Limya skriver:
Hvor meget kontakt har I til jeres mænd/kærestes forældre? er der nogensinde dukket diskutioner mellem jer og jeres mænd om, hvor dårlig/god du er til at kontakte hans forældre og omvendt.
Jeg synes ikke selv jeg er god til at holde kontakten mellem mig og svigerforældrene, og der har været en del diskutioner og uenigheder mellem mig og manden.. men jeg synes at svigerforældrene skal holde kontakten mellem os, og at det ikke skal være kun mig der skal holde kontakten. der er en god kontakt mellem manden og mine forældre, men ikke nær så godt mellem mig og hans forældre..
ved ikke hvor jeg vil hen med det, men er lidt nysgerrig om hvor gode I er til at holde kontakten:
Skal man det, det vidste jeg ikke, er jo ikke mine forældre men hans forældre
nu kan jeg så generalt pga nogle små ting ikke så godt lide hans forældre, men hvis hans mor skriver en sms eller ringer så skriver jeg eller tager selvfølgelig tlf, men jeg skriver da aldrig først, jeg har mine egne forældre og de er vigtigere for mig. Franks forældre bor lidt væk og han snakker da også mere med mine end med hans egne.
Altså da hans mor fandt ud af at jeg på min tlf kalder hendes Franks mor blev hun fornærmet for der skulle da stå svigermor
og det er slet ikek mig aat skrive sådan noget.
Så her der der nok ikke så meget kontakt, men de er så også selvv lidt skyld i det.
Anmeld