qp, din røv......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Tina2

Det ser super godt ud, hvad gav du for det?

Min veninde får det limet på i totter og det ses bare overhovedet ikke, men hun har så heller aldrig håret sat op....

Kunne nu være fedt at prøve, men jeg tror det er temmelig synligt i lyst hår- min veninde har ligeså mørkt hår som dit:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

N&J

qp skriver:

Sorry .... det er ik lige så nemt, at tage billeder af sig selv - men det var det bedste jeg kunne gøre under omstændighederne

Ihh.. jeg syntes det er helt vildt flot, men jeg klippede jo også mit af, så jeg venter på at det bliver langt igen.. din måde er tros alt lidt hurtigere, og mht at få tage et ordentlig billede, så er der med al sandsynlighed både på dit kamera og din telefon selvudløser på, så skal du jo bare stille den et sted i stuen og så starte den og gå lidt derfra, så kan vi jo rigtig se det..  men tror du har ret i at lidt etager vil give det umf.. men lækkert ser det sku ud.. 

Anmeld

25. november 2009

Vingummien

qp skriver:

Hahahaha blev helt "whaaaaaaaaaaaaaaaaaaat" da jeg så denne tråd - tænkte jeg havde gjort et el andet forkert hvilket jo ikke ligner mig....

Men ja jeg har fået extentions i da jeg virkelig savnede mit hår...  Jeg klippede det af for 2 mdr siden da jeg virkelig var blevet såååh træt af, at rende rundt med hestehale 24/7 - min søn synes jo det er såååh sjovt, at hive i mors hår.....  

Så det røg af - jeg cuttede det lige over i ca nakkelængde. I starten var det deeeejligt, nemt osv... men efter noget tid (ca 2 mdr) begyndte jeg, at føle mig "forkert" - intet virkede for mig for jeg manglede jo HÅR!!!

Så jeg fik påsyet extentions i, - alt er lige langt og helt ned til røven... meeeen det er lidt for "sukkersød hestepige" over det og jeg skal derfor have det klippet i etager for, at få mere spil/udfordring/ erotik i det... hehe.... 

Har os fået klippet mit savner det.

Hvad gav du for det og hvor tydelig kan man se det er kunstig og hvor længe holder det.

Ser rigtig godt ud

Anmeld

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

Får man ikke hovedpine? Af at få syet extentions på? ... :-S

Eller også er det bare mig, der er ømskindet omkring mit hovedet

Det er godtnok vildt at du kan få så langt hår tillykke.

HVor længe holder det?

Nej hovedpine får man ikke MEN man får ondt i hovedbunden - den første nat gjorde det pisse ondt, nu gør det ikke nær så ondt... heldigvis

Well de siger 3 mdr men det afhænger jo af hvor hurtigt ens hår vokser - mit vokser hurtigt, så jeg vil skyde på jeg skal derind igen om 8-10 uger og få det rykket op.

Anmeld

25. november 2009

qp

Tina2 skriver:

Det ser super godt ud, hvad gav du for det?

Min veninde får det limet på i totter og det ses bare overhovedet ikke, men hun har så heller aldrig håret sat op....

Kunne nu være fedt at prøve, men jeg tror det er temmelig synligt i lyst hår- min veninde har ligeså mørkt hår som dit:-)

Jeg fik syet 5 baner på (har meget tykt hår) - ud af de 5 baner havde jeg hår til de 2 baner med selv. Dvs jeg betalte 1800 for 3 baner

Hvis man har lyst hår er det bedst med tot metoden, for der kan de mixe forskellige lyse nuancer så håret kommer til, at se naturligt ud

Anmeld

25. november 2009

qp

NikitasMoar skriver:

Ihh.. jeg syntes det er helt vildt flot, men jeg klippede jo også mit af, så jeg venter på at det bliver langt igen.. din måde er tros alt lidt hurtigere, og mht at få tage et ordentlig billede, så er der med al sandsynlighed både på dit kamera og din telefon selvudløser på, så skal du jo bare stille den et sted i stuen og så starte den og gå lidt derfra, så kan vi jo rigtig se det..  men tror du har ret i at lidt etager vil give det umf.. men lækkert ser det sku ud.. 

Tak Ahh vidste ik at du også havde cuttet håret af... er du ik glad for det?

Mit camera har ik selvudløser, desværre ... og mobilen? no way... det er mega dårlig kvalitet

Anmeld

25. november 2009

qp

suanne85 skriver:

Har os fået klippet mit savner det.

Hvad gav du for det og hvor tydelig kan man se det er kunstig og hvor længe holder det.

Ser rigtig godt ud

Jeg fik syet 5 baner på (har meget tykt hår) - ud af de 5 baner havde jeg hår til de 2 baner med selv. Dvs jeg betalte 1800 for 3 baner

Det holder i 3 mdr siger de... men mit hår vokser jo hurtigt, så jeg skal nok derind igen og have rykket det op om 8-10 uger.

Mit hår er jo farvet sort, så det ses ikke så tydeligt at det er kunstigt - det synes jeg ikke

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Nej hovedpine får man ikke MEN man får ondt i hovedbunden - den første nat gjorde det pisse ondt, nu gør det ikke nær så ondt... heldigvis

Well de siger 3 mdr men det afhænger jo af hvor hurtigt ens hår vokser - mit vokser hurtigt, så jeg vil skyde på jeg skal derind igen om 8-10 uger og få det rykket op.

Så det er ikke så dyrt anden gang?

Anmeld

25. november 2009

qp

Zafir skriver:

Så det er ikke så dyrt anden gang?

Pyyh jo det er....  .... Jeg skal jo have syet 5 baner i. Hun skal tage de 5 ud og lave nye baner... det koster 900 kr

Anmeld

25. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Pyyh jo det er....  .... Jeg skal jo have syet 5 baner i. Hun skal tage de 5 ud og lave nye baner... det koster 900 kr

NÅÅÅ!!! Det er jo ikke så galt Jeg troede at det kostede mange tusind kroner

Fedt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.