Svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Unalisa

Sussie&Lilje skriver:

Jeg snakker med mine svigerforældre næsten dagligt, de er rigtig skønne mennesker, så det er kun dejligt der er så meget kontakt.

Men det er også ufatteligt vigtigt for mig at Lilje kan mærke der er god kemi imellem min svigerfamilie og jeg, og imellem min mand og min familie.

Vi er gode til at kontakte hinanden så det ikke kun er den ene part .. vi er også sammen med dem min. 1 gang i ugen så meget som muligt. (De bor i Esbjerg, og vi i Kolding) ..

det også der jeg begyndte at tænke om jeg ikke skulle give det en chance og prøve at holde kontakten megeet mere end nu,(for mit kommende barns skyld)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

MTS

Jeg tror jeg er meget heldig. Jeg er vildt glad for mine svigerforældre og da jeg slet ikke har noget familie i Danmark er de som mine andre forældre. Snakker nu ikke så meget med svigerfar da han er typen der ikke siger så meget. Men snakker jævnligt med svigermor. De blev også meget glade når vi fortalt dem i sidste uge at de skulle få deres første barnebarn.

Anmeld

25. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har masser af kontakt med svigermekanikken. Min svigermor bor 500 m væk  Jeg har ret ofte liiiige skulle hjem til sviger for at hent en bog el.lign, men det kan godt tage både halve og hele timer. Og før hun fik kæreste og vi fik barn - ja der kunne jeg sidde og drikke rødvin med hende en hel nat. Vi tager stadig på shoppeture og spiser frokost på cafeer sammen  Sådan lidt ligesom en (meget ældre) storsøster

Min svigerfar ser jeg 1-2 gange om ugen. Kan kommer lige for at sige hej, drikke en kop kaffe og kører igen 15-20 min senere. Ham har jeg så ikke så meget at snakke med om, men han er jævnligt min hjælpende hånd

Så vi har ingen debatter om hvor lidt vi ser hans familie

Anmeld

25. november 2009

Unalisa

Tina2 skriver:

Det er ikke hendes morfar:-) Mine forældre forguder vores unger og er SÅ meget for dem:-) Hendes farfar ignorerer hende heller ikke, og han bryder sig bestemt om dem, men han er ikke sådan børneinteresseret.... Mine forældre ringer tit og siger godnat osv:-)

Det er farmoren der har ignoreret hende.....

Om forladelse: jeg mente selvfølgelig farmor og ikke morfar

Anmeld

25. november 2009

Ox.

Limya skriver:

det også der jeg begyndte at tænke om jeg ikke skulle give det en chance og prøve at holde kontakten megeet mere end nu,(for mit kommende barns skyld)

Ja det er jo det, men kan da også godt se fra andres vedkommende at det ikke er nemt, når man ikke får så meget igen ..

Anmeld

25. november 2009

CarinaSB

Jeg har et super godt forhold til min svigermor ... hun er noget af det dejligeste menneske  Har aldrig mødt min mand's far da han døde for 3 år siden ... Og mine forældre forguder Per

Anmeld

25. november 2009

Unalisa

Sussie&Lilje skriver:

Ja det er jo det, men kan da også godt se fra andres vedkommende at det ikke er nemt, når man ikke får så meget igen ..

ja det er jo det. det er nu meste min svigermor jeg ikke har så meget kontakt med.(svigerfar ringe tit til sønnen og derfra siger jeg hej nogle gange. men selvf.nogle gange tænker man hvorfor skal jeg holde kontakten, det kan de lige så godt. nu må jeg bare prøve igen, for manden og barnets skyld

Jeg vil jo gerne være "svigermors drøm) ikk???e men kan godt overlever uden at være det

Anmeld

25. november 2009

Unalisa

Maline skriver:

Jeg tror jeg er meget heldig. Jeg er vildt glad for mine svigerforældre og da jeg slet ikke har noget familie i Danmark er de som mine andre forældre. Snakker nu ikke så meget med svigerfar da han er typen der ikke siger så meget. Men snakker jævnligt med svigermor. De blev også meget glade når vi fortalt dem i sidste uge at de skulle få deres første barnebarn.

det er du også. der er ikke så mange der er"svigermorsdrøm" hehe

Anmeld

25. november 2009

Tina2

Limya skriver:

Om forladelse: jeg mente selvfølgelig farmor og ikke morfar

Helt ok, skulle bare lige være sikker på du forstod hvad jeg mente

Anmeld

25. november 2009

DianaMalou

jeg har desværre ik alt for kontakt med min svigerfar ... vi kan nemlig ik sammen desværre .. og min svigermor døde sidste år .. men min kæreste har god kontakt til min familie når vi ses med dem .. alle i min fam er vilde med min kæreste og det betyder da en hel del for mig at de kan lide ham ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.