Svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

Vingummien

Limya skriver:

hehe nej det skal man ikke- men nu hvor de er din mands forældre, er det vel dine svigerforældre, så tænkte at der er da mange der har kontakt med deres svigerforældre. jeg ser mine svigerforældre som en slags forældre for mig også,(selvom vi ikke har meget kontakt).. jeg vil i hvert fald ikke ecceptere at min mand ikke ville snakke(besøge mine forældre overhoved,. synes det er sådan lidt"tage du en mand, tage du også hans forældre"agtig.

er jeg galt på den så

Nej du er selet ikke galt på den. Franks forældre har bare gjort nogle ting jeg ikke kan acceptere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Vingummien

Kloster skriver:

Lige et tillæg...

Husk lige på, at jer med drengebørn, selv bliver den "skrappe" svigermor en dag...

Nu har jeg 3 drenge og jeg ved næsten på forhånd, hvad nr jeg bliver i rækken over de mest besøgte. Jeg vil give mine drenge et syn på, at der altså ikke er forskel på, om man er farmor ell mormor. Det er personen i sig selv. Men jeg tror ofte at man som pige søger mere til ens mor. Og det kan gøre mig lidt ked af det. Derfor er det vigtigt at mine drenge ser, at farmor også er et fantastisk mennesker... Med de særheder vi faktisk alle mennesker har!!

Det er rigtigt, men ikke altid det er helt nemt.

Franks forældre bor i den anden ende af jylland så vi kan ikke bare besøge dem, og de har bil men de vil ikke komme her. Plus hans forældre, mest hans mor har gjort nogle ting der har gjort at der er lidt dårlig stemning tit og det er også Frank der mener det, er ikke sådan at jeg er en ond sviger datter der tager hendes søn

Anmeld

26. november 2009

Lise

Min svigermor døde desværre før jeg nåede at møde hende. Hende ville jeg ellers meget gerne have kendt. Min svigerfar er en rar, men gammel, mand på 82 - han er kun få år yngre end min farfar  Han er dog forholdsvis frisk, og vi ser ham jævnligt. Min kæreste ser ham hver-hveranden uge, hvor han kører hjem til ham med eller uden vores søn. Det er ofte hvis jeg skal noget andet, så jeg ser ham ikke lige så tit. Men jeg kan godt lide ham

Min kæreste har, så vidt jeg kan se, et noget anderledes forhold til mine forældre, som på trods af meget større afstand - de bor i Aalborg og vi i Hvidovre - er meget mere deltagende i form af børnepasning og hjælp til at udføre husprojekter. Min far har hjulpet meget med vores hus, og har boet hos os 5-10 dage af gangen, og nogle gange er jeg taget hjem til mor imens med sønnike. Men jeg ved at min far og min kæreste hygger sig, og så drikker de en masse vin og vender verdenssituationen.

Så vi har begge et godt forhold til vores egen forældre og svigerforældre - efter de omstændigheder der nu engang er

Anmeld

26. november 2009

Unalisa

suanne85 skriver:

Nej du er selet ikke galt på den. Franks forældre har bare gjort nogle ting jeg ikke kan acceptere.

det er også fint hvis de gjorde noget du ikke kan ecceptere, så skal du have lov til at cutte af. men på den anden side er der mange svigerforældre(især mødre) der føler at deres søn blev hugget fra dem, hvis ikke man har en god forhold til dem og derfor opføre sig mærkelig

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

Limya skriver:

det er også fint hvis de gjorde noget du ikke kan ecceptere, så skal du have lov til at cutte af. men på den anden side er der mange svigerforældre(især mødre) der føler at deres søn blev hugget fra dem, hvis ikke man har en god forhold til dem og derfor opføre sig mærkelig

Ja det er der nok. Men er nu ikke det at de ike rigtig ser ham, har været når vi har besøøgt dem der har været lidt forskelligt. Som har såret os rigtig meget. selv hans søster snakkeer heller ikke sp meget med dem efter hun har fået barn.

Anmeld

26. november 2009

Unalisa

suanne85 skriver:

Ja det er der nok. Men er nu ikke det at de ike rigtig ser ham, har været når vi har besøøgt dem der har været lidt forskelligt. Som har såret os rigtig meget. selv hans søster snakkeer heller ikke sp meget med dem efter hun har fået barn.

det er nemlig sådan jeg har hørt mine veninder snakker om deres svigerforældre når snakken falder på der. at de er mærkelige og at der er mange ting de ikke kan lide ved dem osv. så jeg er faktisk overrasket over at der er mange der har et godt forhold til deres svigerforældre (super fedt)

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

Limya skriver:

det er nemlig sådan jeg har hørt mine veninder snakker om deres svigerforældre når snakken falder på der. at de er mærkelige og at der er mange ting de ikke kan lide ved dem osv. så jeg er faktisk overrasket over at der er mange der har et godt forhold til deres svigerforældre (super fedt)

Ja det er super dejligt for dem. Gad jeg også godt at have, men sådan er det bare ikke ved alle. Vi snakkede fint i starten

Anmeld

26. november 2009

Muffinmus

Her er fin kontakt.

De kommer forbi 2-3 gange om ugen og siger hej i en halv times tid eller lign

Ofte har svigerne et eller andet med til ungerne.....vindruer, appelsiner, nødder, puslespil, tøj eller andet sjovt.

Anmeld

26. november 2009

Unalisa

suanne85 skriver:

Ja det er super dejligt for dem. Gad jeg også godt at have, men sådan er det bare ikke ved alle. Vi snakkede fint i starten

ja gad jeg også havde det hehe.... det gik også fint i starten hvor de var vilde med mig, men  på forlovelsesfesten gik det galt, hvor de ville bestemme alt. derfra blev vi mere og mere dårlige til at snakke/kontakte hinanden, (fint med mig

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

Limya skriver:

ja gad jeg også havde det hehe.... det gik også fint i starten hvor de var vilde med mig, men  på forlovelsesfesten gik det galt, hvor de ville bestemme alt. derfra blev vi mere og mere dårlige til at snakke/kontakte hinanden, (fint med mig

Her er det skam også fint med mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.