er dog forholdsvis frisk, og vi ser ham jævnligt. Min kæreste ser ham hver-hveranden uge, hvor han kører hjem til ham med eller uden vores søn. Det er ofte hvis jeg skal noget andet, så jeg ser ham ikke lige så tit. Men jeg kan godt lide ham 
Min kæreste har, så vidt jeg kan se, et noget anderledes forhold til mine forældre, som på trods af meget større afstand - de bor i Aalborg og vi i Hvidovre - er meget mere deltagende i form af børnepasning og hjælp til at udføre husprojekter. Min far har hjulpet meget med vores hus, og har boet hos os 5-10 dage af gangen, og nogle gange er jeg taget hjem til mor imens med sønnike. Men jeg ved at min far og min kæreste hygger sig, og så drikker de en masse vin og vender verdenssituationen.
Så vi har begge et godt forhold til vores egen forældre og svigerforældre - efter de omstændigheder der nu engang er 
Anmeld