qp, din røv......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Mca<3

qp skriver:

Nej da... skrev jo at der sidder 5 baner i hehe

Ihh jeg undrer mig ind i mellem over hvorfor du har en profil herinde ???????

Det er kun en meget begrænset skare du gider svare venligt og pænt ,,  Fatter ikke nogen gider reagere på dine indlæg  Hvis man ikke har en skid forstand på extensions så er det vel ok at spørge er det ikke ????? 

Hun spørger jo ikke fordi hun er dum eller provokerende ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

LotteGabriella

qp skriver:

Jeg fik syet 5 baner på (har meget tykt hår) - ud af de 5 baner havde jeg hår til de 2 baner med selv. Dvs jeg betalte 1800 for 3 baner

Det holder i 3 mdr siger de... men mit hår vokser jo hurtigt, så jeg skal nok derind igen og have rykket det op om 8-10 uger.

Mit hår er jo farvet sort, så det ses ikke så tydeligt at det er kunstigt - det synes jeg ikke

Er det menneskehår eller fiberhår???

Jeg har selv extentions og det  giver et meget bedre look med etager, så det skal du glæde dig til

Hvor har du fået det  lavet henne?

Anmeld

25. november 2009

LotteGabriella

Perl skriver:

Ser fedt ud har overvejet tit for har mega tyndt hår..

kan kun anbefale det, jeg har også meget tyndt hår og har nu haft extentions i 4 år man bliver bare afhængig af det, så er du advaret 

Anmeld

25. november 2009

qp

Perl skriver:

Ser fedt ud har overvejet tit for har mega tyndt hår..

Ahh så burde du invistere i clip in extentions - de er jo lige til, at kyle i håret hvis man gerne vil have lidt tykkelse... min veninde bruger dem når hun skal ud el lignende og farven matcher perfekt

Anmeld

25. november 2009

qp

LotteGabriella skriver:

Er det menneskehår eller fiberhår???

Jeg har selv extentions og det  giver et meget bedre look med etager, så det skal du glæde dig til

Hvor har du fået det  lavet henne?

Det er menneskehår ... og det er lavet i en salon på Christianshavn der hedder A' Just Me (staves?)....

Ja jeg glæder mig meget til, at få klippet det i etager

Anmeld

25. november 2009

mariamiss6

Mammi ,,, skriver:

Det er kun en meget begrænset skare du gider svare venligt og pænt ,,  Fatter ikke nogen gider reagere på dine indlæg  Hvis man ikke har en skid forstand på extensions så er det vel ok at spørge er det ikke ????? 

Ind imellem så tænker jeg 'hvor fanden kom det lige fra'

Synes da det var noget mærkeligt noget at skrive, der blev sgu da svaret pænt, og qp har ret, hun har jo svaret tidligere i tråden, hvordan håret er sat fast...

Anmeld

25. november 2009

qp

Hvad er det du ikke forstår ved, at jeg har profil her inde?

Og jeg forstod slet ikke Susannes spørgsmål idet jeg allerede havde skrevet til hende det var i 5 baner - derfor blev jeg lidt forvirret da hun spurgte mig... og jeg synes absolut ikke der er noget negativt i det svar du citerer mig på.

Jeg synes jeg svarer folk på en pæn måde - det afhænger jo af om det er en hæftig debat vi sidder i eller om det er en "snik snak" tråd som denne... I debatterne skriver jeg som regel meget kontant og konktet for, at undgå misforståelser hvis det nu drejer sig om et emne jeg har en stærk holdning til... jeg gør det ikke for, at genere nogen personligt. Jeg har intet imod nogen her inde personligt da jeg ikke kender personerne irl - men derfor kan jeg da have en holdning om de ting de ytrer sig om osv... så vel som det jo også er gældende omvendt.

Anmeld

25. november 2009

Lillefe

qp skriver:

Ahh så burde du invistere i clip in extentions - de er jo lige til, at kyle i håret hvis man gerne vil have lidt tykkelse... min veninde bruger dem når hun skal ud el lignende og farven matcher perfekt

Ok hvor meget ligger sådan nogen i i pris?

Anmeld

25. november 2009

qp

mariamiss6 skriver:

Ind imellem så tænker jeg 'hvor fanden kom det lige fra'

Synes da det var noget mærkeligt noget at skrive, der blev sgu da svaret pænt, og qp har ret, hun har jo svaret tidligere i tråden, hvordan håret er sat fast...

Ja jeg sad faktisk og tænkte det samme... hehe... men jeg tror hun mener der hvor jeg skriver "hvad?" til Susanne....  Blev egentlig bare forvirret da jeg jo allerede havde svaret hende.

Anmeld

25. november 2009

mariamiss6

qp skriver:

Ja jeg sad faktisk og tænkte det samme... hehe... men jeg tror hun mener der hvor jeg skriver "hvad?" til Susanne....  Blev egentlig bare forvirret da jeg jo allerede havde svaret hende.

tjah jeg ved det ikke.... synes stadig det var en kommentar som virker til at komme sådan lidt "ud af det blå"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.